سینک باکسی آشپزخانه چیست و چه مزایا و معایبی دارد

سینک باکسی چیست

سینک باکسی آشپزخانه چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ سینک باکسی که به سینک دست ساز و سینک جعبه ای نیز شناخته میشود، یکی از مدرن ترین سینک ها می‌باشد. این سینک بصورت کاملا 90 درجه در شکل مربعی و مستطیلی ساخته شده است. این نوع سینک ها از ضخامت ورق بیشتری نسبت به سینک های معمولی برخوردارند. این سینک ها دارای معایب و مزایای مختلفی است که به شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

تعریف سینک باکسی آشپزخانه

همانطور که پیش تر خدمتتان توضیح دادیم، سینک های باکسی سینک هایی می باشند که به دلیل ساختاری که دارند به سینک های دست ساز شناخته میشوند. این سینک ها بصورت پرسی طراحی نشده اند و با جوش دادن ورق استیل با ضخامت بالا تولید شده است. زاویه گوشه های این سینک بصورت 90 درجه طراحی شده است. همچنین لگن های این سینک نیز بدون هیچ منحنی ایجاد شده است. برندهای مختلف ایرانی و خارجی سینک های باکسی را تولید می کنند و این نوع سینک ها از طرفداران بسیاری برخوردار است. سینک های باکسی بیشتر بصورت توکار و زیر کورینی تولید و نصب می گردد. در ادامه سینک های باکسی شرکت های مختلف ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت سینک دست ساز اخوان

سینک اخوان یکی از سینک های با کیفیت ایرانی میباشد که بهترین سینک های ظرفشویی را چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت معرفی می نماید. این شرکت سینک های باکسی خود را با عنوان Rect به بازار عرضه می کند. سینک باکسی اخوان  بصورت 4 گوش و زاویه دار طراحی شده اند و ضخامت ورق آن ها 1 میلیمتر میباشد. همچنین این سینک ها بصورت تک لگن، دولگن، سینی دار و بدون سینی طراحی شده اند. برای خرید سینک های باکسی اخوان با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

سینک باکسی آشپزخانه چیست و چه مزایا و معایبی دارد

قیمت سینک دست ساز استیل البرز

سینک استیل البرز یکی دیگر از سینک های با کیفیت ایرانی می‌باشد. استیل البرز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات سینک در ایران همواره تلاش نموده است از آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات خود بهره گیرد و با طراحی متنوع و با کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریان محترم خود باشد. سینک هالی دست ساز استیل البرز نیز دارای ضخامت ورق 1 میلیمتر بوده و بصورت توکار طراحی شده است.سینک باکسی آشپزخانه چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ در ادامه شما با موارد بیشتری در رابطه با سینک های باکسی آشنا می‌نماییم.

سینک دست ساز کن

کارخانه کن نیز تولید کننده سینک های دست ساز می باشد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه هود سینک گاز عرضه می نماید. امروزه بسیاری از مشتریانی که به دنبال خرید سینک هستند ترجیح می دهند یک سینک با کیفیت و دارای طول عمر بالا خریداری نمایند. پیشنهاد ما به شما عزیزان سینک باکسی کن می‌باشد. برای خرید سینک کن باکسی با ما در ارتباط باشید. شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی و یا خرید آنلاین محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. سینک باکسی کن که با نام تجاری CN شناخته می شود از شکیل ترین سینک های دست ساز کشور شناخته میشود.

سینک دست ساز کن

سینک دست ساز بیمکث

سینک دست ساز بیمکث یکی دیگر از محصولاتی است که بصورت باکسی تولید شده است. این سینک ها دارای گارانتی 25 ماهه کارخانه از تاریخ فاکتورفروش می باشند. برخی از این سینک ها دارای جامایع و تخته گوشت می باشند و برخی فاقد این موارد هستند. سیفون، تخته گوشت، سبد نیز از تجهیزاتی است که در برخی از مدل های این سینک ها وجود دارد. برای خرید سینک دست ساز بیمکث با ما در ارتباط باشید.

سینک دست ساز بیمکث

سینک دست ساز خارجی

سینک های خارجی بسیاری هستند که در کشور عرضه می‌شود. این سینک ها دارای مقاومت بسیار بالا و ضخامت بسیار زیاد هستند. سینک های ظرفشویی باکسی خارجی موجود در بازار ایران از ورق های با کیفیت و درجه یک میلیمتری تولید شده است و دارای طول عمر بالا هستند. کالاهای ایرانی بسیاری هستند که همانند کالاهای خارجی کیفیت بسیار بالایی دارند. شما برای خرید این سینک ها می‌توانید با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید و محصولات مورد نظر خود را با تخفیف ویژه خریداری نمایید.

سینک باکسی آشپزخانه چیست و چه مزایا و معایبی دارد

بهترین مارک سینک دست ساز

سینک باکسی آشپزخانه چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ در این مقاله ما سعی کردیم در رابطه با سینک دست ساز با شما صحبت کنیم. سینک های دست ساز دارای ویژگی هایی هستند که هم ظاهر آن ها را متمایز می کند و هم طول عمر زیادی به آن‌ها می‌بخشند. اگر می‌خواهید با بهترین سینک های دست ساز آشنا شوید می توانید وارد سایت ما شده و ویژگی های درج شده را که مخصوص هر یک از محصولات بطور جداگانه در نظر گرفته شده است را در سایت هود سینک گاز مشاهده نمایید. برای خرید از فروشگاه ما که بیشترین میزان تخفیف را برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس بگیرید.

مزایای سینک دست ساز یا سینک باکسی

  • سینک باکسی دست ساز دارای ضخامت ورق بیشتر می باشد و این یعنی مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سایر سینک های ظرفشویی دارد.
  • سینک های دست  ساز دارای عمق لگن بیشتر و در نتیجه فضای بیشتر می باشد.
  • سینک جعبه ای دارای ظاهری شکیل تر و مدرن تر نسبت به سایر سینک ها می باشد.

معایب سینک دست ساز

  • سینک های دست ساز یا باکسی تمیز کردن دشوارتری نسبت به سینک های دیگر دارند. دلیل آن نیز تیز بودن زاویه دار بودن آن می باشد.
  • سینک های دست ساز ار لحاظ ظاهری دارای تنوع بسیار کمتری نسبت به سایر سینک ها می باشند.
  • سینک های دست ساز دارای قیمت بیشتری نسبت به سینک های ساده می باشند و دلیل آن ضخامت بالای آن و عمق لگن های بیشتر آن می باشد.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم شما را با سوالی که برای خیلی از شما پیش آمده بود آشنا نماییم. سینک باکسی آشپزخانه چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ سینک های باکسی و یا سینک های دست ساز دارای ضخامت ورق بیشتری هستند و این خود باعث می شود که صدای ایجاد شده در اثر فشار آب و برخورد ظروف کمتر باشد. بهترین سینک های باکسی را می‌توانید از طریق سایت فروشگاهی ما برای خود تامین نمایید. همچنین ارسال رایگان مخصوص کسانی است که قصد خرید از طریق سایت ما را داشته باشند. بنابراین برای خرید محصول مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه