سینک گرانیتی یا استیل؟ کدام بهتر است؟

سینک گرانیتی یا استیل؟ کدام بهتر است؟

سینک گرانیتی یا استیل؟ کدام بهتر است؟ در این مقاله قصد داریم درباره این موضوع با شما صحبت کنیم. سینک های گرانیتی بهتر است یا سینک های استیل؟ سینک های گرانیتی که به نوعی جزو سینک های مدرن محسوب می شوند تاثیر بسزایی در زیبایی آشپزخانه شما دارند. اما آیا کیفیت آن ها با سینک های استیل قابل مقایسه است؟ در ادامه با ما باشید تا پاسخ تمام سوالات شما را بدهیم.

سینک استیل چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

سینک استیل یکی از سینک های با کیفیت و شناخته شده می باشد که می توان گفت پرفروش ترین نوع سینک در کشور محسوب می شود. این سینک ها دارای بدنه استیل بوده و ضخامت ورق آن از 0.6 میلیمتر تا 1.2 میلیمتر میباشد. این محصولات دارای یک یا دو لگن می باشد که میوه شور نیز می تواند داشته باشد.

بسیاری از سینک های آشپزخانه از جنس استیل هستند. دلیل آن نیز این است که مقاومت استیل در برابر رطوبت و آب بسیار بالا می باشد و همچنین در برابر ضربه نیز مقاوم است. بسیاری از سینک‌های ظرفشویی هستند که بعد از 30 سال استفاده نیز به شکل روز اول هستند. به همین دلیل توصیه ما به شما عزیزان این است که اگر کارایی و طول عمر برای شما مهم است انتخاب اول شما سینک استیل باشد.

سینک ظرفشویی استیل

مزایای سینک ظرفشویی استیل

  • سینک ظرفشویی استیل در برابر حرارت، گرما و تغییر دما مقاوم است.
  • سینک استیل  دارای قیمت مناسبی نسبت به سایر محصولات مشابه دارد.
  • سینک ظرفشویی استیل نیاز به مراقبت خاصی ندارد.
  • در اثر برخورد وسایل سنگین دچار عیب و نقص نمی شود.
  • ابعاد متنوعی دارند و تنوع بسیار بالایی دارند.
  • نصب این نوع سینک ها بسیار ساده است و از وزن بسیار کمتری نسبت به نوع گرانیتی برخوردارند.

معایب سینک ظرفشویی استیل

  • سینک های استیل تنوع رنگی زیادی ندارند و به دلیل استفاده از استیل در ساخت آن ها معمولا بصورت تک رنگ عرضه می گردند.
  • سینک های استیل از سینک های گرانیتی ضخامت کمتری دارند و در میان سایر سینک های ساخته شده با متریال های مختلف از ضخامت کمتری برخوردارند.
  • سینک استیل در برابر مواد شیمیایی بسیار آسیب پذیر است. یعنی رنگ آن در اثر برخورد مواد شیمیایی تغییر می‌کند.

قیمت سینک استیل

سینک‌های استیل در ابعاد گوناگون و تعداد لگن های مختلف ساخته شده اند و به همین دلیل قیمت آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. امروزه بسیاری از افرادی که به دنبال یک سینک با قیمت مناسب و کارایی بالا هستند سینک استیل را انتخاب می‌نمایند. برای خرید و استعلام قیمت سینک استیل با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

سینک گرانیتی چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

سینک گرانیتی یکی دیگر از سینک های موجود در بازار کشور می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. ترکیبات سینک گرانیتی تنها گرانیت نمی باشد. این محصول معمولا از ترکیبی از سنگ طبیعی و رزین تشکیل شده است. این ترکیب تقریبا ۸۰ درصد گرانیت و ۲۰ درصد رزین اکریلیک دارد. این ترکیب باعث شده است زیبایی سینک دو برابر شده و کاربردی تر باشد. بسیاری از آشپزخاته های مدرن از سینک های گرانیتی برای زیبایی بیشتر محیط مورد نظر استفاده می‌کنند. این سینک از رقیبان سرسخت سینک های استیل محسوب می شود.

سینک گرانیتی چیست

مزایای سینک گرانیتی

  • بهداشتی بودن متریال ساخت سینک گرانیتی از مزایای آن محسوب می شود. نفوذ باکتری به داخل این سینک تقریبا غیر ممکن است.
  • این سینک ضد خش و مقاوم در برابر خراشیدگی می باشد. ظاهر این سینک سال های سال کاملا بدون ایراد باقی خواهد ماند.
  • سینک گرانیتی ضد لک می باشد. به دلیل ساخت خاصی که این محصول دارد و نمای رنگی ان لکه های آب بر روی آن نمایش داده نمی شود.
  • تنوع در رنگ باعث می شود که به راحتی با هر دکوری در آشپزخانه شما قابل ست شدن باشند.
  • مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ و تغییر شکل دارند.

معایب سینک گرانیتی

  • سینک گرانیتی در برابر تغییر دمای شدید ممکن است ترک بخورد. البته این احتمال بسیار کم است اما در برخی موارد ترک برداشتن آن گزارش شده است.
  • بر اثر استفاده از مواد شیمیایی و قلیایی احتخمال تغییر رنگ در این سینک ها وجود دارد.
  • امکان لب پر شدن و شکسته شدن این سینک در زمان جابجایی وجود دارد و مقاومت کمتری نسبت به سینک استیل دارد.
  • امکان رنگ گرفتن در زمان استفاده از مواد غذایی رنگی در این سینک ها وجود دارد که در نهایت با مواد شوینده ملایم می توان آن را پاک کرد.

معایب سینک گرانیتی=

قیمت سینک گرانیتی

سینک گرانیتی یکی از بهترین سینک های موجود در بازار می باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه هود سینک گاز ارائه می شود. این محصول نیز در ابعاد مختلف و تعداد لگن های متفاوت ارائه می شود. اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهید سینک ظرفشویی باکیفیت تهیه نمایید و سینک گرانیتی مد نظر شما می باشد با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. بهترین مارک سینک گرانیتی را می توانید از فروشگاه هود سینک گاز تهیه نمایید.

جمع بندی

در ایم مقاله تلاش نمودیم شما را با پاسخ به این سوال که سینک گرانیتی یا استیل؟ کدام بهتر است؟ آشنا نماییم. همچنین مزایا و معایب سینک های استیل و گرانیتی را برای شما برشمردیم و در رابطه با نحوه خرید آن نیز با شما صحبت کردیم. امیدواریم این مطالب به شما در تهیه سینک مورد نیازتان کمک کرده باشد. ما در فروشگاه هود سینک گاز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه هود های مخفی و مورب، سینک های توکار و روکار، فرهای برقی و گازی، گازهای رومیزی و … هستیم. با ما همراه باشید.

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه