قیمت اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی

قیمت اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی

قیمت اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی چقدر است؟ در این مبحث قصد داریم در رابطه با این مطلب توضیحاتی به شما بدهیم. اجاق گازهای رومیزی مدت زیادی است که جایگزین بسیاری از گازهای مبله شده است. دلیل آن نیز ظاهر شیک و مدرن‌تر آن و جای کمتری است که اشغال می‌کنند.

استیل البرز یکی از برندهای ایرانی به نام می‌باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در کشور ارائه می‌شود. این کارخانه تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه اعم از هود، سینک، گاز، فر و … را تولید نموده و با استانداردهای جهانی به بازار عرضه می‌نماید. اگر شما نیز نیاز به خرید تجهیزات آشپزخانه بخصوص گاز رومیزی دارید پیشنهاد می‌کنم با ما همراه باشید تا شما را با بهترین محصولات این برند آشنا نماییم و قیمت آن را نیز به شما بگوییم.

معرفی و قیمت اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی

همانطور که می‌دانید گازهای رومیزی استیل البرز دارای دو نوع می‌باشند.

گاز رومیزی استیل البرز با قطعات ایرانی

گازهای رومیزی استیل البرز که با قطعات ایرانی تولید می‌شوند دارای قیمت مناسب تری نسبت به آن‌هایی هستند که قطعات ایتالیایی دارند. امروزه بسیاری از محصولات تولید شده با قطعات ایرانی در استیل البرز دارای کیفیت بسیار بالا و تضمینی هستند و از قطعات بسیار باکیفیت و استانداردی تولید شده اند.

گاز رومیزی استیل البرز با قطعات ایرانی

گازهای صفحه ای استیل البرز با قطعات ایتالیایی

گازهای صفحه ای استیل البرز با قطعات ایتالیایی دارای تفاوت هایی با نوع دیگر این محصول می‌باشند. به عنوان مثال این گازهای رومیزی دارای راندمان حرارتی بیشتری هستند. یعنی 25% بیشتر از گازهای رومیزی ایرانی حرارت ایجاد می‌نمایند و در نهایت باعث پخت سریع تر غذا خواهند شد. همچنین ترموکوپل و فندک آن‌ها ساخت کشور ایتالیا است و طول عمر بالا و کارکرد بی نظیری دارد. به همین دلیل برخی از افراد ترجیح می‌دهند گاز رومیزی خود را از نوع قطعات ایتالیایی انتخاب نمایند. قیمت اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی با یکدیگر متفاوت است. در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

گازهای صفحه ای استیل البرز با قطعات ایتالیایی

قیمت گاز رومیزی استیل البرز با قطعات ایرانی

همانطور که گفتیم اگر قصد دارید گاز رومیزی استیل البرز را تهیه کنید در ابتدا باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید نوع قطعات آن ایرانی باشد یا ایتالیایی. اگر قصد خرید این محصولات با قطعات ایرانی را دارید لینک گازهای رومیزی استیل البرز با قطعات ایرانی را انتخاب نمایید. قیمت هر یک از این محصولات بصورت به روز شده در سایت موجود می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید خرید خود را هم بصورت آنلاین و هم بصورت تلفنی و حتی حضوری انجام دهید.

قیمت گاز رومیزی استیل البرز با قطعات ایتالیایی

گاز رومیزی استیل البرز با قطعات ایتالیایی نیز دارای قیمت های متنوعی با توجه به ویژگی‌های ظاهری و امکانات محصول می‌باشد. برای خرید و استعلام قیمت اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی از طریق لینک زیر به صفحه محصولات ما هدایت می‌شوید و در آنجا می‌توانید هم ویژگی‌های محصول را مطالعه نمایید و هم می‌توانید خرید خود را انجام دهید. برای دریافت مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

 

پرفروش ترین گاز رومیزی استیل البرز

در ادامه قصد داریم بهترین مدل گاز استیل البرز و پرفروش ترین آن را به شما معرفی نماییم. اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید گاز رومیزی با قطعات ایتالیایی برای تجهیز آشپزخانه خود تهیه نمایید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که در ادامه با ما همراه باشید تا ما به معرفی بهترین گازهای رومیزی استیل البرز با قطعات ایتالیایی بپردازیم.

گاز رومیزی استیل البرز کد S5907 قطعات ایتالیایی

گاز رومیزی مدل S5907 استیل البرز یکی از محصولات باکیفیت این کارخانه می‌باشد که با فندک،ترموکوپل و سرشعله‌های ایتالیایی تولید شده است. این گاز رومیزی استیل می‌باشد و بصورت 5 شعله طراحی شده است.

ابعاد این محصول بصورت استاندارد و 86*50 سانتیمتر می‌باشد. برای خرید این محصول از روش های مختلف ذکر شده می‌توانید استفاده کنید و خرید خود را انجام دهید.

S5907

گاز رومیزی استیل البرز کد G5908 با قطعات ایتالیایی

یکی دیگر از محصولات باکیفیت استیل البرز که می‌توانید برای تجهیز آشپزخانه از آن استفاده نمایید مدل G5908 می باشد.  قیمت این گاز رومیزی استیل البرز با قطعات ایتالیایی بسیار متناسب با بودجه اقشار مختلف جامعه می باشد.

زیرا این اجاق گاز رومیزی با توجه به اینکه  تمامی ویژگی‌های یک محصول ایده آل را دارد با قیمت متناسب ارائه می‌شود. این اجاق گاز رومیزی، شیشه‌ای بوده و با کیفیت بالا و قیمت مناسب در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می باشد.

گاز رومیزی استیل البرز کد G5908 با قطعات ایتالیایی

قیمت گاز صفحه ای استیل البرز

حال که با باکیفیت ترین گازهای رومیزی استیل البرز آشنا شدید می‌توانید با خیال راحت به صفحه گازهای رومیزی استیل البرز در سایت فروشگاهی ما مراجعه نمایید و قیمت گاز صفحه ای استیل البرز را نیز مشاهده نمایید. در انتها با بررسی تمامی ویژگی‌های این محصولات آن گاز رومیزی را که متناسب با نیاز شما می‌باشد را انتخاب نمایید. اگر قصد خرید گازهای رومیزی استیل البرز با قیمت متناسب و قطعات ایتالیایی را دارید با ما در ارتباط باشید تا شما را با انواع این محصولات آشنا نماییم.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با قیمت اجاق گاز استیل البرز با قطعات ایتالیایی آشنا نماییم. همچنین بهترین گازهای رومیزی استیل البرز و پرفروش ترین آن ها را به شما معرفی نمودیم و تفاوت اجاق های صفحه‌ای دارای قطعات ایرانی و ایتالیایی را به شما شرح دادیم.

بسیاری از تجهیزاتی که در داخل گازهای رومیزی ایتالیایی استیل البرز استفاده شده است دارای کیفیت مطلوب می‌باشد و نمی‌توان گفت که چیزی از محصولات مشابه خارجی کم دارد. اگر شما برای آشپزخانه خود به دنبال یک گاز رومیزی بی نظیر و همه چیز تمام هستید و قیمت، کیفیت و کارایی آن برای شما حائز اهمیت است ما به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما گاز رومیزی استیل البرز با قطعات ایتالیایی را انتخاب نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید گاز رومیزی استیل البرز با کارشناسان ما در بازرگانی اورست در تماس باشید. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. برای دریافت اطلات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه