همه چیز درباره هود اخوان

AKHAVAN-HOOD

یکی از دغدغه هایی که بسیاری از افراد در هنگام آشپزی دارند این است که روغن و بوی غذا به سایر نقاط آشپزخانه سرایت نکند. به همین دلیل استفاده از هود با کیفیت یکی از ضروت های هر آشپزخانه ای استهود اخوان یکی از بهترین هوهای داخلی محسوب می شود. بسیاری از هودهای مخفی می تواند هم از انتشار بوی غذا جلوگیری کند و هم زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کند.عملکرد بسیار خوب این هودها باعث تهویه مناسب هوای آشپزخانه می شود. برای انتخاب یک هود آشپزخانه مناسب توجه به چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه و نوع آشپزی و پخت و پز اهمیت بسیاری دارد. اگر می خواهید همه چیز را درباره هود اخوان بدانید تا انتهای این مطلب با ما باشید.

بررسی کیفیت هود اخوان

همانطور که می دانید هود اخوان یکی از برندهای شناخته شده و مطرح در زمینه تولید هود، سینک و گاز می باشد. این کارخانه بزرگ یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات آشپزخانه از جمله هود می‌باشد. شرکت اخوان در سال 1348 توسط فردی به نام آقای محسن اخوان جم تاسیس گردید. وقتی فعالیت خود را شروع کرد تنها تولید و طراحی قطعات پرسی را بر عهده داشت. پس از مدت کوتاهی اقدام به تولید لوازم آشپزخانه نمود. از محصولات تولید شده در این شرکت می‌توان به هود، سینک و گازهای رومیزی و … اشاره نمود.  در ادامه به بررسی کیفیت هود اخوان و بطور کلی همه چیز درباره هود اخوان می پردازیم.

مشخصات هودهای اخوان

هودهای تولید شده در این کارخانه به رنگ‌های مشکی، سفید و استیل تولید گردیده است. هودهای اخوان به 4 دسته تقسیم می شوند.

1- هود زیرکابینتی

2- هود مخفی

3- هود مورب

4- هود شومینه‌ای

هر کدام از این مدل‌ها خصوصیات ویژه و منحصربفرد خود را دارا می‌باشد و دارای معایب و مزایایی است. اما به طور کلی از ویژگی‌های منحصربفرد هودهای اخوان قدرت مکش بالا و صدای کم می باشد. کیفیت بدنه این محصولات بسیار بالا می باشد و بصورت استیل و شیشه‌ای ساخته می‌شود. همچنین تمامی هودهای اخوان دارای فیلتر آلومینیومی هستند که نظافت بسیار ساده‌ای دارند ومقاوم در برابر شرایط مختلف هستند. امروزه تنوع محصولات اخوان به قدری زیاد است که برای خرید هود آشپزخانه دچار سردرگمی خواهید شد. تنوع طرح و کیفیت در این هودهای مخفی بسیار بالا است. حال که با مشخصات هود اخوان و مدل های آن آشنا شدید، می‌توانید با خیال راحت از طریق سایت hoodsinkgaz خرید نمایید.

راهنمای خرید هود اخوان

اگر می‌خواهید هودهای اخوان را خریداری نمایید بهتر است مزایا و معایب آن را بررسی نمایید و با اطلاعات مفید درباره نیازهای خود بهترین آن را انتخاب نمایید. با توجه به اینکه این هودها تنوع بالا در کیفیت و نمای خود دارند شما ‌باید انتظاارت خود برای خرید یک هود مناسب را در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید نمایید. از مدل‌های پرفروش هودهای اخوان می‌توان به هود مخفی اشاره کرد. این هودها در فضای کابینت و بالای اجاق گاز نصب می‌شوند و پیش بینی می‌شود که به زودی جای تمامی مدل‌های دیگر را خواهند گرفت. از مزایای این هودها می‌توان به این اشاره کرد که جای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی‌کنند و از آشفتگی بصری جلوگیری می‌کنند. همچنین طرز قرارگیری آن بصورت موازی مماس با اجاق گاز می‌باشد و می‌تواند از پخش شدن بوی ناشی از آشپزی جلوگیری نماید. بنابراین پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید این نوع هودها می‌باشد. ما در ادامه این مقاله قصد داریم همه چیز را در رابطه با کیفیت و خصوصیات هود اخوان به شما توضیح دهیم.

معرفی انواع مدل هود اشپزخانه اخوان

در ادامه شما را با انواع مدل های هود مخفی اخوان آشنا می‌نماییم. از آنجا که تنوع این محصولات بسیار بالا می‌باشد شما می‌توانید با مطالعه این مقاله انتخاب دقیق تری که مطابق با خواسته شما می‌باشد را داشته باشید. با ما همراه باشید.

شرکت اخوان 19 مدل از هودهای مخفی خود را تولید نموده است و هر کدام را با یک سری ویژگی‌های منحصربفرد روانه بازار کرده است. با توجه به اینکه هر کدام از این محصولات دارای خصوصبات منحصر بفرد مختلف می‌باشد ما به بررسی برخی از این مدل ها خواهیم پرداخت. نام این مدل‌ها عبارتند از:

هود مخفی اخوان کد H200

هود H200 اخوان از جدیدترین محصولات این شرکت می‌باشد که با بدنه استیل تولید شده است و دارای ابعاد 30*70 می باشد. نوع موتور آن توربو و 4 دور است و ریموت نیز ندارد. این هود می‌تواند برای آشپزخانه شما بسیار مناسب باشد و قیمت مناسب و کیفیت عالی دارد.

h200-akhavan

هود مخفی اخوان کد H201

هود اخوان مدل مخفی H201 یکی از جدیدترین و البته پرفروش‌ترین هودهای موجود در بازار می‌باشد که توانسته است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. این هود مخفی دارای بدنه استیل و مشکی می‌باشد و دارای پنل کنترلی لمسی می‌باشد. این هود مخفی دارای دور موتور 4 و توربو می‌باشد. ابعاد این محصول 70*30 می‌باشد. اگر قصد خرید این هود را دارید می‌توانید مشخصات کامل آن را در اینجا مشاهده نمایید.

 

هود اخوان مدل H202

این نوع هود جزو دسته هودهای مخفی محسوب می‌شود که نمای ظاهری آن استیل و دارای ابعاد 70*30 می‌باشد. قدرت مکش این هود 560 متر مکعب بر ساعت است و میزان صدای آن 54 دسی بل است. جنس فیلتر این هود آلومینیوم می‌باشد و روشنایی آن SMD است. تمامی هودهای ارائه شده از شرکت اخوان دارای گارانتی 20 ماهه می‌باشد.

هود مخفی H204

این محصول دارای نمای استیل و ابعاد 70 در 30 می‌باشد. موتور آن دارای قدرت 700 متر مکعب و 3 دور میباشد. مقاومت بالا در برابر حرارت از مزایای این محصول محسوب می‌شود. صفحه کنترل این نوه محصول بصورت دستی می‌باشد و نمای ساده و زیبایی دارد.

 

هود اخوان مدل H205

این مدل از هودهای اخوان دارای قیمت مناسب و کیفیت عالی می‌باشد. نمایشگر این هود دیجیتالی می‌باشد و پنل آن لمسی است. فیلتر آن از جنس  آلومینیوم چند لایه است و دارای دودکش بسیار قوی می‌باشد. برای خرید این هود با قیمت بسیار مناسب می‌توانید با کارشناسان ما در هود سینک گاز در ارتباط باشید.

هود مخفی اخوان مدل H206

این نوع هود بصورت داخل کابینتی یا مخفی طراحی شده است و دارای ظاهری مشکی و شیشه ای می‌باشد. میزان صدای این هود 54 دسی بل می‌باشد و دور موتور توربوی آن 3 دور می‌باشد. این محصول دارای ریموت کنترل می‌باشد و ابعاد 70 در 30 است.

 

هود مخفی H207 اخوان

این مدل محصول دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که می‌توانید آن را از فروشگاه ما تهیه کنید. همانطور که مستحضر هستید این هود در سایت ما دارای قیمت بسیار مناسب می‌باشد. پنل تنظیمات این هود مخفی به صورت لمسی و تاچ اسکرین است.این محصول دارای 20 ماه ضمانت از زمان نصب به وسیله خدمات کارخانه اخوان می باشد.

هود اخوان مدل H208

نمای شیشه‌ای مشکی این محصول باعث شده است که بسیاری از افراد برای آشپزخانه خود آن را در نظر بگیرند. این نوع هود علاوه بر نمای زیبا دارای کیفیت فوق العاده نیز می‌باشد. این محصول دارای فیلتری از جنس آلومینیوم می باشد. بسیاری از مدل‌های هودهای مخفی اخوان دارای گارانتی 20 ماهه می‌باشد و از کیفیت و کارایی بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

هود اخوان مدل H209

معمولا از هودهای مخفی برای آشپزخانه هایی استفاده میکنند که کابینت بالای گاز قابلیت نصب آن را داشته باشند.این هود مخفی دارای قابلیت‌های منحصربفردی است که می‌تواند شما را در انتخاب یک هود مناسب مصمم تر نماید.

H206

H211

H212

H213

H214

H215

H216

H217

H219

H220

H221

خرید هود آشپزخانه اخوان با بهترین قیمت

اگر قصد دارید یک هود آشپزخانه با قیمت مناسب تهیه کنید توصیه ما به شما این است که حتما از سایت ما دیدن کنید و قیمت‌های رقابتی ما را با سایر همکاران  مقایسه نمایید. امروزه با شرایط اقتصادی پدید آمده قیمت‌ مناسب محصول می‌تواند یک معیار مهم برای انتخاب شما باشد. بهترین قیمت هود اخوان را می‌توانید از سایت ما تهیه نمایید. خوشبختانه کیفیت محصولات اخوان با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند و شما با خیال راحت می‌توانید این محصولات را با قیمت کمتر و کیفیت مشابه تهیه نمایید و علاوه بر آن از گارانتی آن نیز بهره مند شوید. قیمت و خرید هود مخفی از طریق سایت هود سینک گاز امکان پذیر می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

بررسی مزایا و معایب هودهای مخفی اخوان

مزایای استفاده از هودهای اخوان بسیار زیاد می‌باشند. برای اینکه شما با این مزایا بیشتر آشنا شوید چند نمونه از این موارد را برای شما شرح خواهیم داد.

1- ظاهر زیبا

این هودها بصورت مخفی در آشپزخانه شما تعبیه می‌شود و اگر آشپزخانه شما کوچک باشد آشفتگی ظاهری ایجاد نمی کند. همچنین نظم ایجاد شده در آشپزخانه و ردیف بودن کابینت‌ها باعث می‌شود دید بسیار مناسبی داشته باشید.

2- قیمت ارزان تر

هودهای مخفی چون بصورت توکار طراحی می‌شوند دارای قیمت مناسب‌تری هستند و هزینه‌های شما در انتخاب هود مناسب کاهش می‌دهند.

3- نگهداری ساده

به دلیل نزدیک بودن هود به اجاق گاز، نگهداری از آن از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید این هودهای با کیفیت را به وسیله اسفنج و آب چربی زدایی نمایید.

معایبی که این هودهای مخفی دارند عبارتند از:

ابعاد از پیش تعریف شده برای هودهای مخفی

معمولا هودهای مخفی نصب ساده ای ندارند و دلیل آن کابینت‌ها می‌باشند که دارای اندازه‌ای مشخص برای نصب هود می‌باشند. بنابراین باید سایز هود تو کار یا مخفی شما متناسب با کابینت مورد نظرتان باشد. اگر هود مخفی منطقه اجاق گاز را بصورت کامل در برنگیرد مکش آن با اختلال مواجه خواهد شد و کارایی مطلئب نخواهد داشت.

همه چیز درباره هود اخوان

عدم استفاده از فیلترهای ذغالی ذر هودهای مخفی

نحوه ساخت این هودها بصورتی است که نمی توان از فیلتر ذغالی در آن استفاده نمود. بنابراین به اندازه مدل‌های دیگر هود قدرت آن در دفع بوی ناشی از آشپزی کمتر می‌باشد. در حقیقت این نوع فیلتر بیشتر در آشپزخانه هایی با فضای کوچک و فاقد دودکش کاربرد دارد. برای خرید هود مخفی اخوان با ما در فروشگاه هودسینک گاز در ارتباط باشید.

 

جمع بندی

ما در این مقاله تلاش نمودیم تا شما را با همه چیز درباره هود اخوان آشنا نماییم. همانطور که می‌دانید این برند از معروف‌ترین و برگزیده‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که شما می‌توانید به آن اعتماد نمایید. علاوه بر هودهای مخفی شما می‌توانید خرید انواع مورب اخوان با ارسال سریع را از طریق سایت ما انجام دهید.
این مطالب راهنمای خرید بهترین هود توکار مخفی برای شما می‌باشد که می‌توانید با مطالعه آن انتخاب خود را به بهترین شکل انجام دهید و به بررسی هود مخفی اخوان بپردازید. امیدواریم توانسته باشیم شما را با انواع هود اخوان آشنا نموده باشیم. برای طرح پرسش‌های خود می‌توانید با ما از طریق خطوط ارتباطی در تماس باشید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه