پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1403

پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1403

در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1403 را به شما معرفی نماییم. همانطور که می‌دانید کارخانه کن یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که تجهیزات آشپزخانه مختلف اعم از گاز رومیزی، هود آشپزخانه، سینک و فرتوکار را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. برند کن بوسیله تولید هود در کشور به شهرت بسیار بالایی رسید و پس از آن تمام تلاش خود را کرد تا کالای باکیفیت به مردم عرضه نماید. برای اینکه با پرفروش ترین گازهای رومیزی کن آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1403

در ادامه قصد داریم گازهای رومیزی کن که در سال 1403 از فروش بسیار زیادی برخوردار است را به شما معرفی نماییم. همانطور که می‌دانید گازهای صفحه‌ای کن دارای قطعات ایرانی و یا ایتالیایی می باشد. به همین خاطر دارای بازه قیمتی متفاوتی می باشند. برای معرفی پر فروش ترین اجاق گاز رومیزی کن با ما همراه باشید.

پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1403

اجاق گاز رومیزی کن مدل IGT502

گاز رومیزی کن مدل IGT502 یک گاز 5 شعله در ابعاد 52 در 92 بوده که نمای شیشه ای دارد و تمامی قطعات آن ایرانی می باشد. شعله پلوپز این محصول در وسط قرار دارد.

از ویژگی‌های این گاز رومیزی این است که دارای ترموکوبل فوق سریع ultra rapid، شبکه چدنی و فندک اتوماتیک اشاره نمود.

گاز رومیزی کن مدل IGT502 دارای ۵ شعله بوده و شعله‌ پلوپز آن در وسط قرار گرفته است. نمای اجاق گاز شیشه کار شده است. ابعاد آن 52*92 سانتی‌متر است. سرشعله این اجاق گاز رومیزی ساخت ایران است. توان حرارتی این دستگاه 11KW  بوده و سطح انرژی آن A می‌باشد. ابعاد برشی که برای آن در نظر گرفته شده است 88*49 سانتیمتر می باشد.

تمامی گازهای رومیزی کن دارای 24 ماه گارانتی می‌باشند. برای خرید گاز رومیزی کن مدل IGT502  که جزو پرفروش ترین گازهای رومیزی کن میباشد با ما در فروشگاه هود سینک گاز در ارتباط باشید.

اجاق گاز رومیزی کن مدل IGT502

گاز رومیزی کن مدل IG8517

گاز رومیزی کن مدل IG8517 یکی از مدل‌های پرطرفدار و پرفروش کن است که دارای پلوپز وسط می‌باشد. ابعاد این محصول 89 در 52 بوده و نمای آن شیشه‌ای و سفید می‌باشد. این مدل از اجاق‌های رومیزی نیز دارای قطعات ایرانی است که بسیار با کیفیت تولید شده است.

شیشه این گاز رومیزی سفید و دورتراش 8 میلیمتری می‌باشد. این گاز رومیزی 5 شعله با تجهیزات گاز سوز می‌باشد. شعله پلوپز این محصول در وسط قرار دارد و مدت گارانتی آن 24 ماه می‌باشد.

گاز رومیزی کن مدل IG8517

گاز صفحه ای کن 523 M

گاز صفحه ای کن M523 از محصولات پرفروش کارخانه کن می‌باشد که دارای 5 شعله و قطعات ایتالیایی می باشد. این محصول دارای طراحی جدید و نمای استیل به گونه ای طراحی شده است که ولوم‌های آن داغ نمی‌شود. ابعاد این گاز رومیزی 91 در 51 است و توان حرارتی آن 11 کیلووات می‌باشد.

ترموکوبل، فندک و سرشعله گاز صفحه ای کن ایتالیایی مدلM523 بسیار باکیفیت می باشد. گاز رومیزی کن 523 M دارای 24 ماه ضمانت کارخانه کن از تاریخ نصب توسط خدمات کارخانه می‌باشد. برای خرید این گاز رومیزی با کیفیت با ما در ارتباط باشید.

گاز صفحه ای کن 523 M

قیمت گاز رومیزی کن

پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1403 را به شما معرفی کردیم و حال وقت آن است که درباره قیمت آن‌ها با شما صحبت کنیم. این برند با اینکه دارای کیفیت بسیار مناسبی می‌باشد از لحاظ قیمت نیز بسیار مفرون بصرفه است. مثلا قیمت گاز رومیزی کن نسبت به مدل های مشابه خارجی تقریبا یک دوم می‌باشد.

قیمت گاز رومیزی کن استیل با گازهای شیشه‌ای کن متفاوت است. بنابراین وارد سایت هود سینک گاز شوبد و پس از آن به صفحه مربوط به گاز رومیزی کن مراجعه نمایید. در این قسمت می‌توانید تمامی محصولاتی که در کارخانه کن تولید می‌شود را مشاهده نمایید. برای خرید و استعلام قیمت گاز رومیزی کن می‌توانید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل نمایید.

جمع بندی

در این مبحث تلاش کردیم پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1403 را به شما معرفی نماییم همچنین ویژگی‌های هر یک از آن‌ها را برشمردیم و توضیحات مفصلی در رابطه با هر یک از مدل های پرفروش کن دادیم. کارخانه کن در عرصه تجهیزات آشپزخانه از قبیل هود، سینک، فر، اجاق گاز فعالیت می‌کند و با بالاترین کیفیت در میان رقبای خود فعالیت می‌کند. کن در غالب کارخانه ای به مساحت ۸۷٠٠ متر مربع جهت تولید اجاق گاز صفحه ای با استفاده از قطعات اروپائی و مطابق استانداردهای روز اروپا احداث شده است. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه