پرفروش ترین سینک اخوان در سال 1403

پرفروش ترین سینک اخوان در سال 1403

در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین سینک اخوان در سال 1403 را به شما معرفی نماییم. همانطور که می دانید بهترین سینک های ظرفشویی در کشور توسط کارخانه اخوان تامین می شود. سینک های ظرفشویی از تجهیزات ضروری هر آشپزخانه محسوب میشود و در جنس های استیل، گرانیتی، شیشه ای، سنگی، سرامیکی و … ساخته می شوند. این سینک های ظرفشویی دارای بدنه استیل و بصورت روکار و توکار طراحی می شوند. در ادامه این مقاله به معرفی پرفروش ترین سینک های ظرفشویی اخوان خواهیم پرداخت.

معرفی پرفروش ترین سینک اخوان در سال 1403

تمامی مدل های ساخته شده در این کارخانه با استفاده از متریال بسیار پیشرفته و استاندارد تولید میشود. برخی از سینک‌های اخوان بصورت توکار و برخی بصورت روکار طراحی شده است. شما میتوانید با توجه به نیاز خود بهترین سینک ساخته شده در این کارخانه را تهیه نمایید. در ادامه به معرفی پرفروش ترین سینک اخوان در سال 1403 با ما در ارتباط باشید.

سینک توکار اخوان کد 147

سینک 147 از پرفروش ترین سینک های موجود در کارخانه اخوان میباشد که بصورت دولگنه طراحی شده است و دارای یک سینی میباشد.این سینک دارای ضخامت 0.8 میلیمتر بوده و عمق لگن آن 18 سانتیمتر است. ابعاد این سینک 120 در 50 بوده و بالاترین کیفیت و بیشترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می باشد. دارا بودن جامایع استیل و با کیفیت در این سینک نیز یکی دیگر از قابلیت های سینک اخوان به شمار می رود.

سینک توکار اخوان کد 147

سینک توکار اخوان کد 148

یکی دیگر از سینک های پر طرفدار و پرفروش اخوان سینک 148 می‎‌باشد. این سینک بصورت روکار طراحی شده است و دارای ابعاد 120 در 60 می‌باشد و دارای ضخامت ورق 0.8 میلیمتر و عمق لگن 20 سانتیمتر می‌باشد. . این سینک دارای یک سینی نیز می باشد که برای قرار دادن ظروف و سایر ملزومات مورد استفاده قرار می گیرد. بازرگانی اورست نماینده رسمی محصولات اخوان با بالاترین کیفیت و بیشترین درصد تخفیف می باشد.

سینک توکار اخوان کد 148

سینک باکسی اخوان کد 357

سینک 357 یکی از سینک هایی است که در کارخانه اخوان تولید می گردد و با بیشترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می باشد. این سینک دارای ضخامت ورق 1 میلیمتر بوده و ابعاد آن 120 در 50 سانتیمتر می باشد. سینک های باکسی نمای ظاهری متفاوتی با سایر سینک ها دارند و لگن های آن دارای گوشه هایی با زاویه تیز می باشد. ضخامت ورق آن نیز بیشتر از سایر سینک های ساده می باشد. برای خرید سینک پر فروش کد 357 اخوان با ما در ارتباط باشید.

سینک باکسی اخوان کد 357

سینک توکار اخوان کد 318

سینک توکار اخوان 318 یکی از بهترین سینک های اخوان می باشد که دارای ابعاد 120 در 52 می‌باشد و عمق لگن آن 20 سانتیمتر می باشد. سینک ظرفشویی کد 318 اخوان در دو مدل لگن چپ و لگن راست تولید می گردد و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه ما عرضه می شود. لگن های این سینک به فرم چهارگوش با گوشه های منحنی که به R25 معروف است ساخته شده است.

قیمت پرفروش ترین سینک اخوان در سال 1403

پرفروش ترین سینک اخوان در سال 1403 را به شما معرفی کردیم و درباره مشخصات کلی آن نیز با آن گفتگو نمودیم. برای اطلاع از قیمت هر یک از سینک های نامبرده می‌توانید وارد سایت هود سینک گاز شده و به بخش سینک های ظرفشویی اخوان بروید. تمامی مدل های سینک اخوان بصورت بروز در این قسمت قابل مشاهده می باشد و قیمت کارخانه و تخفیف ویژه ای که ما برای شما در نظر گرفته ایم نیز قابل رویت می باشد. همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت و استعلام موجودی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

قیمت پرفروش ترین سینک اخوان در سال 1403 

ویژگی پرفروش ترین سینک اخوان در سال 1403

از ویژگی های سینک های اخوان این است که دارای 10 سال گارانتی بی قید و شرط میباشند و استیل تمامی این سینک ها از استیل استنلنس 304 می باشد. خدمات پس از فروش برای سینک های تولید شده در این کارخانه مادام العمر می‌باشد و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه هود سنیک گاز قابل ارائه می باشد. دوام بالا و سهولت تمیز کردن از ویژگی‌های مشترک همه سینک‌های اخوان محسوب می‌شود. برای خرید سینک های استیل با کیفیت پیشنهاد ما به شما قطعا و حتما سینک اخوان می باشد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با پرفروش ترین سینک اخوان در سال 1403 آشنا نماییم. همچنین مدل‌های مختلف سینک‌ها را به شما معرفی کردیم و در مورد ویژگی‌های آن با شما صحبت کردیم. سینک های ظرفشویی اخوان در سه نوع تک لنگه، دو لنگه و سه لنگه عرضه می شود. تولید کننده این سینک ها با توجه به نیاز مشتریان آن ها را طراحی نموده است. به این صورت که اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، از ابعاد کوچک تر این سینک ها می توانید استفاده کنید. از سینک تک لگن یا بددون سینی. اگر نیاز به میوه شور دارید برخی از مدل های این برند به همراه میوه شور طراحی شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه