پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان در سال 1402

پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان در سال 1402

اگر می خواهید پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان در سال 1402 را شناسایی کنید با ما همراه باشید. گازهای رومیزی یکی از محصولاتی هستند که زمانیکه وارد بازار کشور شد به سرعت جایگاه ویژه ای در میان عموم مردم پیدا کرد. امروزه بسیاری از آشپزخانه‌ها مجهز به گازهای صفحه ای شده اند. یعنی گازهای مبله به دلیل جاگیر بودن و نمای نه چندان جذاب کم کم جای خود را به گازهای رومیزی داده اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین و پرفروش ترین گازهای رومیزی اخوان بپردازیم. همچنین درباره مشخصات و قیمت آن ها با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

گازهای رومیزی پر فروش اخوان در سال 1402 کدامند؟

همانطور که می‌دانید گازهای رومیزی اخوان از محبوب ترین محصولات در این زمینه در کشور شناخته می‌شوند. امروزه بسیاری از افراد که قصد خرید یک گازرومیزی با قیمت مناسب و کیفیت عالی دارند اولین محصولی که به سراغ آن می‌روند گازهای رومیزی اخوان می‌باشند. در ادامه به معرفی جدیدترین محصولات اخوان در زمینه پخت و پز می‌پردازیم.

گاز رومیزی ونوس 8 پر فروش‌ترین گاز رومیزی اخوان

گاز رومیزی V8 اخوان یکی از گازهای رومیزی پرفروش اخوان می باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می باشد. این اجاق گاز بصورت 5 شعله طراحی شده است و دارای احتراق 25 درصد بالاتر از حد استاندارد میباشد که موجب پخت زودتر غذا و جوش آمدن بیشتر آب می‌شود. ابعاد این گاز رومیزی 86 در 50 بوده و نوع سرشعله‌‌های آن قارچی می‌باشد. قطعات اصلی گاز رومیزی پرفروش ونوس 8 ایتالیایی میباشد. در طراحی این محصول نیز از لبه آینه ای استفاده شده است که ظاهر آن را کمی متفاوت کرده است. فندک هوشمند آن به محض باز کردن ولوم گاز را روشن می‌کند و سطح انرژی مصرفی آن A  می باشد. برای خرید گاز رومیزی اخوان مدل ونوس 8 با ما در تماس باشید.

گاز رومیزی ونوس 8 پر فروش‌ترین گاز رومیزی اخوان 

گاز صفحه ای ونوس 14T

گاز رومیزی ونوس 14 که به آن V14 نیز می‌گویند یکی دیگر از گازهای رومیزی پر فروش خانواده اخوان می‌باشد که با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می باشد. این محصول نیز دارای قطعات اصلی ایتالیایی است و راندمان حرارتی بیشتر به میزان 25 درصد را دارا می‌باشد. اگر در نظر دارید خرید پر فروش ترین گاز رومیزی اخوان را انجام دهید ما به شما پیشنهاد می‌دهید ونوس 14 را خریداری نمایید. زیرا این محصول دارای سایز استاندارد 86 در 50 می باشد که برای استفاده بر روی هر کابینتی مناسب است و بصورت 5 شعله طراحی شده است.  ترموکوبل این گاز رومیزی تاپ تایم می باشد و از امکانات آن می‌توان به وک شعله پخش کن دارای قفل و بست، ضمانت 20 ماهه اخوان و نصب رایگان اشاره کرد. ما در فروشگاه هود سینک گاز فروش این محصول را با بالاترین میزان تخفیف برعهده داریم. اگر می‌خواهید یک گاز همه چیز تمام را خریداری کنید ما این مدل را به شما پیشنهاد میکنیم.

گاز صفحه ای ونوس 14T

گاز رومیزی اخوان مدل ونوس 22

گاز رومیزی اخوان مدل ونوس 22 یکی از محصولات پر فروش اخوان می باشد که باز هم از قطعات اصلی ایتالیایی ساخته شده است. این گاز رومیزی دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد. ابعاد این محصول 86 در 50 است و دارای 20 ماه گارانتی می‌باشد. گاز رومیزی ونوس 14 دارای پلوپز در وسط، قطعات ایتالیایی و تایمر می‌باشد. همچنین قابلیت قفل کودک را نیز دارا میباشد.

گاز رومیزی اخوان مدل ونوس 22

گاز رومیزی اخوان GI144np

یکی دیگر از محصولات پر فروش اخوان گاز GI144NP می باشد که با کیفیت بسیار بالایی تولید شده است. امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید گاز رومیز اخوان را دارند اما نمی‌خواهند هزینه زیادی را متحمل بشوند گاز رومیزی GI144np را خریداری می‌کنند. زیرا این محصول هم بسیار با کیفیت است و هم به دلیل استفاده از قطعات داخلی درجه یک قیمت مناسب تری نسبت به نوع ایتالیایی دارند. از ویژگی‌های گاز رومیزی gi144 شیشه مشکی با کیفیت، 5 شعله، قطعات ایرانی، ولوم‌های با کیفیت ایرانی، جای ولوم تخت، سایز 88 در 51 سانتیمتر و گارانتی 20 ماهه میباشد. برای خرید گاز رومیزی اخوان مدل gi144np با ما تماس حاصل نمایید.

گاز رومیزی اخوان GI144np

جدیدترین گاز رومیزی اخوان

گازهای رومیزی اخوان یکی از باکیفیت ترین و متنوع ترین محصولاتی است که در این زمینه تولید شده است. از جدیدترین محصولات این شرکت می توان به موارد بالا اشاره نمود. علاوه بر این محصولات گاز اخوان مدل ونوس v14-T، گاز رومیزی اخوان مدل Gi145، گاز رومیزی اخوان مدل G142 و … میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان در سال 1402 با ما در ارتباط باشید. گازهای رومیزی اخوان ضد خش می‌باشند و در صورت بروز هر مشکلی دارای نمایندگانی در سراسر کشور می‌باشند که مشکلات شما را می‌توانند در اسرع وقت حل کنند.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان در سال 1402 آشنا نماییم. اگر می‌خواهید با قیمت گازهای رومیزی اخوان آشنا شوید با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید. البته ما در این سایت به روزترین محصولات اخوان را با قیمت های به روز به همراه بیشترین میزان تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه