ترفندهای خانه داری برای تازه عروس ها

ترفندهای خانه داری برای تازه عروس ها

ترفندهای خانه داری برای تازه عروس ها. در این مبحث می‌خواهیم نکات بسیار کاربردی برای کسانی که به تازگی به خانه بخت رفته اند را بازگو کنیم. این موارد ترفندهای خانگی جذابی می باشد که حاصل تجربه بسیاری از مادران و مادربزرگان می باشد که سال هاست به خانه داری مشغولند. خالی از لطف نیست که شما نیز این نکات جالب را بدانید و در امور روزانه خود از آن‌ها استفاده کنید. با ما همراه باشید.

پاک کردن محفظه فر از چربی های انباشته

یک لیوان آب، یک عدد لیمو ترش، یک لیوان سرکه و یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با هم ترکیب نمایید و هم بزنید. آن را درون یک ظرف شیشه ای نشکن گذاشته و داخل فر بگذارید. فر را در دمای معمولی روشن کرده و به مدت 5 دقیقه به آن زمان دهید طوریکه درون فر بخار ایجاد شود. سپس فر را خاموش کنید و با یک دستمال چربی هایی که در اثر بخار محلول بافت نرمی پیدا کرده اند را پاک کنید. این روش یکی از ترفندهای خانه داری برای تازه عروس ها می‌باشد. برای خرید فر توکار اخوان با ما در ارتباط باشید.

ترفندهای خانه داری برای تازه عروس ها

رفع گرفتگی چاه ظرفشویی یا دستشویی

اگر چاه سینک ظرفشویی یا دستشویی شما دچار گرفتگی شده است یک لیوان آب نمک و یک لیوان جوش شیرین را با هم ترکیب کنید و درون چاه بریزید. خواهید دید که با چه سرعتی مسدودی چاه برطرف خواهد شد و به راحتی چاه باز می شود. ترکیب پودر ماشین لباسشویی به همراه آب جوش نیز می‌تواند در باز شدن چاه موثر باشد.

ترفندهای خانه داری برای تازه عروس ها

جلوگیری از حشره زدن برنج

یک راه ساده برای جلوگیری از حشره زدن برنج این است که در کیسه برنج نمک بریزیم. نمک باعث می‌شود  کیسه برنج تا مدت زیادی سالم بماند. استفاده از پودر نعنا خشک نیز باعث فراری دادن شپشک برنج خواهد شد. بهتر است کیسه برنج یا سطل برنج در فضایی قرار بگیرد که هوای خنکی دارد و رطوبتی وجود ندارد. در معرض آفتاب قرار نگیرد و به هیچ عنوان درب آن باز نباشد.

ترفندهای خانه داری برای تازه عروس ها

تمیز کردن چربی های قدیمی از گاز و هود

چربی های انباشته شده بر روی هود و گاز که تمیز کردن آب بسیار دشوار است با روش هایی که اعلام می‌کنیم به سادگی قابل پاکسازی می‌باشد. ترکیب جادویی سرکه و جوش شیرین و مقدار کمی آب می‌تواند تا حد زیادی به تمیز کردن این وسایل کمک کند. یک قاشق جوش شیرین و یک لیوان سرکه را با یک لیوان آب مخلوط کنید و روی گاز و هود خود اسپری کنید. پس از گذشت ده دقیقه با یک دستمال چربی های نرم شده را پاک کنید. برای خرید گاز رومیزی اخوان و یا هودهای اخوان با ما تماس حاصل نمایید.

تمیز کردن چربی های قدیمی از گاز و هود-2

برق انداختن پرده های سفید در هنگام شستشو

اگر پرده های خانه کدر شده اند و خاک گرفته اند برای اینکه مثل روز اول آن‌ها را تمیز کرده و برق بیاندازید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا پرده را باز کرده و گیره های آن را در بیاورید.

یک لگن آب گرم آماده کنید و پرده را درون آن بیاندازید. بگذارید برای ده دقیقه پرده درون آب بماند سپس آن را دربیاورید و بار دیگر نیز درون آب تمیز گرم آن را بگذارید تا خیس بخورد.

ترفندهای خانه داری برای تازه عروس ها-3

بعد از اینکه احساس کردید خاک های پرده کاملا از آن زدوده شده است می توانید آن را دردن ماشین لباسشویی بیاندازید و پودر صابون داخل آن بریزید تا کاملا تمیز شود. حواستان باشد که از مقدار کمی پودر صابون استفاده نمایید و تنظیمات ماشین لباسشویی را در حالت شستشو با دست یا شستن پرده قرار دهید.

نکته مهم اینکه قبل از خشک شدن پرده، آن را وصل کنید تا نیازی به اتوکشی نداشته باشد. به همین راحتی شما می‌توانید پرده را برق بیاندازید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم ترفندهای خانه داری برای تازه عروس ها نام ببریم. شما می‌توانید برای خرید تجهیزات آشپزخانه خود از فروشگاه ما خرید خود را انجام دهید. همچنین برای تعمیر و نصب آن از خدمات ما استفاده نمایید. ترفندهای زیادی وجود دارد که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید خانه خود را برق بیاندازید و نیاز به محصولات شیمیایی را بسیار کاهش دهید. فروشگاه هود سینک گاز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با ما همراه باشید.

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه