گاز رومیزی اخوان

گاز-اخوان

گاز رومیزی اخوان یکی از بهترین اجاق گازهای صفحه ای ایرانی می‌باشد که در حال حاضر جزو پرفروش ترین محصولات در میان رقبای خود محسوب می‌شود. گاز صفحه ای اخوان دارای تنوع بسیار بالا در نمای ظاهری و کیفیت محصول می‌باشد که می‌تواند رضایتمندی مشتریان محترم را برآورده سازد. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات بسیار مفیدی را در رابطه با گاز رومیزی اخوان به شما بدهیم. بنابراین با ما همراه باشید تا شما را با این محصولات آشنا نماییم و خرید اجاق گاز رومیزی و صفحه ای اخوان را برای شما راحت تر نماییم.

گاز صفحه ای اخوان

گاز صفحه ای اخوان که به آن گاز رومیزی نیز گفته می شود دارای مشخصاتی است که آن را نسبت به سایر محصولات متفرقه دیگر متمایز نموده است. ویژگی‌های این محصول عبارتند از مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

Akhavan-gaz

تنوع در طراحی نمای ظاهری گاز رومیزی اخوان

گازهای رومیزی اخوان دارای تنوع بسیار بالا در نمای ظاهری خود می باشند و در دو نوع استیل و شیشه ای طراحی شده اند. نوع شیشه ای این محصول در سه طرح شیشه مشکی،شیشه آیینه ای و شیشه سفید ارائه شده است. نکته مهم این که جنس شیشه گاز صفحه ای اخوان از سکوریت نشکن و مقاوم در برابر حرارت می باشد. مدل بعدی گاز رومیزی استیل اخوان می باشد که جنس استیل آن از فولاد ضد زنگ و AS304 بوده و در مقابل زنگ زدگی،خط و خش و تغییر رنگ مقاوم است. نمای ظاهری این گاز رومیزی بسیار ساده و در عین حال جذاب طراحی شده است و همین موضوع باعث پرفروش بودن این نوع گاز صفحه ای شده است.

کیفیت بالای تجهیزات به کار رفته در ساخت گاز رومیزی اخوان

در مدل‌های ایتالیایی که به سری اخوان ، ونوس و اورانوس شناخته می‌شوند سرشعله‌ها و فندک الکتریکی ، وک و ترموکوپل همگی محصول برند ساباف / SABAF که ساخت کشور ایتالیا می‌باشند. این قطعات در گازهای مطرح و شناخته شده خارجی مثل بوش،آریستون و تکا نیز بکار رفته اند. همچنین قطعات ایرانی استفاده شده در این محصول نیز بسیار با کیفیت می‌باشند به همین دلیل این شرکت تمامی محصولات خودرا گارانتی می‌کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

یکی دیگر از ویژگی های منحصربفرد این کمپانی خدمات پس از فروش و مشتری مداری بی رقیب آن می‌باشد. درست برخلاف بسیاری از برندهای ایرانی که دارای خدمات پس از فروش بسیار ضعیف می‌باشند اخوان رضایت مشتری را سرلوحه فعالیات خود قرار داده است. گارانتی این محصولات بسیار معتبر می باشد و اگر به مشکلی در رابطه با گاز رومیزی خود برخوردید می‌توانید با خیال راحت از ضمانت محصول خود استفاده نمایید.

قیمت مناسب گاز رومیزی اخوان

همانطور که توضیح دادیم قیمت گاز صفحه ای اخوان بسیار مناسب می باشد و می‌تواند نیاز تمامی اقشار جامعه را برآورده سازد. امروزه بهترین برندهای گاز رومیزی را می‌توانید با گشت زدن در گوگل پیدا کنید و نتیجه ای که از این بررسی به دست می‌آورید خیلی شما را شگفت زده خواهد کرد. گاز رومیزی اخوان. بله این برند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر جزو بهترین برندها در این زمینه می‌باشد. برای اطلاع از قیمت جدید گاز رومیزی می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت ما تماس حاصل نمایید.

گاز رومیزی اخوان مدل ونوس

یکی از مدل‌های گازهای رومیزی اخوان مدل ونوس می باشد که دارای قطعات ایتالیایی می‌باشد. قطعات ایتالیایی این محصول متعلق به کمپانی ساباف می‌باشد که این شرکت قطعات گازسوز برندهای معروف دنیا را نیز عرضه می‌نماید. این برندها عبارتند از زیگما،آریستون، بوش، مایرباخ ، تکا و …. در این سری از محصولات اخوان در کنار مدل های ارائه شده از حرف V استفاده شده است. در حال حاضر 30 مدل از سری ونوس توسط شرکت اخوان ارائه شده است. از ویژگی‌های این محصولات می‌توان به سرشعله‌های قارچی، افزایش راندمان حرارتی تا 25 درصد اشاره نمود. همچنین کاهش آلایندگی هوا نیز از ویژگی‌های محبوب این گازهای رومیزی می‌باشد. شبکه‌های چدنی لعاب کاری شده این مدل محصول بسیار مستحکم . می‌باشد و قابلیت شستشوی بسیار ساده ای دارد. صفحات استیل کار شده در این اجاق گازها از نوع فولاد ضد زنگ یا همان استنلس استیل است. این صفحه استیل می‌تواند از زنگ زدگی و تغییر رنگ محصول جلوگیری به عمل آورد.

جدیدترین مدل‌های گاز اخوان

در ادامه قصد داریم جدیدترین مدل‌های گاز اخوان را به شما همراهان گرامی معرفی نماییم. کارخانه اخوان همواره در حال تولید محصولات جدید می باشد و این تنوع و تولید شامل گروه گازهای رومیزی نیز می‌شود. حال به معرفی برخی از جدیدترین گازهای رومیزی این شرکت می پردازیم. شما می‌توانید لیست قیمت گاز رومیزی اخوان را در فروشگاه ما مشاهده نمایید.

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل ونوس 8 (V8)

این اجاق گاز ۵ شعله با لبه آینه‌ای با پلوپز وسط دارای احتراق ۲۵ درصد بالاتر از حد استاندارد می‌باشد که موجب به جوش آمدن سریع آب و پخت سریعتر غذاها میشود. کاهش ۴۹ درصدی منو اکسید کربن و شعله پخش کن با قفل و بست. این اجاق گاز یکی از محبوب ترین مدل‌های اخوان می‌باشد که قیمت مناسب  و کیفیت مطلوب آن باعث پرطرفدار بودن آن شده است. این اجاق گاز یکی از محصولات محبوب در بین اجاق گازهای اخوان میباشد.

 گاز-رومیزی-v8

گاز صفحه ای اخوان ونوس 25 (V25)

گاز رومیزی V25 اخوان دارای صفحه‌ ی شیشه سکوریت،5 شعله ،تجهیزات ایتالیایی ،ولوم باکالیت ،ترموکوپل وک و فندک الکتریکی می‌باشد. میزان مصرف انرژی این محصول با سطح مصرف انرژی A می‌باشد و تمامی تجهیزات آن با بالاترین کیفیت عرضه می‌شود. راندمان احتراق بالا به این معنی که 25 درصد بالاتر از استاندارد تعریف شده باعث شده است که این محصول جزو گازهای پرقدرت در پخت و پز شناخته شود. این محصول دارای استاندارد اروپا و ایران می‌باشد و از بهترین و پرفروش ترین گازهای رومیزی کارخانه اخوان شناخته می‌شود.

akhhavan-v25

 

گاز صفحه ای اخوان ونوس 22 (V22)

یکی دیگر از اجاق‌گازهای رومیزی اخوان که خیلی با کیفیت نیز می‌باشد مدل ونوس 22 می‌باشد. این محصول دارای نمای استیل با کیفیت و ایتالیایی می باشد و تنها تفاوت آن با گاز مدل V21 ولوم‌های مدل شیب دار می‌باشد. از مهم ترین ویژگی‌های سری ونوس سرشعله‌های جدید قارچی،افزایش راندمان حرارتی،کاهش آلایندگی و … می‌باشد. برای خرید گاز صفحه ای اخوان ونوس 22 می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

akhavan-v22

گاز صفحه ای اخوان V16

گاز رومیزی V16 اخوان دارای صفحه ای شیشه‌ای، 5 شعله و شامل تمامی امکانات یک گاز صفحه ای با کیفیت می باشد. ولوم‌های کار شده بر روی این گاز از جنس باکالیت ( نوعی پلاستیک فشرده ) می‌باشد که در برابر حرارت و گرما دارای مقاومت بسیار بالا می‌باشد. اگر قصد خرید گاز رومیزی اخوان مدل ونوس 16 را دارید از طریق شماره های مندرج در سایت بازرگانی اورست در ارتباط باشید.

akhavan-v16

قیمت روز اجاق صفحه ای اخوان

اجاق گاز رومیزی اخوان دارای تنوع بسیار بالایی در قیمت و کیفیت می‌باشد که شما می‌توانید با بودجه مورد نظر خود گاز متناسب با نیاز خود را تهیه نمایید. در حقیقت اخوان بیش از 160 مدل گاز رومیزی و مبله تولید نموده است تا سلیقه همه مشتریان را در نظر بگیرد. اگر می‌خواهید قیمت اجاق صفحه ای اخوان را بدانید با شماره‌های مندرج در سایت ما تماس حاصل نمایید و یا از طریق سایت خریداری خود را انجام دهید. با توجه به اینکه این کمپانی همواره با مهندسان و متخصصان حرفه ای همکاری می کند و از ماشین‌آلات صنعتی با کیفیت استفاده می‌نماید شما می‌توانید نسبت به کیفیت این گازهای رومیزی اطمینان حاصل نمایید. قیمت اجاق گاز صفحه ای اخوان بسته به مدل آن می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین بعد از بررسی مدل‌ها و تعیین بودجه قدم به خرید محصول نمایید.

مرکز پخش اجاق گاز اخوان در کرج

بازرگانی اورست مرکز پخش اجاق گاز اخوان در کرج می‌باشد. این موسسه دارای کارشناسان و نمایندگان فروش بسیار حرفه ای می‌باشد که در صورت تمایل شما می‌توانند در اسرع وقت نسبت به خریداری شما اقدامات لازم را مبذول نمایند. سایت هود سینک گاز تمامی محصولات قابل ارائه توسط این شرکت را برای رفاه حال شما در خود جای داده است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به ذلیل صرفه جویی در زمان از طریق سایت خرید خود را انجام دهند. شما می‌توانید برای ارتباط با مرکز پخش اجاق گاز اخوان در کرج با ما از طریق شماره های مندرج در سایت هود سینک گاز در ارتباط باشید.

 

خرید اجاق گاز رومیزی و صفحه‌ ای اخوان

همانطور که توضیح دادیم گاز اخوان در دو نوع شیشه ی و استیل عرضه شده است. گاز شیشه ای اخوان دارای مدل های گوناگونی است که تنوع بالایی در نما و کیفیت خود دارا می‌باشد. گاز استیل اخوان نیز در مدل‌های مختلفی تولید شده است و بازه قیمتی بسیار گسترده ای را شامل می‌شود. خرید اجاق گاز رومیزی و صفحه ای اخوان را می‌توانید از طریق سایت ما انجام دهید و برای اطلاع از موجودی محصولات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید گاز رومیزی اخوان ضدخش

معمولا گازهای رومیزی استیل ضدخش هستند و بصورتی طرحی شده اند که می‌توان به راحتی آن را تمیز نمود. یکی از گازهای رومیزی ضدخش که طرفدران زیادی را نیز به خود اختصاص داده است G51-HE می باشد. این محصول دارای گارانتی 20 ماهه می‌باشد و طراحی زیبا و منحصربفردی دارد. از آنجا که این محصول دارای قطعات ایتالیایی می‌باشد راندمان شعله‌های آن نسبت به سایر اجاق گازها 25 درصد بیشتر است. برای خرید گاز رومیزی اخوان ضدخش با ما از طریق شماره های مندرج در سایت در ارتباط باشید و یا محصول مورد نظر خود را از طریق سایت خریداری نمایید. لطفا قبل از خریداری محصول موجودی انبار را از طریق کارشناسان بازرگانی اورست چک کنید.

جمع بندی

در ین مقاله سعی نمودیم شما را در زمینه اجاق گاز رومیزی راهنمایی نماییم و شما را با جدیدترین گازهای رومیزی اخوان آشنا کنیم. بهترین گاز اخوان آن محصولی است که نیاز شما را برطرف مینماید. بنابراین شما می‌توانید خصوصیات اجاق گاز اخوان را مطالعه نمایید و با توجه به نیاز خود مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با توجه به توضیحاتی که خدمتتان عرض کردیم شما می‌توانید با خرید گاز رومیزی اخوان گارانتی 20 ماهه دریافت نمایید و آشپزخانه خود را مجهز به محصولات با کیفیت این برند نمایید. کارخانه اخوان علاوه بر تولید گاز رومیزی تولید فر، هود و سینک را برعهده دارد. امیدواریم توانسته باشیم شما را در جهت خرید گاز رومیزی اخوان کمک کنیم. کارشناسان ما در بازرگانی اورست آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند. از اینکه ما را برای خرید گازهای رومیزی انتخاب کردید از شما سپاسگذاریم. با ما همراه باشید.

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه