هود مورب بخرم یا مخفی

هود مورب بخرم یا مخفی

هود مورب بخرم یا مخفی ؟ این سوالی است که هنگام خرید هود برای آشپزخانه ممکن است از خودتان بپرسید. هودهای مخقی همانطور که از نام آن ها پیداست دید زیادی در آشپزخانه ندارند. اما هودهای مورب فضای مورد نیاز خود را اشغال می کند و حتی نمای زیباتری نیز به آشپزخانه می دهد. اگر نمی دانید هود مورب خریداری نمایید یا هود مخفی در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و معایب این هودها و خصوصیات آن ها آشنا نماییم. با ما همراه باشید.

هود مورب چیست؟

هودهای مورب یکی از انواع هودهای موجود در بازار می باشد که به شکل شیب دار طراحی شده است و بالای اجاق نصب می گردد. این هود بصورت استیل، شیشه ای و یا ترکیبی از این دو متریال ساخته میشود و در اکثر مدل ها دارای درب جک دار می باشد که با باز کردن آن قدرت مکش هود بیشتر خواهد شد. بسیاری از افرادی که فضای کافی برای تعبیه هود مورب را دارند به دلیل زیبایی ای که این مدل هود به آشپزخانه شما می بخشد این هود را انتخاب می نمایند.

هود مورب بخرم یا مخفی

مزایای هود مورب

  • از جلوه بصری بسیار مطلوبی برخوردار است
  • به دلیل استفاده از درب جک دار تهویه قدرتمندی دارد
  • فیلترهای موجود در هود در این نوع دستگاه به دلیل عدم ارتباط مستقیم با حرارت طول عمر بیشتری خواهند داشت و تغییر شکل نمی دهند.
  • پروانه موتور در هود مورب به دلیل نداشتن ارتباط مستقیم اصطلاحا آب نمی شود. بنابراین نیازی به سرویس و تعمیر نخواهد داشت.
  • امکان اضافه کردن آپشن های جدید مثل موتور سوپر سایلنت در این مدل ها وجود دارد.
  • هود مورب از لحاظ مصرف برق در دسته کم‌مصرف قرار می‌گیرد. این هودها دارای گرید A هستند.

معایب هود مورب

  • به دلیل بزرگ بودن و در دید بودن هود مورب، این هودها بیشتر در معرض آلودگی قرار خواهند گرفت و باید چربی های انباشته شده بر روی آن در فواصل زمانی کوتاه تری پاک شود.
  • قیمت این هودها در برخی مدل ها بیشتر از سایر هودها می باشد. زیرا این محصولات بسیار مدرن تر از نمونه های قدیمی هستند.
  • معمولا این هودها باید ریموت کنترل داشته باشند. چون پنل تنظیمات آن ها در دسترس و نزدیک نیست.

هود مخفی چیست ؟

هود مخفی نوع دیگری از هودهای موجود در بازار کشور می باشد که دارای ویژگی های منحصربفردی است که آن را نسبت به سایر محصولات متمایز کرده است. هود مخفی در داخل کابین مخصوص تعبیه می شود و دید زیادی ندارد تنها زمانی که در کنار اجاق هستید می توانید آن را رویت نمایید. این هودها فضای زیادی اشغال نمی کنند و جلوه آشپزخانه شما را برهم نمی زنند. اگر این سوال برای شما پیش  آمده است که هود مورب بخرم یا مخفی بهتر است بررسی نمایید که فضای کابینت محل مناسبی برای نصب هود مخفی است یا نه.

هود مخفی چیست

مزایای هود مخفی

  • هودهای مخفی که به آن ها هودهای توکار نیز گفته میشود فضای زیادی از آشپزخانه شما را اشغال نمی کند.
  • نیاز کمتری به تعویض و شستشوی فیلترها دارند.
  • نیاز کمتری به نظافت دارند زیرا سطح کمتری از آن دچار آلودگی خواهد شد.
  • قیمت مناسب تری نسبت به هودهای دیگر دارند.

معایب هود مخفی

  • نصب هود مخفی نیازمند کابین مخصوص می باشد. یعنی هنگام سفارش کابینت باید فضایی نیز برای هود در نظر گرفت.
  • تعبیه این هود نیاز به بررسی دقیق فضای مورد نیاز دارد زیرا اندازه هودهای مخفی مشخص است و دقیقا باید به همان ابعاد فضا برای آن در نظر گرفت.

بهترین هودهای مخفی ایرانی

بهترین هودهای مخفی موجود در بازار که توسط کارخانه های ایرانی تولید میشود هودهای اخوان، هودهای کن، هودهای آلتون و هودهای میکس پلاس می باشد که در فروشگاه هود سینک گاز قابل دسترسی و خریداری می باشد. این هودها دارای ضمانت نامه کتبی از شرکت سازنده می باشد و با بیشترین میزان تخفیف در فروشگاه ما به فروش می رسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید هودهای مخفی با ما تماس بگیرید.

بهترین هودهای مورب ایرانی

هودهای مورب دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که با بالاترین کیفیت در فروشگاه ما با عنوان فروشگاه اینترنتی هود سینک گاز قابل ارائه می باشد. هودهای مورب اخوان، هودهای کن، آلتون و هودهای میکس پلاس بهترین محصولات در این زمینه می باشند که می توانید با بیشترین تخفیف در کشور از ما تهیه نمایید. هود مورب بخرم یا مخفی؟ با توجه به مطالب ذکر شده انتخاب برای شما راحت تر خواهد بود.0

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با بهترین محصولات در زمینه هود آشپزخانه آشنا نماییم و به سوال شما در رابطه با اینکه هود مورب بخرم یا مخفی پاسخ دهیم. اینکه چه نوع هودی برای شما مناسب است بستگی به شرایط محیطی آشپزخانه، نیاز و سلیقه شما دارد. برای خرید هود متناسب برای آشپزخانه تان بهتر است از کارشناسان ما کمک بگیرید و با توجه به مزایا و معایب این هودها که در این مقاله به آن ها اشاره شد محصول مورد پسند خود را انتخاب نمایید. برای خرید هود آشپزخانه مناسب می توانید با ما در اتباط باشید.

امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید بهترین هود اشپزخانه را برای خود انتخاب نمایید. از اینکه مطالب ما را دنبال می کنید از شما کمال تشکر را داریم.

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه