بهترین اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی

بهترین اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی

در این مقاله قصد داریم بهترین اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی را به شما معرفی نماییم. اجاق گازهای رومیزی استیل البرز در دو نوع قطعات ایرانی و قطعات ایتالیایی تولید می‌شود. همانطور که مستحضر هستید ایتالیا یکی از بهترین تولیدکننده های قطعات اجاق گاز می باشد و برندهای ایرانی در تولیدات خود برای ارتقای کیفیت محصولات خود از قطعات اصلی ایتالیایی بهره می‌جویند تا یک محصول درجه یک به مصرف کنندگان ارائه بدهند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین گازهای رومیزی استیل البرز با قطعات ایتالیایی را به شما معرفی نماییم.

معرفی بهترین اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی

اگر بخواهیم بهترین گاز رومیزی استیل البرز را به شما معرفی نماییم که از قطعات اصلی ایتالیایی در ساخت محصول استفاده نموده است می توانیم به چند محصول اشاره نماییم. زیرا تنوع محصول در این برند بسیار زیاد است و تنها به یک یا دو اجاق خلاصه نمی شود. در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.

گاز رومیزی استیل البرز مدل S5910 بهترین اجاق گاز رومیزی استالیایی

گاز رومیزی S5910 یکی از محصولات باکیفیت و ایتالیایی استیل البرز می باشد که دارای ابعاد 88 در 50 بوده و بدنه آن استیل میباشد. گاز رومیزی S5910 توانسته است با استفاده از فناوری TOP TIME ترموکوپل ایتالیایی خود سرعت روشن شدن شعله را به زیر یک ثانیه کاهش دهد و ایمنی آن در استانداردترین حالت ممکن می‌باشد. در صورت خاموش شدن شعله به هر دلیلی سریعا قطع جریان گاز اتفاق می افتد که این، احتمال بروز هر گونه حادثه را به صفر میرساند. اگر نیاز به مطالعه مشخصات گاز رومیزی استیل البرز مدل S5910 را دارید با استفاده از لینک زیر به صفحه آن هدایت شوید.

STEEL-ALBORZ-S5910

اجاق گاز رومیزی پنج شعله‌ مدل G-5904

یکی دیگر از بهترین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز ایتالیایی مدل G5904 می باشد که بصورت 5 شعله طراحی شده است و بدنه شیشه ای مقاوم در برابر ضربه و حرارت را دارا می باشد. این گاز رومیزی دارای شعله وک می باشد. WOK در حقیقت بزرگ ترین و قدرتمندترین شعله گاز رومیزی می باشد که توان حرارتی آن تا 4KW می‌باشد که برای پخت و پز به سبک ایرانی بسیار متناسب است. این مدئل گاز رومیزی مجهز به سیستم ایمنی خودکار و شبکه چدنی جداشونده می باشند. برای خرید و رویت ویژگی‌های این گاز رومیزی روی لینک زیر کلیک کنید.

STEEL-ALBORZ-G5904

ویژگی گازهای رومیزی ایتالیایی استیل البرز

  • پخت و پز ایمن

از مشخصات قابل توجه گازهای رومیزی استیل البرز پخت و پز ایمن آن است. در صورتی که اجاق خاموش شود جریان گاز به سرعت قطع می شود. این قابلیت ایمنی استفاده از این گاز رومیزی را افزایش می دهد.

  • گارانتی و خدمات

استیل البرز تمامی گازهای رومیزی تولید شده در کارخانه را به مدت 24 ماه از زمان نصب گارانتی می کند. ضمانت این کمپانی بسیار معتبر می باشد و در سراسر کشور نمایندگی دارد.

  • سر شعله سرآشپز

گاز رومیزی استیل البرز دارای سر شعله های شف  یا سرآشپز می باشد که با توزیع  شعله از درون و بیرون مشعل، موجب افزایش توان حرارتی و  درنهایت افزایش سرعت پخت غذا میشود. این فناوری در استیل البرز به صورت انحصاری مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تجهیزات اصلی گاز سوز DEFENDI ایتالیا

همانطور که توضیح دادیم قطعات اصلی این گازهای رومیزی اعم از سرشعله، فندک اتوماتیک و ترموکوپل ساخت کشور ایتالیا و محصول شرکت DEFENDI  می باشد. این کارخانه سازنده بهترین قطعات گاز رومیزی در جهان می باشد که استیل البرز از این قطعات در گازهای رومیزی خود با عنوان گازهای قطعات ایتالیایی استفاده می‌نماید. با توجه به اینکه در این مقاله قصد داریم  بهترین اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی را به شما معرفی نماییم ویژگی های آن را نیز برای شما برشمردیم تا بتوانید تصمیم بهتری برای خرید گاز رومیزی داشته باشید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با بهترین اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی آشنا نماییم. این محصولات دارای کیفیت بی نظیر و قیمت بسیار متناسب می باشند و در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه و خریداری می باشند. برای خرید این محصولات می‌توانید از طریق سایت فروشگاهی ما اقدام نمایید. نحوه خرید چه بصورت آنلاین و چه بصورت تماس تلفنی، مراجعه حضوری و … قابل انجام می باشد. از اینکه مطالب ما را مطالعه نمودید از شما سپاسگذاریم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه