بهترین فرهای توکار ایرانی 1403

بهترین فرهای توکار ایرانی 1403

فر برقی یکی از ضروری ترین تجهیزات یک آشپزخانه مدرن می باشد. بهترین فرهای توکار ایرانی 1403 را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد و در رابطه با ویژگی‌های هر محصول با شما صحبت خواهیم کرد.

وجود فر برقی توکار در اشپزخانه هم جلوه بسیار زیبا و لوکسی به آشپزخانه شما می‌دهد و هم کارایی مفید آن باعث می شود تا غذاهای متنوع تری در خانه درست کنید. مثلا غذاهایی مثل پیتزا، لازانیا و حتی انواع کیک تنها در صورتی طعم واقعی خود را می دهد که در فر پخته شود. بنابراین با ما همراه باشید تا بهترین مارک فر برقی را به شما معرفی نماییم و درباره نحوه خرید آن نیز به شما توضیحاتی دهیم.

معرفی بهترین فرهای توکار ایرانی 1403

فرهای برقی که معمولا بصورت توکار طراحی می‌شوند دارای مشخصاتی هستند که کار را برای شما آسان تر می‌کنند. امروزه برندهای ایرانی، فرهای برقی باکیفیت را طوری طراحی کرده اند که با محصولات مشابه خارجی برابری می‌کنند. مواردی که فرهای توکار را از هم متمایز می‌کند عبارتند از:

برقی یا گازی بودن فر

اینکه کارکرد فر مورد نظر شما برقی باشد یا گازی تاثیر بسزایی در قیمت و کارایی آن دارد. می توان گفت که فرهای گازی تقریبا منسوخ شده اند و فرهای برقی جایگزین آن‌ها شده است. البته برخی از فرهای جدید کارکرد برقی و گازی را باهم دارند و این می‌تواند به شما کمک کند که از گاز و برق همزمان استفاده نمایید و در مصرف برق هم صرفه جویی کنید.

تعداد برنامه های پخت فرهای توکار ایرانی

از آپشن‌های مهم در فرهای تولید شده ایرانی تعداد برنامه پخت می باشد. برنامه پخت به شما کمک می‌کند که بصورت اتوماتیک برای پخت هر خوراک، دما و ساعت مشخص داشته باشید تا بابت پخت و نسوختن غذا خیالتان جمع باشد. برندهای ایرانی فرهای تولیدی خود را به همراه برنامه پخت از 1 برنامه تا حتی 30 برنامه پخت ارائه می‌دهند.

جنس بدنه و نوع شیشه فر

از امکاناتی که فرهای نوین دارند این است که جنس بدنه آن‌ها و نوع شیشه مصرفی در آن‌ها قابل انتخاب می باشد. مثلا برخی از فرهای توکار دارای نمای استیل هستند و برخی شیشه ای که در بعضی مدل ها از ترکیب این عناصر استفاده شده است. درب برخی از فرهای برقی و گازی، مجهز به شیشه دو و حتی چند جداره برای مقاومت بیشتر و حفظ دمای فر می‌باشد. برخی از فرها درب جک دار دارند که این نیز یک مزیت محسوب می‌شود که عمر فر را افزایش می‌دهد.

صفحه کلید لمسی و مکانیکی فرهای توکار

صفحه کلیدهای فر برقی می‌تواند بصورت مکانیکی طراحی شده باشد و در برخی موارد هم بصورت مکانیکی و ولومی طراحی شده است. بنابراین هر نوع پنل که به فرهای توکار اختصاص داده شود تاثیر بسزایی در قیمت آن خواهد داشت.

 

بهترین مارک فر برقی ایرانی در سال 1403

در ادامه به معرفی بهترین فرهای توکار ایرانی 1403 خواهیم پرداخت.

فر توکار اخوان مدل F50PRO

این مدل فر توکار اخوان بصورت کاملا برقی طراحی شده است. ابعاد این محصول 60 در 55 می باشد و نمای آن مشکی و استیل طراحی شده است. این فربرقی دارای تایمر تاچ اسکرین بوده و صفحه کنترل آن بطور کاملا لمسی طراحی شده است.

ظرفیت این فر برقی 70 لیتر می‌باشد و از امکانات بی نظیر این فر همه چیز تمام می‌توان به مجهز بودن به حسگر پخت، برنامه یخ زدایی، فن کانوکشن جهت یکنواخت کردن دمای فر در تمامی نقاط، صرفه جویی در مصرف برق، شیشه داخلی LOW-E جهت کاهش دمای شیشه فر از بیرون، مجهز به Blower duct Fan جهت محافظت از قطعات فر در برابر حرارت بالا، سیستم ایمنی خودکار و بسیاری امکانات ویژه دیگر می‌باشد.

فر توکار اخوان مدل F50PRO

از ویژگی‌های منحصربفرد این فر برقی که بهترین فر توکار اخوان نیز می باشد، می‌توان به دوقلو بودن آن اشاره کرد. به این معنی که این فر دارای دو طبقه می‌باشد که از هر طبقه می‌توان بطور مجزا استفاده کرد و دو برنامه متفاوت برای هر طبقه در نظر گرفت. به عنوان مثال می‌توان از طبقه بالا برای پخت پیتزا و از طبقه پایین برای پخت لازانیا با دو برنامه مجزا استفاده کرد.

قابلیت Meat Probe(سنجش دمای داخلی گوشت و مرغ برای پخت کامل) از قابلیت های دیگر این محصول می‌باشد. با توجه به اینکه ما در فروشگاه هود سینک گاز نمایندگی رسمی فروش محصولات اخوان را برعهده داریم  برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده درسایت ما تماس بگیرید.

فر توکار V600c آلتون

یکی از بهترین فرهای تولید شده در کارخانه نام آشنای آلتون فر برقی V600C می‌باشد. این فر که از تولیدات جدید این شرکت می‌باشد از بهترین فرهای توکار ایرانی در سال 1403 محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

ابعاد کلی این فر تمام برقی 60 در 60 سانتیمتر می باشد و نمای ظاهری آن استیل و مشکی است. حجم فر 72 لیتر بوده و قابلیت پخت سریع را دارا می‌باشد. از امکانات این محصول می‌توان به مجهز بودن به جوجه گردان، لولای آرام بند ( درب جک دار)، نمایشگر دیجیتال، برنامه یخ زدایی، حسگر پخت گوشت، 17 برنامه پخت، قفل کودک، فن کانوکشن و … اشاره نمود. درب ۴ جداره جدا شونده قابل شستشو باعث می شود که گرمای داخلی فر کاملا حفظ شود.

فر توکار V600c آلتون

این محصول که جزو پرفروش ترین فر توکار ایرانی نیز محسوب می شود، دارای 24 ماه گارانتی از زمان نصب و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی خود نمایندگی رسمی فروش آلتون را برعهده داریم و این محصولات را با بیشترین میزان تخفیف به شما ارائه خواهیم داد. برای خرید بهترین فرهای توکار ایرانی 1403 با ما تماس حاصل نمایید.

فر برقی توکار E6501 کن

یکی از بهترین فرهای توکار کن که کارکرد برقی نیز دارند فر E6501  می باشد. این فر دارای ویژگی‌های منحصربفردی می‌باشد که آن را نسبت به محصولات مشابه متمایز کرده است. برای بررسی این ویژگی‌ها با ما همراه باشید.

فر برقی E6501 کن دارای ابعاد 60 در 60 و نمای ظاهری مشکی و در مدلی دیگر مشکی-استیل می‌باشد. صفحه نمایش آن دیجیتال و پنل تنظیمات آن کاملا لمسی می‌باشد. لعاب داخلی این محصول به سادگی قابل شستشو می باشد و EASY TO CLEAN طراحی شده است. از امکانات این محصول 13 برنامه پخت اتوماتیک، سیستم پخت سریع، برنامه یخ زدایی و حجم داخلی 65 لیتر می باشد. فن کانوکشن ( یکنواخت کننده دمای فر )، تایمر و قفل کودک، ریل تلسکوپی و بسیاری از امکانات منحصربفرد دیگر از مزایای خرید فر کن محسوب میشود. برای خرید و استعلام قیمت این محصول با ما در ارتباط باشید.

فر برقی توکار E6501 کن
لوازم خانگی کن

فر برقی توکار میکس پلاس E6500

یکی دیگر از فرهای منحصربفرد ایرانی که از کیفیت بی نظیری نیز برخوردار است فرتوکار E6500 می باشد. این فر دارای نماهای مختلف زیادی می‌باشد. نمای ظاهری این محصول بصورت استیل، استیل و شیشه، شیشه سفید و شیشه مشکی تولید می شود. تعداد عملکرد پخت این محصول 13 می باشد و حجم داخلی آن 65 لیتر است. ریل تلسکوپی این فر به حرکت راحت طبقات کمک می‌کند و استفاده از فن کانوکشن، جوجه گردان، درب 3 جداره، سنسور پخت گوشت و ویژگی‌های منحصربفرد دیگر باعث شده است این فر برقی توکار از فروش بسیار بالایی در سال 1403 بهره مند باشد.

بهترین فرهای توکار ایرانی 1403

اگر قصد خرید فر برقی میکس پلاس را دارید می توانید از طریق سایت هود سینک گاز اقدام نمایید و با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان تخفیف خرید خود را بصورت آنلاین یا حضوری انجام دهید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به پرسش های شما در زمینه بهترین فرهای توکار ایرانی 1403 می‌باشند. با ما همراه باشید.

قیمت فرهای توکار ایرانی در سال 1403

در حال حاضر با توجه به تحریم های حاکم بر کشور قیمت محصولات داخلی به نسبت محصولات مشابه خارجی بسیار متناسب تر می باشد. گرچه کارخانه های تولیدکننده ایرانی مشکلات اقتصادی بسیاری را متحمل می‌شوند اما برای رضایتمندی مشتریان تلاش زیادی می کنند و قیمت محصولات خود را طوری تعیین می‌کنند که متناسب بودجه خانوار ایرانی باشد. بهترین فرهای توکار ایرانی 1403 را با با بیشترین میزان تخفیف در فروشگاه ما با نام تجاری هود سینک گاز تهیه نمایید.

مثلا فرهای اخوان از میانگین قیمتی 9000000 تومان در فروشگاه هود سینک گاز به فروش می رسد که این قیمت نسبت به بازار جهانی بسیار متناسب می باشد. برای استعلام قیمت فرهای توکار ایرانی در سال 1403 با کارشناسان ما در فروشگاه هود سینک گاز در ارتباط باشید.

بهترین فرهای توکار خارجی

ما در فروشگاه خود از برندهای مطرح ایرانی حمایت می‌کنیم و به همین دلیل فرهای توکار خارجی را برای فروش در اختیار نداریم. اما می‌توانیم تعدادی از آن‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. فرهای با کیفیت خارجی شامل برندهای بوش ( آلمانی)، آریستون (ایتالیایی)، میدیا ( (چینی) و … میشود.

البته پیشنهاد ما به شما این است که برای حمایت از محصولات داخلی حتما از کارخانه های ایرانی با کیفیت بهترین فرهای توکار ایرانی 1403 را تهیه نمایید. به خصوص محصولات نامبرده در این مقاله. زیرا به قدری کیفیت این محصولات بالا می باشد که توانسته است محصولات خود را نه تنها در کشور بلکه در کشورهای دیگر نیز به فروش و بهره برداری برساند.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با بهترین فرهای توکار ایرانی 1403 آشنا نماییم ویژگی‌های آن‌ها را برای شما برشماریم. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که تمایل به خرید بهترین برند فر برقی ایرانی دارید بهتر است بدانید بهترین محصول ایرانی برای تجهیز آشپزخانه شما همین محصولاتی است که برای شما معرفی نمودیم. بسیاری از برندهای ایرانی دیگر نیز هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند اما ما تنها محصولاتی را معرفی نمودیم که نسبت به کیفیت آن‎‌ها اطمینان داشتیم. برای خرید بهترین مارک فر برقی و جدیدترین مدل فرهای توکار 1403 با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه