گارانتی اخوان شامل چیست

گارانتی اخوان شامل چیست

گارانتی اخوان شامل چیست؟ در این مقاله می‌خواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم. به طور کلی برند اخوان یکی از برندهای مطرح کشور می‌باشد. این کارخانه بزرگ و مطرح کشور در سال 1348 تاسیس شده است و با هدف تولید محصولات و تجهیزات آشپزخانه فعالیت خود را آغاز نمود. موسس این کارخانه جناب آقای محسن اخوان جم می‌باشد. با اینکه این کمپانی فعالیت خود را با تولید قطعات پرسی آغاز نمود اما بلافاصله پس از دریافت مجوز تولید سینک ظرفشویی را آغاز نمود. این شرکت اولین تولید کننده سینک در ایران می باشد و با اتکا بر دانش و فناوری توانسته است بیش از 50 سال فعالیت خود را با قدرت ادامه دهد. در ادامه با ما باشید تا شما را با گارانتی محصولات اخوان آشنا نماییم.

پاسخ به سوال کاربران درباره اینکه گارانتی اخوان شامل چیست

همانطور که می‌دانید محصولات اخوان دارای دسته بندی های مختلفی از جمله سینک ظرفشویی، هود، گاز رومیزی، فر توکار و … می باشد. هر کدام از این موارد دارای گارانتی و ضمانت جداگانه‌ای می‌باشد. در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

گارانتی گازهای رومیزی اخوان شامل چیست

در گازهای صفحه ای شیشه ای اخوان هر گونه اختلال در کارکرد محصول، از جمله ترموکوبل، جرقه زن، برنر، سیم کشی داخلی ، شعله پخش کن و حتی شیشه گاز رومیزی شامل گارانتی میباشد. اگر این سوال برای شما پیش آمده است که گارانتی اخوان شامل چیست با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا این موارد را به شما توضیح دهیم.

در گازهای رومیزی استیل نیز بروز مشکل در قطعات فنی و تمامی موارد ذکر شده در قسمت بالا شامل گارانتی بی قید و شرط شرکت اخوان می‌باشد. در صورت استفاده از هر گونه ماده اسیدی و بازی این موارد شامل گارانتی نمی‌باشد.

گازهای رومیزی اخوان

مدت زمان گارانتی گازهای رومیزی اخوان

گازهای رومیزی اخوان شامل 24 ماه ضمانت هستند. ضمانت اخوان شامل قطعات اصلی و شیشه گاز و همچنین ترموکوبل و سایر موارد می باشد. البته کارشناس به بررسی علت خرابی قطعه می‌پردازد و در صورت تشخیص مشکل از گارانتی محصول استفاده می‌نماید.

گارانتی سینک‌های ظرفشوبی اخوان شامل چیست

تمامی سینک های ظرفشویی اخوان شامل گارانتی بی قید و شرط در برابر زنگ زدگی، تغییر رنگ و شکل، خم شدگی و … می باشد. قابل ذکر است که در صورتی این ضمانت قابل استفاده می‌باشد که مشکلات بوجود آمده در اثر استفاده از مواد اسیدی و بازی نباشد. گارانتی اخوان شامل موارد مختلفی است که هر کدام از این محصولات دارای مدت زمان‌های متفاوت میباشد.

مدت زمان گارانتی سینک‌های ظرفشویی اخوان

مدت زمان استفاده از گارانتی اخوان 10 سال و خدمات پس از فروش آن مادام العمر می‌باشد.

سینک‌های ظرفشوبی اخوان

گارانتی هودهای اخوان شامل چیست

هودهای اخوان دارای گارانتی بر روی تمامی مشکلات بوجود آمده در موتور، کلیدهای روی بدنه، پنل لمسی (در صورت وجود)، ریموت کنترل (درصورت وجود)، بدنه شیشه ای یا استیل و … میباشد. قابل ذکر است در صورت استفاده از مواد اسیدی و بازی برای شستشو و نظافت هود شامل گارانتی نمی باشد.

مدت زمان گارانتی هودهای اخوان

هودهای اخوان شامل گارانتی 18 ماهه می‌باشند.

هودهای اخوان

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش اخوان

همانطور که توضیح دادیم یکی از برندهای مطرح کشور اخوان می‌باشد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می‎‌کند. این شرکت موفقیت خود را مدیون مهندسان و طراحان بسیار دقیق و خدمات پس از فروش و گارانتی قابل اطمینان خود می باشد. این کمپانی محصولات خود را با اطمینان به مشتریان گرامی ارائه می دهد. برای خرید این محصولات می توانید از طریق فروشگاه هود سینک گاز اقدام نمایید. از مهم‌ترین دلایل پیشرفت و گسترش فعالیت شرکت اخوان می‌توان به تنوع بالا در تولید، خدمات متنوع و گسترده، تبلیغات هدفمند و طولانی مدت و احترام به مشتری اشاره نمود.

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات اخوان به این صورت است که شما پس از خرید محصول آن را به همراه کارت گارانتی دریافت می کنید. سپس با نمایندگی تماس حاصل نموده و از آن ها می‌خواهید برای نصب محصول مورد نظر شما رجوع نمایند. نماینده نصب اخوان پس از نصب برگه گارانتی را بصورت مهر شده به شما تحویل میدهد. شما نیز باید کارت گارانتی را نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز مشکل در مدت گارانتی از آن استفاده نمایید.

نمایندگی خدمات پس از فروش اخوان کرج

شماره نمایندگی اخوان را می‌توانید از طریق اطلاعات 118 در شهر مورد نظر خودتان بدست بیاورید. شرکت اخوان نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی نیز نمایندگی دارند و محصولات خود را عرضه می کنند. بازرگانی اورست نماینده رسمی فروش اخوان در کرج می باشد. این شرکت از طریق سایت هود سینک گاز محصولات خود را در تمامی کشور به فروش می رساند. همشهری‌های کرجی می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را بصورت رایگان درب منزل تحویل بگیرند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات اخوان با ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم سوالات شما را در رابطه با اینکه گارانتی اخوان شامل چیست پاسخ دهیم. امیدواریم توانسته باشیم رضایتمندی شما همراهان عزیز را برآورده سازیم و برای پرسش های شما پاسخ های مناسبی ارائه داده باشیم. بسیاری از افرادی که از برند اخوان خرید نموده اند از خرید خود رضایت کامل داشته اند و توانسته اند از گارانتی آن در صورت لزوم استفاده نمایند. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند محصولاتی را خریداری نمایند که دارای ضمانتنامه کتبی باشد تا در صورت لزوم قادر به تعمیر و یا تعویض آن باشند. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم برای تجهیز آشپزخانه خود از گروه صنعتی جم خرید خود را انجام دهید. امیدوارم مطالب ما برای شما مفید واقع شود.

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه