پرفروش ترین سینک کن در سال 1403

پرفروش ترین سینک کن در سال 1403

پرفروش ترین سینک کن در سال 1403. در این مقاله قصد داریم شما را با پرفروش ترین سینک های ظرفشویی کن در سال 1403 آشنا نماییم. سینک های ظرفشویی دارای بدنه استیل، گرانیتی، شیشه ای، سرامیکی و … می باشند. همچنین از لحاظ ابعاد نیز سینک‌های تک لگنه و دو لگنه با یکدیگر متفاوت می باشد. همچنین سینک های دارای سینی و بدون سینی نیز ابعاد متفاوتی دارد. برای خرید سینک ظرفشویی کن باید با بهترین سینک‌های ظرفشویی آشنا شوید. در ادامه قصد داریم شما را با پرفروش ترین سینک های کن در سال 1403 آشنا نماییم. با ما همراه باشید.

پرفروش ترین سینک کن در سال 1403

فروش پرفروش ترین سینک کن در سال 1403

سینک های کن دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار می باشند. همچنین این سینک ها در ابعاد گوناگون و ضخامت ورق‌های مختلف ساخته شده اند. ما در ادامه به معرفی سینک های پرفروش تک لگن دو لگن و باکسی برند کن خواهیم پرداخت. پرفروش ترین سینک کن در سال 1403 را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

سینک باکسی کن مدل BCN 104

یکی از سینک‌های باکسی پرفروش برند کن مدل BCN 104 می باشد که با کیفیت بی نظیر و قیمت بسیار مناسب در فروشگاه هود سینک گاز ارائه میشود. این سینک با ضخامت ورق 1 ملیمتر بصورت تک لگن طراح شده است. عمق لگن آن نیز 25 سانتیمتر می باشد که بسیار متناسب به شمار می‌رود. ابعاد کلی این محصول 104 در 50 سانتیمتر است. از ویژگی های بارز این محصول لگن جداشونده می باشد که آن را به سینکی دو لگنه تبدیل می کند. از امکانات این سینک، آبچکان آلومینیومی، سبد استیل، جامایع و لگن جداشونده می‌باشد. سینک پرفروش کن مدل BCN104 دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که پیشنهاد می‌شود حتما آن را خریداری نمایید.

سینک باکسی کن مدل BCN 104

سینک توکار کن مدل 8062P

سینک کن مدل 8062P یکی از بهترین سینک های ظرفشویی می باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه هود سینک گاز ارائه میشود. این سینک بصورت توکار طراحی شده است و جنس آن استیل استینلس می باشد. این سینک دو لگنه دارای عمق لگن 20 سانتیمتر بوده و به همراه یک سینی ارائه می شود. ابعاد کلی این محصول 116 در 50 سانتیمتر می‌باشد. این سینک دارای 5 سال ضمانت کارخانه کن از تاریخ فاکتور می باشد. برای خرید سینک توکار کن مدل 8062P با ما تماس حاصل نمایید.

سینک توکار کن مدل 8062P

سینک مدل A30*40 کن

یکی از سینک های کن که بسیار پرطرفدار و پرفروش است سینک مدل A30*40 کن می‌باشد. این سینک دارای ابعاد 40*30 سانتیمتر بوده و تک لگنه ساخته شده است. به این مدل سینک، سینک زیرکورینی می باشد. سینک زیر کورینی طراحی باکسی بسیار زیبا و منحصربفردی دارد. جنس سینک A30 در 40 فولاد ضد زنگ می باشد. برای خرید سینک کن مدل A30*40 با ما تماس حاصل نمایید.

سینک A30 در 40

بهترین مدل سینک ظرفشویی کن

بهترین سینک ظرفشویی کن سینکی است که متناسب با آشپزخانه شما انتخاب شود. اگر فضای کافی برای قرارگیری سینک دولگنه در اختیار دارید می توانید از آن استفاده کنید تا پروسه شستشوی شما ساده تر باشد. سینک های باکسی دارای ضخامت ورق بیشتر و به تبع آن طول عمر بیشتر می باشند. اگر توانایی پرداخت هزینه بیشتر را دارید پیشنهاد ما به شما این است که سینک های باکسی با نام تجاری BCN در برند کن را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما در فروشگاه هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

جمع بندی

ما در این مقاله تلاش نمودیم شما را با پرفروش ترین سینک کن در سال 1403 آشنا نماییم. این سینک هایی که به شما معرفی کردیم بهترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت می باشد. اگر می‌خواهید یک محصول با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب تهیه نمایید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه