قیمت جدیدترین مدل هود اخوان

قیمت جدیدترین مدل هود اخوان

در این مقاله قصد داریم قیمت جدیدترین مدل هود اخوان را به شما بگوییم. همچنین بهترین هودهای این برند شناخته شده را به شما معرفی نماییم. همانطور که می دانید اخوان یکی از بهترین و شناخته شده ترین کمپانی های ساخت تجهیزات آشپزخانه می باشد.

این کارخانه با تولید هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی، اجاق گازهای مبله و رومیزی، فرهای برقی و گازی و … توانسته است جایگاه ویژه ای در میان هم میهنان پیدا کند. هودهای تولید شده در اخوان دارای امکانات بسیار کاربردی و قیمت متناسب می باشد. اگر می خواهید جدیدترین هودهای اخوان را خریداری نمایید و از قیمت نهایی آن ها مطلع شوید با ما همراه باشید.

قیمت هود اخوان در هود سینک گاز

ما در فروشگاه اینترنتی خود با عنوان هود سینک گاز توانسته ایم شرایطی را برای شما فراهم آوریم که بتوانید بهترین محصولات را با بیشترین میزان تخفیف از ما خریداری نمایید. تمامی مدل های تولید شده در کارخانه اخوان در فروشگاه ما موجود میباشد. اگر شما جزو افرادی هستید که قصد دارید با جدیدترین محصولات اخوان آشنا شوید به شما پیشنهاد می دهیم که وارد سایت ما شده و روی محصول مورد نظر کلیک نمایید.

در این صورت می‌توانید کلیه محصولات ما را با ویژگی ها و توضیحات تکمیلی درباره آن رویت کنید. قیمت تمامی محصولات اخوان به صورت به روز شده در این سایت وجود دارد. در ادامه شما را با جدیدترین هودهای اخوان آشنا خواهیم نمود و قیمت جدیدترین مدل هود اخوان را به شما خواهیم گفت.

قیمت جدیدترین مدل هود اخوان و معرفی آن

در ادامه به معرفی جدیدترین هودهای اخوان خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید هودهای آشپزخانه به 4 مدل تقسیم میشوند.

  • هودهای مخفی یا توکار
  • هودهای مورب یا شیب دار
  • هودهای شومینه ای
  • هودهای زیرکابینتی

وقتی از هودهای دیگر مثل هودهای جزیره ای هودهای فلت و … یاد می شود باید بدانیم که این نوع محصولات زیرمجموعه همین هودهایی است که به شما معرفی نمودیم. با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد هستند که با توجه به دکوراسیون آشپزخانه و شرایط محیطی آن به شناخت بیشتری از این هودها نیاز دارند یک توضیح مختصر درباره هر یک از هودهای نامبرده خواهیم داد و جدیدترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

هودهای مخفی

این نوع هودها دید زیادی در آشپزخانه شما ندارند و در داخل کابینت فضایی برای نصب آن ها درست در بالای اجاق گاز در نظر گرفته شده است. ابعاد این هودها معمولا 70 در 30 سانتیمتر می‌باشد. کسانی که دوست دارند هود آشپزخانه آن ها در دکوراسیون آشپزخانه آن ها تاثیری نگذارد و دیده نشود از این نوع هودها استفاده می کنند.

قیمت جدیدترین مدل هود مخفی اخوان

یکی از جدیدترین هودهای مخفی اخوان هود مدل H212 می باشد. این نوع هود دارای موتور فلزی، صفحه کلید لمسی، ریموت کنترل و فیلتر آلومینیومی می باشد. نمای ظاهری هود شیشه مشکی و استیل بوده و از لامپ LED/SMD برای روشنایی بیشتر آن استفاده شده است. برای رویت قیمت روی لینک زیر کلیک نمایید.

قیمت هود مخفی H212

هود مخفی H212

هودهای مورب

هودهای مورب نوع دیگری از هودهای آشپزخانه می باشد که بصورت شیب دار طراحی شده است و نمای شیشه ای و یا استیل دارد. ابعاد این هودها معمولا 90 در 50 می باشد و در دو نوع موتور فلزی و موتور پلاستیک تولید میشود. چیزی که استفاده از هودهای مورب را متمایز می کند این است که این نوع هودها معمولا دارای درب جک دار هستند که مکانیزم تهویه و مکش هوا را چندین برابر می کند و نمای زیبایی به آشپزخانه می بخشد.

قیمت جدیدترین مدل هود مورب اخوان

یکی از جدیدترین هودهای مورب اخوان هود H51-MF می باشد. این هود دارای موتور فلزی بوده که به افزایش قدرت مکش کمک می‌کند و مجهز به سنسور دود و حرارت می باشد که در هنگام استفاده به محض ایجاد دود و حرارت بالا شروع به فعالیت می کند. شما می توانید برای استعلام قیمت جدیدترین مدل هود اخوان که مدل H51  می باشد با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و یا با مراجعه به لینک زیر تمامی ویژگی ها و قیمت نهایی آن با تخفیف ویژه ای که ما در هود سینک گاز برای شما در نظر گرفته ایم را مشاهده نمایید.

قیمت هود مورب H51

 

قیمت جدیدترین مدل هود مورب اخوان

 

هودهای شومینه ای

هودهای شومینه ای نوع دیگری از هودهای آشپزهانه هستند که بصورت تی شکل طراحی شده اند. دارای یک فضا برای عبور هوای تهویه شده بوده و یک بدنه که معمولا دارای ابعاد 90 سانتیمتر می باشد. این هودهای شومینه ای دارای نمای شیشه ای و یا استیل و یا ترکیبی از این دو عناصر می باشند.

قیمت جدیدترین مدل هود شومینه ای اخوان

هود اخوان مدل H52-4s یکی از هودهای بسیار باکیفیت اخوان می باشد که با بالاترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می باشد. این هود دارای نمای ظاهری استیل و شیشه مشکی می باشد که قدرت مکش آن حدود 700 متر مکعب می باشد. برای خرید هود شومینه ای با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس بگیرید. یا از طریق لینک زیر قیمت جدیدترین مدل هود اخوان مدل H52 را مشاهده نمایید.

هود شومینه ای اخوان مدل H52-4s

هود H51 جدیدترین هود شومینه ای اخوان

هودهای زیرکابینتی

هودهای زیرکابینتی از کلاسیک ترین هودهای تولید شده در کارخانه اخوان می باشند که دارای ویژگی های منحصربفردی هستند که برای برخی از افراد بسیار مورد پسند می باشد. این هودها دارای قیمت بسیار مقرون بصرفه هستند و درست زیرکابینت قابل نصب می باشند که این خصوصیت باعث می شود که نیازی به فضای خالی برای تعبیه هود نداشته باشید.

این هودها در ابعاد 90 و 60 سانتیمتری تولید می‌شوند. اگر قصد خرید هودهای زیرکابینتی اخوان را دارید در ادامه جدیدترین هود کابینتی تولید شده در این شرکت را به شما معرفی می نماییم.

قیمت جدیدترین مدل هود زیرکابینتی اخوان

هود آشپزخانه H16 یکی از هودهای زیرکابینتی بسیار باکیفیت می باشد که با بالاترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می باشد. این هود دارای ابعاد 60 سانتیمتر و در مدل دیگر 90 سانتیمتر می باشد.

نمای ظاهری  هود زیرکابینتی اخوان تمام استیل و درخشان است. نوع پروانه موتور از جنس پلاستیک و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز است. برای خرید هود اخوان با ما در ارتباط باشید. همچنین برای رویت قیمت جدیدترین هود اخوان روی لینک زیر کلیک کنید.

هود اخوان زیرکابینتی مدل H16-p-60

هود زیرکابینتی اخوان

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با باکیفیت ترین محصولات اخوان و قیمت جدیدترین مدل هود اخوان آشنا نماییم. مدل های جدید هر نوع هود در کارخانه اخوان را به شما معرفی نمودیم و درباره ویژگی ها و قیمت هر کدام از آن ها با شما به گفتگو پرداختیم. ما در فروشگاه هود سینک گاز در نظر داریم با تخفیفی که برای مشتریان گرامی در نظر گرفته ایم رضایتمندی هر یک از آن ها را فراهم سازیم و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال نماییم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید هود اخوان با ما در تماس باشید. امیدوارم مطالب ذکر شده برای شما مفید بوده باشد.

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه