هود مورب بهتر است یا شومینه ای (مزایا و معایب)

هود مورب بهتر است یا شومینه ای (مزایا و معایب)

هود مورب بهتر است یا شومینه ای (مزایا و معایب). مبحثی که قصد داریم به آن بپردازیم این است. بنابراین با ما همراه باشید. همانطور که می دانید هود یکی از ضرورت های یک آشپزخانه محسوب میشود. زیرا تهویه هوای آشپزخانه به عهده هود می‌باشد. اگر هود خریداری شده مناسب آشپزخانه شما نباشد می‌تواند اثر سوء بر روی دمای آشپزخانه بگذارد و باعث پیچیدن بوی غذا در خانه شود.

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید هود مناسب هستند می‌خواهند محصولی را تهیه نمایند که هم به تهویه هوای آشپزخانه کمک کند و هم از گرم شدن بیش از حد فضا جلوگیری به عمل آورند. هودها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند و شما با توجه به نیاز خود می توانید بهترین آن را انتخاب نمایید. اگر نمی دانید هود مورب تهیه کنید یا شومینه ای ما شما را راهنمایی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هود مورب بخرم یا شومینه ای

برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا موارد مختلف را مورد بررسی قرار دهیم. اول اینکه هر کدام از این هودها را برای شما معرفی کنیم و نحوه کارکرد آن را به شما توضیح دهیم.

هود مورب چیست

هود مورب یکی از انواع هود می باشد که دارای زاویه 45درجه می باشد. هود مورب که به آن هود شیب دار نیز گفته می شود دارای بدنه استیل، شیشه و یا ترکیب این دو متریال است که کار تهویه را به راحتی انجام می دهد.

در کنار هودهای شومینه ای، هودهای مخفی و زیرکابینتی هودهای مورب نیز از طرفداران بسیاری برخوردار می باشند. فیلترهای استفاده شده در این نوع هودها، آلومینیومی می‌باشد که قابل شستشو بوده و مانع ورود چربی و آلودگی به داخل هود می شود.

هود مورب بهتر است یا شومینه ای (مزایا و معایب)

هود شومینه ای چیست

هود شومینه ای یکی از هودهای پرطرفدار در کشور محسوب می شود که شبیه به T برعکس بالای اجاق گاز قرار می گیرد و با بیشترین قدرت تهویه بسیار مناسبی در آشپزخانه دارد. هودهای شومینه ای نیز دارای نمای شیشه ای، استیل و ترکیبی می‌باشند و دارای امکانات متفاوتی هستند.

به عنوان مثال برخی از هودهای شومینه ای مجهز به سنسور دود و بو و برخی مجهز به حسگر حرکتی هستند که شما با تکان دادن دست به چپ و راست به آن ها فرمان خاموش و روشن خواهید داد.

هود شومینه ای چیست

هود شومینه ای بهتر است یا هود مورب

حال که با این هودها آشنایی پیدا کردید زمان آن رسیده است که به پرسش شما در رابطه با اینکه هود مورب بهتر است یا شومینه ای (مزایا و معایب) توضیحاتی بدهیم. هود مورب و شومینه ای هر دو می‌توانند به یک اندازه قدرت مکش داشته باشند و کارکرد کاملا مشابهی داشته باشند. چیزی که حائز اهمیت است این است که برندی که قصد دارید هود  خود را از آن تهیه نمایید چه کیفیتی برای محصول خود در نظر گرفته است.

بنابراین خرید هود مورب و یا شومینه ای کاملا بستگی به سلیقه شما دارد. با توجه به اینکه شما نیاز دارید برندها را برای خرید مطمئن بشناسید چند هود ایرانی با کیفیت را خدمت شما معرفی می نماییم.

مزایای هود شومینه ای

  • هود شومینه ای به دلیل نزدیکی به اجاق گاز از مکش بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردار است.
  • هود شومینه ای جلوه زیبایی برخوردار است.
  • هود شومینه ای از بدنه مقاوم در برابر حرارت و ضربه برخوردار است.

معایب هود شومینه ای

  • به دلیل نزدیکی به اجاق نظافت بیشتری می خواهد
  • احتمال خراب شدن زودتر فیلترها و پروانه موتور به دلیل نزدیکی به حرارت بیشتر است

مزایای هود مورب

  • هود مورب مدرن تر و زیباتر از سایر هودهای تولید شده است.
  • اکثر هودهای مورب دارای درب بازشو هستند و این مکش را قدرتمندتر می کند.

معایب هود مورب

  • هود مورب دارای قیمت بیشتری نسبت به هودهای ساده می باشد.
  • به دلیل اینکه اکثر هودهای مورب نمای شیشه ای دارند و به اجاق نزدیک تر هستند زودتر کثیف میشوند و باید آن ها را در فواصل زمانی کوتاه تری نظافت کرد.

هود شومینه ای اخوان

یکی از بهترین برندهای تولید کننده هود در کشور اخوان می باشد. این کارخانه نام آشنا بهترین محصولات را از سال ها پیش ارائه می دهد و با بالاترین کیفیت به دست مشتریان عزیز می رساند. امروزه بسیاری از افرادی که میخواهند آشپزخانه خود را تجهیز نمایند برند اخوان را انتخاب می کنند. این کارخانه هودهای خود را در انواع گوناگون هود مورب، هود شومینه ای، هود مخفی و هود زیرکابینتی ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید هود مورد نظر خود با اطمینان این برند را انتخاب نمایید.

هود مورب کن

یکی دیگر از هودهای با کیفیت ایرانی هودهای کن می‌باشد. کارخانه کن از بزرگ ترین کمپانی های ایرانی می باشد که دارای خط تولید تجهیزات توکار آشپزخانه اعم از هود، فر، سینک، گاز و توستر می باشد. کن توانسته است بیشترین امتیاز در تولید هود را در میان رقیبان، از آن خود کند. این کارخانه به قدری قوی عمل کرده است که نیازی به معرفی و تعریف ندارد. ما در فروشگاه اینترنتی هود سینک گاز تمامی محصولات کن را با بیشترین میزان تخفیف برای شما آماده کرده ایم. بنابراین اگر قصد خرید هود مورب یا هود شومینه ای را دارید با ما تماس بگیرید.

هود جزیره ای چیست

هودهای جزیره ای هودهای مدرنی هستند که در انواع مختلفی ساخته میشوند و هوای داخل آشپزخانه را بوسیله فیلتری که دارند تهویه می نمایند. این نوع هودها معمولا کوچک تر از سایر انواع هود هستند و مکش کمتری نیز دارند.

به همین دلیل این هودها برای آشپزخانه هایی مناسب است که آشپزی زیادی در آن ها صورت نمی گیرد. قیمت هودهای جزیره ای نیز بیشتر از سایر مدل های هود می باشد. برای خرید هود جزیره ای با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

هود شومینه ای ارزان

هودهای شومینه ای در انواع مختلف و برندهای مختلف تولید میشوند. شما با توجه به نیاز خود می توانید بهترین هود شومینه‌ای را که متناسب آشپزخانه شماست را انتخاب نمایید. به این منظور وارد سایت هود سینک گاز شده و به قسمت هودها مراجعه نمایید. در نهایت با انتخاب فیلتر هودهای شومینه ای می توانید تمامی مدل های موجود در این دسته بندی را مشاهده نمایید و قیمت آن ها را نیز مقایسه و بررسی کنید.

کارشناسان ما نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما را دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید از فروشگاه اینترنتی ما که بیشترین نرخ تخفیف را در میان رقیبان دارا می باشد با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم به سوال شما در رابطه با اینکه هود مورب بهتر است یا شومینه ای به شما پاسخ دهیم. همچنین در رابطه با مزایا و معایب هودهای شومینه ای و مورب به شما توضیحات مفصلی دادیم. ما در فروشگاه خود تمامی مدل های هود اخوان، کن، آلتون، میکس پلاس را برای شما فراهم کرده ایم.

کافی است پس از بررسی محصول خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهید و یا بصورت حضوری در دفتر پخش ما حضور پیدا نمایید. همچنین تماس تلفنی نیز از راه های دیگر برای خرید از بازرگانی اورست می باشد. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه