بهترین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز در سال 1403

بهترین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز در سال 1403

در این مقاله قصد داریم بهترین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز در سال 1403 را به شما معرفی نماییم. استیل البرز فعالیت خود را از سال 1371 آغاز نمود. این شرکت در شیراز افتتاح شد و در ابتددا تنها سینک های ظرفشویی را تولید می نمود. اما پس از مدتی به تولید انواع تجهیزات آشپزخانه مثل گاز رومیزی،هود، فر و ماکروفر نیز پرداخت.

پس از گذشت این مدت 30 ساله می توان گفت که استیل البرز جزو برندهای برتر کشور می باشد که توانسته است در صنعت تجهیزات آشپزخانه و شیرآلات افتخارات بسیاری کسب نماید. برای آشنایی بیشتر با بهترین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز  در سال 1403 با ما همراه باشید.

بهترین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز در سال 1403

معرفی بهترین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز در سال 1403

گازهای رومیزی استیل البرز در دو نوع قطعات ایرانی و قطعات ایتالیایی تولید و عرضه می شوند. تفاوت این دو نوع اجاق در نوع سرشعله، فندک و ترموکوپل آن‌ها می باشد. به همین دلیل تفاوت در کیفیت و قیمت آن ها نیز وجود دارد. در ادامه به معرفی گازهای رومیزی پرفروش در سال 1403 خواهیم پرداخت.

گاز رومیزی استیل البرز مدل G5901S

یکی از پرفروش ترین گازهای رومیزی استیل البرز مدل G5901S می باشد. این گاز رومیزی طراحی خاص و منحصربفردی دارد. نمای شیشه ای و استیل آن که به شکل ترکیبی طراجی شده است زیبایی چشمگیری دارد. قطعات اصلی این محصول نیز ساخت کشور ایتالیا می باشد و به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این اجاق بصورت 5 شعله طراحی شده است و ابعاد آن 87 در 51 سانتیمتر می باشد.

قیمت بسیار متناسب آن باعث شده است که انتخاب اول برای کسانی باشد که قصد خرید یک گاز رومیزی باکیفیت و قیمت مناسب را دارند. ما در فروشگاه هود سینک گاز فروش ویژه گازهای رومیزی استیل البرز را برعهده داریم. بنابراین با ما همراه باشید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

گاز رومیزی استیل البرز مدل G5901S

گاز رومیزی استیل البرز کد G5910-W

یکی دیگر از محصولات بی نظیر استیل البرز گاز رومیزی مدل G5910 سفید رنگ می باشد. این گاز رومیزی دارای نمای شیشه ای سفید می باشد و همین ویژگی آن را منحصربفرد و زیبا کرده است.

امروزه بسیاری از افرادی که قصد دارند گاز رومیزی خود را با آشپزخانه خود ست کنند ترجیح می دهند رنگ آن را سفید انتخاب نمایند. گاز رومیزی سفید که در کنار هود سفید، کابینت های سفید و دکوراسیون سفید رنگ قرار میگیرد باعث ایجاد جلوه بصری بسیار زیبایی خواهد شد.

ابعاد این گاز رومیزی 91 در 51 بوده و قطعات اصلی آن ایتالیایی می باشد. برای خرید این گاز رومیزی می توانید با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید.

گاز رومیزی استیل البرز کد G5910-W

گاز رومیزی استیل البرز مدل S5959

 مدل S5959 یکی از بهترین گازهای رومیزی استیل البرز در سال 1403 می باشد. این محصول دارای ویژگی های منحصربفردی از جمله بدنه استیل ضد خش، 5 شعله قدرتمند، ابعاد 91 در 51 و سطح ولوم شیبدار می باشد.

اگربه دنبال گاز رومیزی استیل هستید پیشنهاد ما به شما این است که این مدل از گازهای رومیزی استیل البرز را خریداری نمایید. زیرا این محصول دارای قیمت بسیار مناسب به همراه کیفیت عالی می باشد.

برای خرید گاز رومیزی استیل البرز مدل S5959 با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نموده و یا بصورت آنلاین اقدام نمایید.

بهترین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز در سال 1403

گاز رومیزی استیل البرز مدل S5959

پرفروش ترین گاز رومیزی استیل البرز

گازهای رومیزی استیل البرز همانطور که گفته شد از بهترین و شناخته شده ترین گازهای رومیزی میباشند که در کشور وجود دارد. گازهای رومیزی که قبل تر به شما معرفی نمودیم همگی از بهترین و پرفروش ترین محصولات این کارخانه می باشند. در کنار آن دو نمونه دیگر از گازهای رومیزی پرفروش این کمپانی رابه شما معرفی می نماییم.

گاز رومیزی استیل البرز کد G5954

یکی دیگر از بهترین گازهای رومیزی استیل البرز 1403 کد G5954 می باشد. این محصول دارای ابعاد 86 در 50 و بدنه شیشه ای می‌باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه ما قابل عرضه است. قطعات اصلی این گاز رومیزی ایرانی است و دارای 5 شعله باکیفیت می‌باشد. طراحی ظریف و ساده آن باعث شده است که انتخاب بسیاری از افراد باشد.

گاز رومیزی استیل البرز کد G5954

گاز رومیزی استیل البرز مدل G2302

گاز رومیزی G2302 یکی دیگر از محصولات باکیفیت استیل البرز می باشد که با کیفیت استثنایی و کاربری خاصی که دارد از محصولات پرفروش استیل البرز محسوب می شود. این محصول بصورت دو شعله طراحی شده است و قطعات اصلی آن ایتالیایی می باشد. برای خرید این محصول و خرید هر مدل گاز رومیزی دیگر که در کارخانه استیل البرز تولید شده است با ما در ارتباط باشید.

بهترین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز در سال 1403

بهترین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز در سال 1403

مزایای گازهای رومیزی استیل البرز

گازهای رومیزی استیل البرز دارای سرشعله های بسیار قدرتمند و استانداردی هستند که راندمان حرارتی بسیار ایده آلی را در هنگام پخت رقم میزند.

اجاق گازهای استیل البرز دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که بیش از 40 مدل با قطعات ایرانی و ایتالیایی تولید این کارخانه می باشد.

ضمانت این گاز رومیزی بسیار معتبر بوده و خدمات پس از فروش مادام العمر این کمپانی اعتبار آن می باشد.

 

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با بهترین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز در سال 1403 آشنا نماییم. همچنین معرفی هر یک از این محصولات را نیز بصورت کلی خدمت شما توضیح دادیم و با توجه به اینکه این محصولات پرفروش ترین گازهای رومیزی در سال 1403 هستند در فروشگاه خود آن ها را به روز نموده ایم.

اگر برای خرید گاز رومیزی مورد نظر خود هنوز تصمیمی نگرفته اید و نیاز به مشاوره دارید کارشناسان ما آماده همکاری در انتخاب شما هستند. قابل ذکر است تمامی محصولات موجود در سایت هود سینک گاز با بالاترین میزان تخفیف ذر کشور خدمت شما عزیزان عرضه می گردد.

از اینکه ما را برای خرید خود انتخاب نمودید از شما کمال تشکر را داریم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد با ما همراه باشید.

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه