پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان در سال 1403

پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان در سال 1403

در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان در سال 1403 را به شما معرفی نماییم. همانطور که می دانید گاز رومیزی از ملزومات هر آشپزخانه محسوب میشود که هم به صورت استیل، هم بصورت شیشه ای عرضه می شود. این محصولات با بالاترین کیفیت و تنوع بسیار بالا در قیمت های گوناگون تولید و عرضه می شود.

امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید از برند اخوان را دارند به دنبال این هستند که با پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان در سال 1403 آشنا شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

پرفروش ترین گاز اخوان ایتالیایی

برند اخوان دارای دو نوع گاز رومیزی می باشد. گاز رومیزی ایتالیایی و گاز رومیزی ایرانی. درا دامه به شما گازهای رومیزی پرفروش ایتالیایی این برند را معرفی می نماییم.

گاز رومیزی اخوان ونوس 8

ونوس 8 یکی از پرفروش ترین گازهای رومیزی ایتالیایی بوده که نه تنها از ابتدای 1403 از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده است در سال قبل نیز جزو پرطرفدارترین گازهای رومیزی برند اخوان محسوب می شود. این گاز رومیزی که به آن V8 نیز می‌گویند، نمای شیشه ای مشکی دارد و ابعاد آن 86 در 50 است. راندمان احتراق این گاز رومیزی 25 درصد بالاتر از استاندارد است. برای خرید گاز رومیزی V8 که ایتالیایی نیز می باشد با ما از طریق خطوط ارتباطی تماس حاصل نمایید.

گاز رومیزی اخوان ونوس 8

گاز رومیزی اخوان ونوس 22

ونوس 22 یکی از پر فروش ترین گازهای رومیزی ایتالیایی می‌باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در فروشگاه هود سینک گاز ارائه می شود. این گاز رومیزی دارای 5 شعله قدرتمند می باشد و بدنه آن استیل است. قطعات اصلی این گاز رومیزی ایتالیایی بوده و ابعاد آن 86 در 50 سانتیمتر می باشد. برای خرید این گاز رومیزی با ما از طریق شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

گاز رومیزی اخوان ونوس 22

خرید گاز رومیزی اخوان ونوس 22

گاز رومیزی ایتالیایی G35 اخوان

گاز رومیزی ایتالیایی G35 اخوان یکی از گازهای رومیزی باکیفیت بوده که  دارای صفحه ای از جنس شیشه سکوریت مشکی با لبه ابزار خورده ،همچنین 5 شعله قدرتمند، قطعات با کیفیت ایتالیایی، ولوم باکالیت، وک و فندک الکتریکی و ترموکوپل است. این گاز رومیزی دارای بدنه شیشه ای مقاوم در برابر حرارت و ضربه می باشد.

گاز رومیزی ایتالیایی G35 اخوان

سرشعله های HE که در این گاز رومیزی استفاده شده است راندمان حرارتی آن را تا 25 درصد افزایش داده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

گاز رومیزی G135 اخوان

یکی دیگر از گازهای رومیزی تولید شده در کارخانه اخوان که دارای قطعات ایتالیایی نیز می باشد G135 می باشد. این گاز رومیزی دارای ویژگی های بسیار خاص و ویژه می‌باشد که آن را متمایز از سایر محصولات نموده است. گاز صفحه ای اخوان G135HE دارای نمای استیل می باشد و بصورت 5 شعله طراحی شده است و از پرفروش ترین گازهای رومیزی اخوان در سال 1403 محسوب می شود.

گاز رومیزی G135 اخوان

خرید گاز رومیزی G135

جنس بدنه این محصول همانطور که گفتیم استیل است و ضد خش و ضد ضربه می باشد. مقاومت بالای این گاز رومیزی در برابر فشار و ضربه باعث شده است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. برای خرید گاز رومیزی اخوان مدل G135 با ما تماس بگیرید.

پرفروش ترین گاز اخوان ایرانی

یکی از گازهای رومیزی پرفروش در کشور گازهای رومیزی اخوان با قطعات ایرانی می باشد. چرا که این گازهای صفحه ای از قیمت های بسیار مناسبی برخوردارند و از لحاظ کیفیتی نیز تضمین شده هستند. در ادامه به معرفی گازهای رومیزی اخوان با قطعات ایرانی می‌پردازیم.

گاز رومیزی اخوان مدل GI35

گاز رومیزی اخوان مدل GI35 که جزو گازهای رومیزی پرفروش ایرانی محسوب میشود دارای 5 شعله می باشد که نمای شیشه مشکی و ابعاد 80 در 56 را دارا می باشد. این اجاق گاز تولید شده در کارخانه اخوان ساخت کشور ایران است. قطعات اصلی شامل  فندک،ترموکوپل، سر شعله ها و وک در این محصول ایرانی می باشد.

گاز رومیزی اخوان مدل GI35

در میان تمامی اجاق گازهای تولید شده در اخوان که قطعات ایرانی دارند این گاز از فروش بیشتری برخوردار است و دلیل آن سایز استاندارد، نمای زیبا و کاربردی و سرشعله های قدرتمند آن می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید گاز رومیزی اخوان مدل gi35 با ما از طریق شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

گاز رومیزی GI135 اخوان

گاز رومیزی GI135 یکی از گازهای رومیزی با کیفیت با قطعات ایرانی می باشد که در کارخانه اخوان جم تولید شده است. این گاز رومیزی دارای 5 شعله می باشد که پلوپز آن در وسط قرار گرفته است. ولوم های این محصول روی سطح شیبدار قرار گرفته شده است تا از داغ شدن آن جلوگیری به عمل آید. شعله پخش کن های این گاز با کیفیت از جنس چدن می‌باشد. اگر قصد خرید یک گاز صفحه ای با کیفیت و پرفروش را دارید که از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد ما به شما گاز رومیزی اخوان GI135  را معرفی می‌کنیم.

گاز رومیزی GI135

قیمت گاز صفحه ای اخوان

با توجه به نکاتی که در این مقاله به شما عزیزان ذکر کردیم قیمت گاز رومیزی با توجه به ابعاد و قطعات استفاده شده در آن با یکدیگر متفاوت است. شما باید با توجه به نیاز خود و ابعاد فضای مورد استفاده برای گاز اجاق گاز رومیزی خود را انتخاب نمایید. همچنین با توجه به بودجه اختصاص داده خود از میان گاز صفحه ای ایتالیایی که قیمت آن بیشتر از گاز دارای قطعات ایرانی است یکی را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه هود سینک گاز تماس حاصل نمایید. با ما همراه باشید.

گاز صفحه ای پرفروش تایمردار اخوان

گازهای رومیزی تایمردار که امروزه بسیار کاربردی و پر استفاده می باشد از تولیدات اخوان می باشد. البته برندهای مختلف دیگر نیز چه در ایران و چه در سراسر دنیا اقدام به تولید این نوع گازهای رومیزی نموده اند اما گاز رومیزی اخوان نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

گاز رومیزی GI24-T

اگر به دنبال بهترین گاز رومیزی تایمردار می گردید ما به شما گاز رومیزی GI24-T را معرفی می نماییم. این گاز رومیزی از پرفروش ترین محصولات در سال 1403 بوده است و کیفیت قابل قبولی دارد. دارا بودن قفل کودک و تایمر کنترل 5 شعله آن را از سایر محصولات متمایز کرده است. ابعاد این گاز رومیزی 88 در 51 بوده و نمای آن شیشه می باشد.

 

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان در سال 1403 آشنا نماییم. همچنین به معرفی گازهای صفحه ای محبوب قطعات ایرانی و ایتالیایی پرداختیم و گازهای استیل و شیشه ای را به شما معرفی نمودیم. اگر شما برای خرید گاز رومیزی خود دچار تردید هستید که چگونه یک اجاق صفحه ای ایده آل متناسب با آشپزخانه خود انتخاب نمایید ما به شما پیشنهاد می دهیم به سایت ما سر بزنید.

ما در سایت فروشگاهی خود تمامی محصولات تولید شده در کارخانه اخوان را با معرفی خصوصیات آن برای سهولت در خرید شما آماده کرده ایم. بنابراین برای خرید محصول مورد نظر با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید و یا از طریق سایت خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید خرید خود را با خیال راحت از سایت فروشگاهی هود سینک گاز که دارای نماد الکترونیکی اینماد نیز می باشد تهیه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه