امکانات فر برقی اخوان مدل F41pro

امکانات فر برقی اخوان مدل F41pro

در این مقاله قصد داریم در رابطه با امکانات فر برقی اخوان مدل f41-pro با شما صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید اخوان یکی از کارخانه های شناخته شده ایرانی می باشد که تجهیزات بسیار کاربردی آشپزخانه را تولید می نماید. این کارخانه با تولید فر برقی،فرگازی و فرهای برقی گازی توانسته است رضایتمندی مشتریان گرامی را فراهم آورد.

علاوه بر این این کارخانه تولیدکننده هودهای آشپزخانه، اجاق گازهای رومیزی و مبله، سینک های ظرفشویی و … می باشد و به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب محصولات از پرفروش ترین کارخانه های داخلی می باشد.

برای خرید و آشنایی با فرهای برقی اخوان با ما از طریق فروشگاه هود سینک گاز در ارتباط باشید و جهت آشنایی با امکانات فر برقی اخوان مدل F41PRO که از محصولات جدید این کارخانه می باشد ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

معرفی امکانات فر برقی اخوان مدل F41PRO

در ادامه به معرفی و توضیح درباره ویژگی های این فر برقی همه چیز تمام خواهیم پرداخت.

معرفی امکانات فر برقی اخوان مدل F41PRO

کارکرد تمام برقی فر F41PRO

این محصول دارای کارکرد تمام برقی بوسیله 4 المنت می باشد. یعنی این فر تنها به وسیله انرژی برق باعث پخت خوراک خواهد شد. در حال حاضر استفاده از فرهای برقی بسیار متداول تر از فرهای گازی می باشد. زیرا فرهای گازی بسیار زودتر از فرهای برقی مستهلک خواهند شد. فضای داخلی فر در اثر ایجاد شعله های گازی به مرور دچار خرابی می شود و همین امر موجب شده است که فرهای برقی از طرفداران بیشتری برخوردار باشد.امکانات فر برقی اخوان مدل F41pro را برای شما در این مقاله برشمرده ایم که در ادامه به شما خواهیم گفت.

دارای تایمر تاچ اسکرین و پنل کاملا لمسی

از دیگر امکانات این فر برقی پنل لمسی و تایمر می باشد. اگر قصد پخت غذای خاصی را دارید برای تنظیم دستی می توانیدتایم پخت آن را به دلخواه انتخاب نمایید و تنظیمات را طوری در نظر بگیرید که پس از طی کردن مدت زمان تعیین شده دستگاه خاموش شود. این امر به شما کمک می کند که غذای مورد نظرتان را در تایم مشخص تهیه نمایید و نگران سوختن آن نباشید.

دارا بودن 14 برنامه پخت فر برقی F41PRO

فر برقی اخوان مدل F41PRO دارای 14 برنامه پخت می باشد. برنامه پخت به شما کمک می‌کند نیازی به تنظیمات دستی نداشته باشید. به عنوان مثال برنامه پخت پیتزا بین 180 تا 200 درجه سانتیگراد در مدت زمان 15 الی 20 دقیقه می باشد. این فر برقی برنامه پخت پیتزا را دارا می باشد و تنها کافی است دکمه مربوط به پخت پیتزا را لمس نمایید.

همینطور غذاهای متنوع دیگر و حتی کیک و کوکی به راحتی در فر قابل پخت می باشد.

دارا بودن ریل تلسکوپی

ریل تلسکوپی یکی از فناوری های جدید محسوب میشود که جایگزین سینی‌های قدیمی که در فر تعبیه می‌شد شده است و شما می‌توانید در هر کجای فر که دمای متناسب با غذای شما را نیاز دارد آن را قرار دهید و از آن استفاده نمایید. همچنین مزیت استفاده از ریل تلسکوپی این است که نیاز نیست برای دسترسی به غذای داخل فر، دست خود را داخل فر نمایید با یک فشار کوچک به ریل تلسکوپی سینی غذا از فر بیرون می‌آید و شما می‌توانید پس از بررسی پخت خوراک پخت را متوقف نمایید یا دوباره ریل را به داخل فر هدایت نمایید.

فر برقی f41-pro

ویژگی MEAT PROBE یا حسگر پخت گوشت

حسگر پخت گوشت که یک ویژگی مهم در فرهای برقی محسوب می شود یکی از امکانات فر برقی اخوان مدل F41-PRO می‌باشد. در حقیقت این ویژگی توسط یک سنسور به فر برقی اتصال پیدا می کند. این سنسور از یک سیم مقاوم به حرارت که یک طرف آن به برد الکتریکی و یک سمت آن به ماده غذایی متصل می باشد تشکیل شده است.

این سنسور دمای ماده غذایی که معمولا گوشت می باشد را به برد الکتریکی منتقل می کند و در صفحه نمایش نیز نشان می دهد. در صورتی که پخت خوراک شما صورت پذیرفته باشد این سنسور جریان حرارت دهی را قطع می کند.

ویژگی DEFROST PROGRAM  یا برنامه یخ زدایی

یکی از ویژگی های متداولی که در فرهای برقی وجود دارد یخ زدایی می‌باشد. با یخ زدایی می توان پروسه پخت غذا را از لحاظ زمانی کوتاه تر نمود. این یعنی وقتی مواد غذایی را از فریزر خارج می‌نماییم به جای اینکه بگذاریم با دمای محیط یخ آن باز شود که اینکار باعث رشد باکتری در مواد غذایی میشود می توانیم آن را از بسته بندی خارج کرده و داخل سینی فر قرار دهیم. بعد از آن با انتخاب گزینه یخ زدایی می توانیم در حدود 20 دقیقه یخ مواد غذایی را از بین برده و به پخت آن بپردازیم.

دارا بودن فن کانوکشن CONVECTION FAN

داشتن فن کانوکشن یک مزیت محسوب می شود. فن کانوکشن در حقیقت برای یکنواخت کردن دمای داخل فر بسیار کاربردی می باشد. در فرهای معمولی که فاقد این فن هستند یک المنت در زیر غذا وجود دارد که باعث پخت غذا میشود و یک المنت در قسمت بالا که حرارت دهی از بالا و گریل را برعهده دارد.

با این وجود ممکن است داخل غذا خام بماند و روی آن بسوزد. فن کانوکشن این مشکل را حل نموده است. بصورتی که با گردش هوایی که ایجاد می نماید سبب پخت غذا بصورت یکنواخت می شود. همچنین رطوبت داخل فر را از بین می برد و تردی و طراوت آن را حفظ می کند.

امکانات فر برقی اخوان مدل F41pro

از مزایای بسیار مهم دیگری که دارد این است که سرعت پخت را بالا می‌برد و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. بنابراین یکی دیگر از امکانات فر برقی اخوان مدل f41-pro دارا بودن فن CONVECTION  می باشد.

دارا بودن شیشه LOW-E جهت کاهش دمای بیرونی فر

شیشه LOW-E بلژیکی از امکاناتی است که فر F41PRO از آن برخوردار می باشد. این نوع شیشه باعث می شود گرمای داخلی فر به بیرون منعکس نشود. تا حد بسیار زیادی دمای بیرونی فر با استفاده از این قابلیت کاهش پیدا می‌کند. از این نوع شیشه دربرخی از پنجره ها نیز استفاده می‌شود. پوشش‌های Low-E را نمی‌توان پاک کرد، خراشید یا به وسیله مواد شوینده به آن آسیب زد. بنابراین با خیال راحت میتوان به نظافت آن پرداخت.

دارا بودن فن داکتی BLOWER DUCT FAN

یکی دیگر از امکانات این فر برقی دارا بودن فن داکتی می‌باشد. این فن باعث می شود قطعات الکتریکی فر برقی در اثر حرارت از بین نرود. در حقیقت کاهش دمای قطعات الکتریکی بر عهده این فن می باشد.

دارا بودن درب 4 جداره جداشونده

یکی از مزایای دیگر این فر برقی دارا بودن درب 4 جداره جداشونده می باشد. این نوع درب باعث می شود دمای داخلی فر به بیرون سرایت نکند. در حقیقت انرژی گرمایی تولید شده هدر نرود. همچنین این شیشه ها جداشونده هستند و قابل شستشو. برای نظافت آن ها نگران نباشید و به راحتی آن ها را شسته و مجدد در جای خود قرار دهید. پس یکی دیگر از امکانات فر برقی اخوان مدل F41pro استفاده از درب 4 جداره می باشد.

استفاده از فناوری EASY TO CLEAN

در فر برقی اخوان مدل F41PRO از فناوری EASY TO CLEAN برای تمیزی راحت تر تجهیزات فر برقی استفاده کرده است. استفاده از لعاب آسان تمیز شونده باعث شده است جرم و چربی غذا از روی قطعات داخلی فر اعم از تنوره، سینی و دیواره های آن به راحتی پاک شود.

دارا بودن درب ریلی SOFT CLOSING DOOR

از ویژگی های منحصربفرد این فر برقی می‌توان به درب ریلی آن اشاره کرد. این درب از برخورد ناگهانی درب با بدنه فر هنگام بسته شدن جلوگیری می‌کند و باعث افزایش عمر دستگاه و جلوگیری از ایجاد صدا خواهد شد.

قیمت فر برقی F41PRO اخوان

اگر بخواهیم همه ویژگی‌ها و امکانات فر برقی اخوان مدل F41pro را برشماریم باید بسیاری از موارد دیگر را نیز ذکر نماییم. این تنها چند نمونه از امکانات این محصول بود که سعی کردیم به شما توضیح دهیم. ابعاد فر برقی F41-PRO ، تقریبا 60*60 می‌باشد و ظرفیت آن 70 لیتر است.

ما در فروشگاه هود سینک گاز این محصول را با بیشترین میزان تخفیف در کل کشور ارائه می‌دهیم. برای استعلام قیمت به روز این محصول، می توانید به سایت ما مراجعه کنید و مدل مورد نظر را جستجو نمایید. در صورتی که تصمیم به خرید گرفتید ما امکان خرید آنلاین را نیز برای شما فراهم نموده ایم. روش دیگر تماس تلفنی با کارشناسان ما و استعلام قیمت می باشد. امکان خرید حضوری نیز برای شما فراهم می باشد.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با امکانات فر برقی اخوان مدل F41pro آشنا نماییم. همچنین پدر رابطه با قیمت آن به شما توضیح دادیم و ویژگی های این فر برقی را برای شما برشمردیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید فر برقی اخوان مدل f41pro با ما در ارتباط باشید. همچنین ما نماینده فروش محصولات اخوان اعم از هود، سینک،گاز و فر در کرج هستیم که این محصولات را به سراسر کشور عرضه می نماییم. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

 

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه