سینک توکار بهتره یا روکار؟ کدوم رو بخرم؟

سینک توکار بهتره یا روکار؟ کدوم رو بخرم؟

سینک توکار بهتره یا روکار؟ کدوم رو بخرم؟ این سوال همواره برای کسانیکه قصد خرید سینک جدید برای آشپزخانه خود دارند پیش خواهد آمد. قبل از بررسی اینکه کدام مدل سینک بهتر است باید به شناخت کاملی از آن ها رسید. به همین خاطر با ما همراه باشید تا هم درباره خصوصیات هر سینک ظرفشویی به شما توضیحات مفصلی بدهیم و هم به سوال شما پاسخ دهیم که کدام مدل سینک ظرفشویی بهتر است. سینک روکار یا سینک توکار؟

سینک توکار چیست ؟

سینک توکار نوعی سینک ظرفشویی می باشد که همانطور که از اسم آن پیداست بصورت توکار طراحی شده است و در واقع داخل صفحه کابینت قرار می گیرد. حسن استفاده از سینک ظرفشویی توکار این است که نمای بسیار زیباتری نسبت به نوع رکار دارد. همچنین این نوع سینک لبه های پنهان دارد که در داخل کابینت چفت می شود.

مزایای سینک توکار

  • سینک توکار جلوه مدرن و بسیار زیبایی دارد و به شیک شدن آشپزخانه شما کمک می‌کند.
  • تنوع مدل در سینک های توکار بسیار بیشتر از سینک های روکار می باشد. به همین دلیل می توان از میان مدل های متنوع  انتخاب راحت تری داشت.
  • سینک های توکار را می توان در انواع مختلف تهیه نمود. مثلا سینک های استیل، سینک های گرانیتی و … که این تنوع در سینک های روکار وجود ندارد.

سینک توکار بهتره یا روکار؟ کدوم رو بخرم؟

سینک توکار بهتره یا روکار؟ کدوم رو بخرم؟

معایب سینک توکار

  • اگر نصب سینک ظرفشویی توکار به درستی انجام نشود، احتمال نفوذ آب به زیر سینک و ایجاد قارچ و کپک وجود دارد.
  • بطور کلی عایق بندی سینک توکار نسبت به سینک روکار پر ریسک تر است.
  • قیمت سینک توکار نسبت به سینک های روکار بیشتر است.

سینک روکار چیست ؟

سینک وکار برخلاف سینک توکار دارای نصبی مجزا می باشد که در روی کابینت نصب می گردد و لبه های آن کاملا مشهود است. انتهای سینک به دیوار متصل شده و در لبه بیرونی کابینت نیز کاملا مشهود است. سینک روکار قدیمی تر از نوع توکار می باشد و همیشه طرفداران خود را داشته است.

سینک روکار چیست

مزایای سینک روکار

  • سینک روکار دارای آب بندی بسیار محکمی می باشد. زیرا چسب موجود در لبه های این سینک عایق مناسبی برای عبور آب و نفوذ آن به داخل کابینت می باشد.
  • قیمت سینک روکار بسیار متناسب تر از سینک های توکار می‌باشد
  • هزینه و روش نصب سبنک روکار بسیار کمتر و ساده تر از سینک توکار محسوب می‌شود.

معایب سینک ظرفشویی روکار

  • سینک ظرفشویی روکار جلوه مدرنی ندارد و جزو محصولاتی است که کمتر در آشپزخانه های جدید و مدرن استفاده می شود.
  • فاصله ای که بین کابینت و سینک ایجاد میشود محل مناسبی برای تجمع باکتری و ایجاد آلودگی می باشد.
  • تنوع در سینک های روکار نسبت به سینک های توکار کمتر است.
  • عمق لگن در سینک های ظرفشویی روکار معمولا کمتر می باشد.

 

پاسخ به سوال سینک توکار بهتره یا روکار؟ کدوم رو بخرم؟

حال که مزایا و معایب سینک های توکار و روکار را باهم بررسی نمودیم اینکه کدام یک را تهیه نمایید بستگی به نیاز شما دارد. امروزه بسیاری از افراد با توجه به نیاز خود و شرایط آشپزخانه سینک ظرفشویی خود را انتخاب می نمایند. اما ما با توجه به اینکه موظف هستیم به سوال شما درباره اینکه سینک توکار بهتره یا روکار پاسخ بدهیم باید بگوییم که از لحاظ زیبایی سینک توکار بهتر است و از لحاظ آب بندی و نصب، سینک روکار محاسن بیشتری دارد.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم سوال شما را در رابطه با اینکه سینک توکار بهتره یا روکار؟ کدوم رو بخرم؟ آشنا نماییم. حال با توجه به اینکه توضیحات مفصلی در رابطه با این موضوع خدمت شما عرض نمودیم می توانید محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید. پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید سینک ظرفشویی استیل می باشد زیرا نسبت به سینک های ساخته شده با متریال های مختلف دیگر از مقاومت بالاتری برخوردار است. طول عمر بیشتری دارد و بطور کلی نظافت و کارکرد بسیار ساده تری برای شما خواهد داشت.

ما در فروشگاه هود سینک گاز ارائه انواع سینک های ظرفشویی اعم از سینک های پیانویی، سینک های توکار اخوان، سینک های روکار اخوان و سایر برندهای مطرح کشور اعم از برند کن، آلتون، میکس پلاس، استیل البرز و … را برعهده داریم و آن را با بالاترین میزان تخفیف به مشتریان گرامی عرضه می کنیم. برای طرح پرسش های خود و خرید از فروشگاه ما با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز در ارتباط باشید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه