هود کن یا اخوان

6 مدل از جدیدترین مدل های هود اخوان

هود کن یا اخوان؟ این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد. امروزه بسیاری از کارخانه های تولید کننده هود و تجهیزات خانه و آشپزخانه بر سر قدرت و صدرنشینی رقابت تنگاتنگی دارند. برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که چه تجهیزاتی برای آشپزخانه خود تهیه کنند؟نظر شما چیست؟برای خرید هود به سراغ کدام یک از این برندها می روید؟ هود کن بهتر است یا اخوان؟

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و معایب این محصولات آشنا نماییم و شما را در انتخاب این محصول کمک کنیم.

هود کن یا اخوان

معرفی برند کن

برند کن یکی از بهترین برندهای ایرانی آشپزخانه می باشد که در سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده است و بهترین و شناخته شده ترین محصول آن هود آشپزخانه می باشد. این برند موفق توانسته است علاوه بر موفقیت های داخلی راه خود را بسوی کشورهای دیگر نیز هموار کرده است و در اقصی نقاط جهان مثل کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، ترکیه و قاره آفریقا نیز باز کرده است. به جرات می توان گفت که این برند یکی از قابل اعتمادترین برندهای کشور می باشد که با بالاترین کیفیت سعی در جلب رضایت مشتریان خود را دارد. هودهای این برند در انواع شومینه‌ای، مورب، جزیره‌ای، زیرکابینتی،توکار و … طراحی شده‌اند و تقریبا بیش از 50 مدل را شامل می شوند.

معرفی برند اخوان

اخوان یکی از برترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه توکار در کشور می باشد. این برند محبوب و نام آشنا از سال 1348 مشغول فعالیت می باشد و به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی توکار در کشور شناخته می شود. تنوع زیاد، کیفیت عالی و رضایت مشتری از ویژگی های این برند می باشد. هودهای اخوان در مدل‌های مخفی، جزیره‌ای، زیرکابینتی، شومینه‌ای و مورب عرضه شده‌اند که 70 مدل مختلف را شامل می شوند.  صدای کم و قدرت مکش بالا از مهمترین مزایای خرید هود اخوان به حساب می آید.

بهترین هود آشپزخانه اخوان

بهترین هود آشپزخانه با توجه به دکوراسیون آشپزخانه شما، نحوه چیدمان کابینت و سلیقه شخصیتان می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. اما از لحاظ کارایی و قدرت این هودها، می توانیم به مدل های مختلفی اشاره کنیم.

هود اخوان مدل H49

هود اخوان مدل H49 یکی از مدل های بسیار مناسب می باشد که جزو مدل های شومینه ای می باشد. جنس بدنه این هود شیشه ای و به رنگ مشکی می باشد و قدرت موتور آن  ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت و صدای آن ۵۴ دسی بل می باشد. این هود لمسی از بهترین هودهای آشپزخانه اخوان می باشد که می توانید آن را تهیه کنید و به مدت 20 ماه گارانتی تضمینی از این کارخانه دریافت کنید.

هود اخوان مدل H49

هود اخوان مدل H49-TS

هود اخوان مدل H49-TS یکی دیگر از مدل های پرطرفدار و پرفروش این برند می باشد.  این نوع هود هم بصورت شومینه ای طراحی شده است. نمای این هود شیشه ای و بصورت استیل و مشکی به بازار عرضه می شود. عرض آن 90 cm و عمق آن 50 cm میباشد. قدرت فوق العاده این هود 700 متر مکعب در ساعت می باشد و میزان صدای 54 دسیبل دارد. از امکانات هود h49 ریموت کنترل و سنسور دود می باشد. برای خرید این هود فوق العاده می توانید از طریق سایت هود سینک گاز hoodsinkgaz.com اقدام نمایید.

برای خرید بهترین مدل های هود اخوان با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را از ما بخواهید .

بهترین هود آشپزخانه کن

تمامی مدل های برند کن،  علاوه بر کیفیت خوب، صدای کم و قیمت مناسبی دارند.این از مزایای این برند محسوب می شود. برای خرید هود آشپزخانه با کیفیت باید موارد ذکر شده را در نظر بگیرید.  قدرت مکش، برند، نوع، سایز، میزان صدا، رنگ و ضمانت محصول. ما در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین هود آشپزخانه کن می پردازیم. تا شما بتوانید درباره پرسشی که ذهنتان را مشغول کرده است تصمیم بگیرید.هود کن یا اخوان؟

هود کن مدل اطلس

یکی از مدل های پرطرفدار این برند مدل اطلس می باشد. هود آشپزخانه کن مدل اطلس به شکل مورب طراحی شده است و چون از قسمت زیرین مکش دارد در دسته هودهای شومینه ای نیز قرار می گیرد.  پنل تنظیمات  هود اطلس به صورت لمسی بوده و مجهز به ریموت می باشد. برای خرید این هود با کیفیت می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه هود سینک گاز در ارتباط باشید.

هود کن مدل اونیکس

یکی دیگر از زیباترین و پر فروش ترین مدل های هود کن “اونیکس” می باشد. این مدل  زیبا و پر قدرت در دو رنگ مشکی و رفلکس ارائه می شود و دارای تنظیمات لمسی شکیل میباشد که علاوه بر کارایی به آشپزخانه شما نمای زیبایی می دهد. هود کن مدل اونیکس شومینه‌ای سایز 90 برای نصب بالای اجاق‌گازهای 90 سانتی‌متری یا کوچک‌تر مناسب است.سطح صدا در این مدل هود آشپزخانه 58 دسی بل می باشد و به همین دلیل جزو کم صداترین هودهای این برند محسوب می شود.

شما می توانید از طریق سایت فروشگاهی ما از نمونه های هودهای آشپزخانه در برندهای مختلف دیدن بفرمایید و با کمترین قیمت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بهترین مارک هود و سینک و گاز (هود کن یا اخوان)

همانطور که توضیح دادیم امروزه بر سر اینکه کدام برند لوازم آشپزخانه مثل هود و سینگ و گاز بهتر است بحث های مختلفی صورت گرفته است. برندهای داخلی تولید کننده هود، سینک و گاز محصولات خود را به گونه ای طراحی می کنند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را فراهم کنند. با توجه به اینکه هر کدام از برندهای ایرانی معایب و مزایای متفاوتی با یکدیگر دارند بهتر از قبل از خرید انتظارات خود از محصول مورد نظر خود را در نظر بگیرید و پس از بررسی انواع مدل های مختلف اقدام به خرید بهترین برند نمایید. از بین برندهای ایرانی برای خرید محصولات آشپزخانه مثل هود گاز و سینک ما به شما توصیه می کنیم از برند اخوان، کن، آلتون و … را معرفی می نماییم. در مورد اینکه هود کن بهتر است یا اخوان نمی توان صراحتا نظری را بیان نمود. هود اخوان نسبت به هود کن از تنوع بیشتری برخوردار است. از طرفی برند کن دارای ضمانت های معتبری می باشد. در هر صورت شما با خرید از برندهای نامبرده می توانید تجربه بسیار خوبی از داشتن یک محصول با کیفیت را تجربه کنید. مدل های مختلف هودهای اخوان را می توانید از سایت رسمی اخوان و هودهای کن را از سایت رسمی کن مشاهده نمایید. امیدوارم مطالب ما برای شما مفید واقع شده باشد. با ما همراه باشید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه