پرفروش ترین هود اخوان در سال 1403

پرفروش ترین هود اخوان در سال 1403

در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین هود اخوان در سال 1403 را به شما معرفی نماییم. کارخانه اخوان توانسته است با کیفیت ترین محصولات در زمینه تجهیز آشپزخانه را در کشور تولید نماید و عرضه آن را در سراسر کشور برعهده دارد.

این کمپانی هودهای تولید شده را در انواع  شومینه ای، مورب، مخفی و زیرکابینتی عرضه می نماید و برای هر کدام از آن‌ها 18 ماه گارانتی در نظر گرفته است. ابعاد این هودها معمولا استاندارد است اما عرض 70 و 90 از معمول ترین ابعاد این محصول است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با پرفروش ترین هود اخوان در سال 1403 آشنا نماییم.

معرفی پرفروش ترین هود اخوان در سال 1403

اول از هر چیزی بهتر است شما را با انواع هودهای متداول آشنا نماییم. همانطور که گفتیم هودها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه برای شما برمی‌شماریم.

هود مخفی اخوان

هودهای مخفی اخوان که به آن هود توکار نیز گفته می‌شود دارای ظاهری ساده و زیبا هستند که درون یک فضایی که برای آن در نظر گرفته شده است نصب می گردد و دید زیادی ندارد مگر اینکه در کنار گاز باشیم و تنها دریچه آن را مشاهده خواهیم کرد. این نوع هود جزو مدرن ترین انواع هود می‌باشد که با بالاترین کیفیت در کارخانه اخوان تولید میشود.

پرفروش ترین هود مخفی اخوان در سال 1403 هود H220

یکی از پرفروش ترین هودهای مخفی در سال 1403 هود H220 می‌باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه ما عرضه می گردد. از خصوصیات این هود با کیفیت می‌توان به دارا بودن موتور و پروانه فلزی اشاره کرد. برای خرید هود مخفی اخوان با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس بگیرید.

هود H220

هود مورب اخوان

هود مورب اخوان یکی دیگر از انواع هودهای تولید شده در این کارخانه می‌باشد. این هودها بصورت روکار طراحی شده است یعنی در بیرون از فضای کابینت نصب می شود و در بالای گاز قرار می‌گیرد. هود مورب و هود شومینه ای دو نوع هود هستند که در خانواده اخوان قرار دارند و هر دو مکش بسیار قوی و کاربردی دارند. برای خرید هود مورب اخوان با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

پرفروش ترین هود مورب اخوان در سال 1403 هود H63MF

یکی از هودهای بسیار پرطرفدار و پرفروش اخوان که بصورت مورب طراحی شده است هود H63MF می باشد. این هود دارای موتور و پروانه فلزی می باشد و در نتیجه طول عمر بیشتر و صدای کمتری دارد. برای خرید هود مورب اخوان مدل H63MF با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

هود شومینه ای اخوان

هودهای شومینه ای یکی دیگر از انواع هودهای شرکت اخوان می باشد که با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می باشد. شکل ظاهری و کلی هود شومینه ای شبیه حرف انگلیسی T بصورت برعکس میباشد. هودهای شومینه ای معمولا در اندازه های 60 تا 90 سانتی متری تولید می شوند و نمای بسیار زیبایی به آشپزخانه می بخشند. از لحاظ کاربرد نیز تفاوت چندانی با انواع دیگر هود ندارند و بسیار کارایی مفیدی در آشپزخانه دارند.

پر فروش ترین هود شومینه ای اخوان در سال 1403 مدل H18

از پرفروش ترین هود اخوان در سال 1403 که بصورت شومینه ای طراحی شده است هود اخوان مدل H18 می‌باشد. این هود دارای مقاومت بسیار بالا و طول عمر زیاد می باشد و با بالاترین  میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز ارائه میشود. این هود دارای مکش بالا و میزان صدای بسیار کم میباشد.

برای خرید این محصول از طریق سایت ما که بیشترین تخفیف را در میان فروشگاه های مشابه دارد اقدام نمایید.

پر فروش ترین هود مورب اخوان

هود زیرکابینتی اخوان

هود زیرکابینتی اخوان نیز یکی از هودهای قدیمی این خانواده می‌باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه ما عرضه می شود این هود در زیر کابینت نصب می گردد و مکش قوی و عملکرد استاندارد دارد.

برای کسانی که آشپزخانه آن‌ها قدیمی شده است و محلی برای هود در نظر گرفته نشده است قابل استفاده می‌باشد. در ادامه به معرفی یک هود پر فروش در سال 1403 خواهیم پرداخت.

پر فروش ترین هود اخوان زیرکابینتی مدل 90-H16

هود اخوان مدل H16 تنها مدل هود زیرکابینتی اخوان می باشد که در عرض 90 و 60 تولید می گردد. شما با استفاده از این محصول می‌توانید آشپزخانه خود را تجهیز نمایید. جنس فن این هود پلاستیکی نسوز، فیلتر آن آلومینیومی چند لایه قابل شستشو و کلیدهای آن مکانیکی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

پر فروش ترین هود اخوان زیرکابینتی

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم در رابطه با پرفروش ترین هود اخوان در سال 1403 با شما صحبت کنیم و خصوصیات آن ها را برای شما برشماریم. اگر قصد دارید بهترین هودهای اخوان را با توجه به قدرت و عملکرد آن خریداری نمایید و خصوصیات و ویژگی‌های هر یک برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است می‌توانید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل نمایید.

علاوه بر آن ما در سایت هود سینک گاز، تمامی محصولات تولید شده در شرکت اخوان را با ذکر جزئیات برای رویت شما آماده کرده ایم و شرایط خرید غیرحضوری را نیز برای شما فراهم نموده ایم. شما می توانید از طریق لینک هود اخوان این صفحه را مشاهده نمایید. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه