پرفروش ترین هود کن در سال 1403

پرفروش ترین هود کن در سال 1403

در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین هود کن در سال 1403 را به شما معرفی نماییم. باید بدانید در کشور ما بهترین هودها، تولید شده در کارخانه کن می باشد. این هودها در انواع مختلف مورب، مخفی و شومینه ای تولید می شوند و از کیفیت و کارایی بسیار مطلوبی برخوردار هستند. هودهای تولید شده در کارخانه کن دارای موتور فلزی یا پلاستیک نسوز (باکالیت) می‌باشد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارا می‌باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین و پرفروش ترین هودهای کن آشنا نماییم.

معرفی پرفروش ترین هود کن در سال 1403

هودهای کن دارای تنوع زیادی می‌باشند و ما قصد داریم از هر نوع هود دو مدل پرفروش آن را به شما معرفی نماییم. زیرا با توجه به نوع چیدمان آشپزخانه، شما می‌توانید انواع هودهای مورب، شومینه ای و یا مخفی را انتخاب نمایید.

پرفروش ترین هودهای مورب کن

یکی از هودهای پرفروش برند کن، هودهای مورب می باشد. این هودها که با نام هودهای شومینه ای هم شناخته می شوند دارای نمای بسیار خاص و زیبا می‌باشند و با بالاترین کیفیت در اختیار هموطنان گرامی قرار می گیرد. این هودها برخلاف هودهای مخفی دارای نمای شیشه ای و یا استیل هستند که در ابعاد مختلف 90 یا 60 سانتیمتر ساخته می شوند و فضای مورد نیاز خود را اشغال می کنند. علاوه بر کارایی به زیبایی آشپزخانه شما می‌افزایند. برای خرید پرفروش ترین هود کن در سال 1403 می توانید با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید. در ادامه به معرفی این هودها می‌پردازیم.

هود کن مدل Atlas شومینه ای سایز 90

هود کن مدل اطلس یکی از هودهای بسیار باکیفیت این کمپانی می‌باشد و مدل آن مورب می‌باشد. با توجه به ابعاد این هود، برای اجاق گازهایی متناسب است که دارای ابعاد 90 سانتیمتر یا کمتر می باشد. محل مکش در این هود بصورت مکعبی و برجسته در نظر گرفته شده است. قدرت مکش این هود 700 متر مکعب میباشد. این هود به همراه ریموت کنترل ارائه می شود. بالاترین سطح صدا در این محصول 63 و پایین ترین سطح صدا 58 دسیبل بوده و پنل آن لمسی به همراه تایمر میباشد. پروانه و موتور این هود با مواد نسوز باکالیت طراحی شده است. برای خرید هود پر فروش atlas با ما در فروشگاه هود سینک گاز در ارتباط باشید.

پرفروش ترین هود کن در سال 1403

هود مدل اونیکس مشکی کن سایز 90

هود اونیکس یک مدل دیگر از هودهای پرفروش کن می باشد که دارای موتور توربو ایتالیایی میباشد. این هود مورب دارای اندازه 90 سانتیمتر بوده و مکش آن 700 متر مکعب، پنل لمسی و موتور و پروانه باکالیت می باشد. هواکش این هود بصورت مکعبی طراحی شده است و نمای شیشه ای رفلکس آن مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد. برای خرید این هود مورب پر فروش با ما در هود سینک گاز در ارتباط باشید.

هود مدل اونیکس رفلکس کن سایز 90

پرفروش ترین هودهای مخفی کن

از هودهای پرطرفداری که در کشور عرضه می شود هودهای مخفی می باشد. هودهای مخفی درون فضایی که در میان کابینت های آشپزخانه برای آن‌ها تعبیه شده است قرار میگیرند و دید زیادی ندارند. کارایی این هودها با هودهای مورب تفاوت چندانی ندارد و تنها در ظاهر متفاوت هستند. به همین دلیل با توجه به فضای آشپزخانه تان می توانید اقدام به خرید هود مورد نظر خود نمایید. در ادامه به معرفی دو هود پرفروش کن در سال 1403 که بصورت مخفی طراحی شده اند خواهیم پرداخت.

هود مخفی کن آرتیما 12 مشکی 80

هود آرتیما 12 یکی از هودهای مخفی باکیفیت میباشد که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه هود سینک گاز ارائه میشود. از مزایای خرید از فروشگاه ما این است که شما می‌توانید با بیشترین میزان تخفیف محصول یا محصولات خود را خریداری نمایید و بصورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید. این هود دارای موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا با قدرت مکش 700 متر مکعب، دارای مواد نسوز حلزونی از پروپیلن الیاف دار، مجهز  به محافظ حرارتی موتور یا همان ترموگارد می باشد. این هود مخفی مقرون بصرفه دارای پنل لمسی بوده و مد اتوماتيك خاموشي پس از ٨ ساعت را دارا می باشد. این هود در رنگ های مشکی و استیل قابل ارائه می باشد.

هود مخفی کن آرتیما 12 مشکی 80

هود کن آرتیما 1 مشکی (Artima 1) 70

هود کن آرتیما 1 مشکی مخفی دارای موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا می باشد. از امکانات این هود، صفحه کلید مکانیکی به همراه لامپ SMD کم مصرف تولید و به بازار عرضه می‌گردد. پروانه و موتور این هود کامپاند نسوز بوده کلیدهای آن بصورت فشاری طراحی شده است. این هود دارای مکش 700 متر مکعب بوده و 4 دور می باشد. این هود از اقتصادی ترین هودهای کن محسوب میشود و به همین دلیل از فروش خوبی برخوردار است. برای خرید هود کن مدل آرتیما 1 با ما تماس حاصل نمایید.

هود کن آرتیما 1 مشکی (Artima 1) 70

پرفروش ترین هود جزیره ای کن در سال 1403

هودهای جزیره ای از هودهای مدرن و زیبای نوین میباشد که بیشتر برای فضاهایی مناسب است که کابینت های آن بصورت جزیره ای طراحی شده اند. بر اساس سلیقه مشتریان طراحی این هودها با یکدیگر متفاوت می باشد به همین دلیل طبق علایق خود هود مورد نظر خود را از میان مدل های جزیره ای، مورب، مخفی یا شومینه ای انتخاب نمایید.

هود مدل 1430 استیل کن سایز 90

یکی از هودهای جزیره ای باکیفیت کارخانه کن می باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در فروشگاه ما ارائه میشود. این هود دارای موتور با قدرت مکش 700 دسیبل بصورت 4 دور توربو  می باشد و با کلیدهای لمسی می باشد. برای خرید هود جزیره ای کن مدل 1430 با ما در ارتباط باشید.

پرفروش ترین هود کن در سال 1403

هود جزیره ای کیوب CUBE

هود کن مدل کیوب یکی دیگر از هودهای جزیره ای پرفروش در سال 1403 می باشد که دارای قدرت موتور 700 متر مکعب و 3 دور می باشد. این محصول مجهز به سنسور دود و بو، تایمر دیجیتال، ریموت کنترل RF،لامپ SMD و … می باشد و نمای ظاهری آن که در رنگ های سفید، مشکی، استیل تولید می شود فوق العاده متفاوت و زیبا می باشد. برای خرید هود مورب کیوب که از پرفروش ترین هودهای کن در 1403 می‌باشد با ما تماس حاصل نمایید.

پرفروش ترین هود کن در سال 1403

نکات مهم در هنگام انتخاب هود کن

  • نوع هود

اگر قصد خرید هود دارید به نوع آن توجه بفرمایید. همانطور که توضیح دادیم هودها در سه و حتی 5 نوع مختلف شومینه ای، مورب، جزیره ای، مخفی، زیر کابینتی تولید و عرضه می شود. برای اینکه بتوانید هود متناسب خود را تهیه نمایید می توانید با مشاوران ما در فروشگاه هود سینک گاز تماس حاصل نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

  • قدرت مکش

مکش هود از موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد. زیرا کار هود تهویه هوا می باشد هر چقدر متراژ آشپزخانه شما بزرگ تر باشد و یا میزان آشپزی در آشپزخانه زیاد باشد باید قدرت مکش هود شما بیشتر باشد. به همین دلیل این موارد را در هنگام خرید هود در نظر بگیرید.

  • میزان صدا

میزان صدای هود نیز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا همه به دنبال هودی هستند که در هنگام کار کردن صدای زیادی تولید نکند. نکته ای که قابل ذکر است این است که هودهایی که دارای موتور فلزی هستند از ایجاد صدای کمتری برخوردارند. به همین دلیل اگر شما جزو افرادی هستید که سر و صدای هود باعث آزارتان می شود ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که هودهایی را خریداری نمایید که دارای موتور فلزی می باشند.

  • قیمت

قیمت هود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برخی از هودها دارای کیفیت خیلی بالایی نیستند و در عوض قیمت آن ها بسیار بالا می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از برندهایی که شناخته شده هستند خرید خود را انجام دهید. مثل کارخانه کن که اولین برند ایرانی تولیدکننده می باشد که کیفیت هودهای آن بی نظیر است.

  • خدمات پس از فروش

مساله حائز اهمیت دیگر قیمت هود می باشد. هود کن تنها کیفیت خوبی ندارد. خدمات پس از فروش این کمپانی به قدری با قدرت عمل کرده است که افتخارات بسیاری را از سازمان های مختلف کسب کرده است. ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش قدرتمند به محصول اعتبار می بخشد که خوشبختانه این شرکت توانسته است در این زمینه بسیار مقبول عمل کند.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با پرفروش ترین هود کن در سال 1403 آشنا نماییم. همچنین توضیحات مختصری در رابطه با انواع هودها و تفاوت های آن ها به شما عزیزان دادیم. با توجه به اینکه در سال جدید محصولات کن با کیفیت و تنوع بیشتری به بازار عرضه می شود خوشحال می شویم که بتوانیم در زمینه خرید هود به شما عزیزان کمک کنیم. در صورت تمایل به خرید هود آشپزخانه، در هرکجای ایران که هستید در خدمت شما هموطنان گرامی هستیم و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان تخفیف ارائه می دهیم. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه