سینک پیانویی آبشاری 5 کلید دیجیتال huadiao

سینک پیانویی آبشاری 5 کلید دیجیتال huadiao

سینک پیانویی آبشاری 5 کلید دیجیتال huadiao یکی از سینک های مدرن و جدید وارداتی می باشد که با بالاترین کیفیت در فروشگاه هود سینک گاز ارائه میشود. به جرات می‌توان گفت این سینک ظرفشویی از باکیفیت ترین و زیباترین سینک های موجود در بازار می باشد. سینک پیانویی ۵ کلید دارای ویژگی‌های بسیار منحصربفردی می باشد که توانسته است جایگزین بسیاری از سینک های متداول در بازار کشور شود. این سینک محصول کشور چین میباشد و دارای ضمانت نامه از سوی فروشگاه هود سینک به مدت 2 سال می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تمام ویژگی‌های این محصول آشنا نماییم.

ویژگی های سینک ظرفشویی پیانویی آبشاری 5 کلید دیجیتال huadiao

این سینک ظرفشویی از جنس استیل ضدخش و ضد زنگ می باشد. بر خلاف سینک‌های متداول موجود در بازار، این سینک بصورت دیجیتالی طراحی شده است. یعنی نمایشگر میزان دما دارد و دارای خروجی‌های آب بسیار متنوع است. در ادامه ویژگی های منحصربفرد سینک های پیانویی 5 کلید را برای شما می شماریم.

سینک پیانویی HuaDiao دارای استیل ضد خش 3 میلیمتر می باشد

جنس سینک آبشاری مدل پیانویی ۵ کلید HuaDiao از استیل ضد زنگ 304 با قطر 3 میلیمتر می‌باشد که با رنگ دودی، جلوه خاص و متفاوتی به آشپزخانه شما می‌بخشد. این سینک بصورت لانه زنبوری تولید شده است که باعث می‌شود رد آب بر روی آن نماند. هچنین در مقابل خط و خش بسیار مقاوم است.

سوپر سایلنت بودن سینک پیانویی 5 کلید

این سینک ظرفشویی بصورت کامل عایق بندی شده است و همین عایق بندی باعث شده است کاملا بی صدا باشد. همچنین ضخامت بالای ورق این مدل سینک از ایجاد صدای بالا هنگام شستشو جلوگیری می‌کند.

از دیگر ویژگیهای این مدل سینک به عایق بندی کامل پشت سینک میشود اشاره کرد که باعث بیصدا شدن (سوپر سایلنت) سینک ظرفشویی آبشاری مدل پیانویی ۵ کلید هنگام شستشوی ظروف میباشد.

سینک پیانویی آبشاری 5 کلید دیجیتال huadiao

شیر شاوری سینک پیانویی دیجیتال 5 کلید

سینک پیانویی دارای شیر شاوری می باشد.سینک پیانویی آبشاری 5 کلید دیجیتال huadiao دارای انواع شیرهای آبریز زیبا می باشد. شیر شاوری نوعی شیر سینک می باشد که دارای یک شیلنگ اضافه می باشد و می‌توان شیلنگ آن را برای استفاده راحت تر به نقاط مختلف سینک هدایت کرد. با استفاده از شیر شاوری امکان شسشوی اشیای بزرگ تر فراهم شده است و می‌توان به راحتی با آن نقاط مختلف سینک را شستشو کرد.

استفاده از 5 کلید برای تغییر نوع آبریز در سینک پیانویی

در این نوع سینک از 4 کلید در کنار هم استفاده شده است که هر کدام کار خاصی انجام می دهد.

  1. مثلا کلید اول از سمت چپ آب را از زیر شیر اصلی بصورت خطی سرریز می‌کند.
  2. کلید بعدی برای شستشوی لیوان بصورت تمام اتوماتیک است. لیوان را در جایگاه مخصوص قرار می دهید و با زدن کلید دوم لیوان شما براحتی شستشو می شود.
  3. کلید سوم جهت آب ریز از شیر اصلی می باشد که ریزش آب از ان شبیه به یک اثر هنری می باشد.
  4. کلید آخر نیز جهت استفاده از آب ریز خطی سمت راست سینک می باشد که برای شستشوی ملایم و بدون نیاز به فشار آب زیاد بسیار متناسب می باشد.
  5. کلید بعدی کلید ولومی تنظیم دمای آب می باشد. این ولوم زیبا بسیار مدرن و خاص طراحی شده است. همچنین این سینک دارای جا مایع نیز می باشد که طراحی آن را منحصر بفرد کرده است.

 

معایب سینک آبشاری

  • قیمت بالای سینک پیانویی آبشاری 5 کلید دیجیتال huadiao 

سینک پیانویی قیمت بالاتری نسبت به سینک های متداول در بازار دارد. به این دلیل که امکانات بیشتری نیز دارد. بصورت دیجیتالی طراحی شده است و تنها یک سینک نیست. علاوه بر سینک شیر و تجهیزات آن نیز به همراه این محصول ارائه میشود.

  • ابهام در ضمانتنامه سینک پیانویی

سینک های وارداتی به این دلیل که توسط کارخانه های ایرانی تولید نمی شود توسط کارخانه گارانتی نمی شود. به دلیل کیفیت بالایی که این محصولات دارند توسط فروشندگان گارانتی میشود. فروشگاه هود سینک گاز فروش و گارانتی این محصولات را برعهده دارد. پس این مشکل نیز با خرید از مجموعه ما قابل حل می باشد.

  • نصب سخت تر سینک ظرفشویی پیانویی

نصب این محصول نسبت به سینک های متداول موجود در بازار از پیچیدگی بیشتری برخوردار می باشد. اما کارشناسان نصب ما به راحتی می توانند آن ها را نصب نمایند و آن را برای استفاده راحت شما در اختیارتان بگذارند. سینک پیانویی آبشاری 5 کلید دیجیتال huadiao با اینکه نصب ساده ای ندارد اما پس از نصب طوری آببندی می شود که هرگز نشتی و خطا نداشته باشد. برای خرید این سینک باکیفیت با ما در ارتباط باشید.

قیمت سینک پیانویی ۵ کلید

سینک پیانویی 5 کلید دارای امکانات بسیار کاربردی و مدرنی میباشد که آن را نسبت به محصولات مشابه دیگر متمایز کرده است. برای خرید و استعلام قیمت سینک پیانویی 5 کلید با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید و یا از طریق سایت خریداری خود را انجام دهید. ما برای شما عزیزان شرایط خرید بصورت آنلاین را فراهم آورده ایم. بنابراین هم می توانید بصورت آنلاین خرید خود را انجام دهید و هم بصورت تلفنی و یا حضوری سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت سینک پیانویی ۵ کلید

جمع بندی

در این مثاله تلاش نمودیم سینک پیانویی آبشاری 5 کلید دیجیتال huadiao را به شما معرفی نماییم و درباره مزایا و معایب آن با شما گفتگو نمودیم. سینک آبشاری پیانویی از پرفروش ترین محصولات وارداتی در فروشگاه هود سینک گاز می باشد و با ضمانت بازرگانی اورست ارائه می شود. این محصول در این شرکت با بیشترین میزان تخفیف قابل ارائه می باشد.  سینک پیانویی وارداتی 5 کلید جایگزین بسیاری از سینک های موجود در بازار شده است. زیرا هم ظاهر زیباتری دارد و هم بسیار کاربردی طراحی شده است. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه