پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1402

پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن

در این مقاله قصد داریم شما را با پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1402 آشنا نماییم. امروزه گازهای رومیزی جای گازهای قدیمی را گرفته اند. زیرا این گازها جای کمتری را اشغال می‌کنند و ظاهری مدرن تر به آشپزخانه شما می‌دهند. برند کن یکی از برندهای شناخته شده در تجهیزات آشپزخانه می‌باشد. سوالی که برای بسیاری از افرد هنگام خرید ممکن است پیش بیاید این است که گاز رومیزی کن خوبه؟ ما به سوال شما پاسخ خواهیم داد. در ادامه همراه ما باشید. کمپانی کن در سال 1362 تاسیس شد. استفاده از بهترین مواد اولیه و قطعات درجه یک جهانی، طراحی هایی مدرن و به روز، دریافت گواهینامه های مختلف ISO، اخذ گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا (CE)، دریافت مجوز صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و صادرات بسیار موفق به کشورهای خاورمیانه، قاره آفریقا و بسیاری از کشورهای دیگر تنها بخشی از موفقیت های برند کن به شمار می آید.حال در ادامه مقاله به معرفی پرفروش ترین گاز رومیزی کن می‌پردازیم.

پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1402

 

بهترین و پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1402

برند کن به دلیل استفاده از قطعات بسیار با کیفیت و درجه یک دارای محصولات بسیار پرطرفدار می باشد. اگر بخواهیم به بهترین گازهای رومیزی کن اشاره کنیم می توانیم به معرفی برخی از آن ها بپردازیم.

پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن گاز  استیل 523S

ابعاد این گاز 89 در 51 می‌باشد و بصورت پنج شعله طراحی شده است. این گاز زیبا و کارا دارای شعله پلوپز وسط می‌باشد. نوع ولوم این محصول به صورت دستی می باشد و امکان تغییر ولومها نیز در این نوع گاز رومیزی وجود دارد. با خرید گاز استیل 523s خیال شما بابت مقاومت گاز آشپزخانه تان راحت است. بدنه استیل ضد خش این گاز به راحتی قابل شستشو و نظافت می باشد. برای خرید این محصول با شماره های موجود در سایت ما تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ارائه خدمت به شما عزیزان هستند.

523M-CAN

گاز پرفروش صفحه ای کن 518m

گاز صفحه ای کن مدل 518m ابعاد 91 در 51 می باشد و دارای پنج شعله  قدرتمند می باشد و پلوپز آن در وسط تعبیه شده است. این گاز دارای ترموکوپل ( ایمنی شعله ) ULTRA RAPI می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این گاز سرشعله های DEFENDI  ایتالیا می‌باشد. همچنین این نوع گاز دارای فندک اتوماتیک با بهترین کیفیت می باشد. جنس صفحه این گاز رومیزی استیل است و شبکه های چدنی دارد. همچنین این گاز وک دار می باشد. برای خرید گاز صفحه ای کن مدل m518 با ما تماس بگیرید.

518M-CAN

گاز صفحه ای کن مدل پاردیک مشکی

یکی از جدیدترین مدل های گاز رومیزی کن مدل پاردیک می باشد. این محصول دارای ابعاد 89 در 52 می باشد و از جنس شیشه سکوریت مشکی می باشد. این گاز رومیزی پرفروش دارای استاندارد NACI ISO 17025 می باشد و شیشه آن مقاوم در برابر ضربه و حرارت است. محصولات کن دارای گارانتی 24 ماهه می باشد. اگر به دنبال یک گاز زیبا کارآمد و با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما گاز رومیزی کن مدل پادریک می باشد. برای خرید این محصول با قیمت مناسب که جزو پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن می باشد، می توانید با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

PARDYC-CAN

اجاق گاز صفحه‌ای کن مدل G502LW

این اجاق گاز رومیزی دارای ابعاد استاندارد 88 در 51 می‌باشد. همانند مدل‌های دیگر گازهای رومیزی کن این گاز رومیزی دارای ترموکوپل میباشد. اجاق گاز G502LW بصورت 5 شعله طراحی شده است و شعله پلوپز آن سمت چپ قرار دارد. رنگ این گاز سفید میباشد و همین خصوصیت آن را منحصربفرد نموده است. این محصول جزو گازهای رومیزی شیشه ای میباشد که در برابر حرارت بسیار مقاوم است. شما می توانید برای خرید اجاق گاز ایتالیایی کن با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

The-best-selling-CAN table-gas

گاز صفحه ای کن ایتالیایی

گازهای رومیزی دارای پارامترهایی هستند که اگر آن ها را داشته باشند به یک محصول با کیفیت تبدیل می شوند. اولین مساله ای که برای انتخاب یک گاز با کیفیت باید در نظر بگیرید این است که نیاز شما، یک گاز رومیزی با سوخت مصرفی گازی می باشد یا برق. البته کارخانه کن هر دو نوع اجاق گاز را ارائه می دهد. بطور کلی توصیه ما استفاده از اجاق گازی می باشد زیرا ایمن تر و کم مصرف تر می باشد. گزینه بعدی ترموکوپل گاز صفحه ای می باشد که بسیار مهم است که اجاق گاز دارای ترموکوپل باشد. وظیفه اصلی ترموکوپل در گاز صفحه ای قطع جریان گاز در زمان خاموش شدن شعله اجاقگاز می باشد. گازهای رومیزی کن ایتالیایی است و دارای ترموکوپل نیز می‌باشد که این قابلیت برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از خطر بسیار ضروری به نظر می رسد. ولوم های گاز رومیزی صفحه ای نیز باید دارای استانداردهایی باشد که بتوان با آن به به راحتی کار کرد و حرارت شعله باعث نشود که هنگام استفاده دست آسیب ببیند.  معمولا اجاق گازهای خوب و با کیفیت از باکالیت نسوز برای این ولوم ها استفاده میکنند و فاصله این ولوم ها از شعله ها به اندازه ای باید باشد که در اثر حرارت تغییر شکل ندهند. خوشبختانه گاز صفحه ای کن ایتالیایی تمامی این خصوصیات را دارد شما به خیال راحت می توانید از این برند خرید نمایید و از ضمانت آن با خیال راحت استفاده نمایید. قیمت گاز رومیزی کن استیل بسیار مناسب است و کیفیت محصول نیز بسیار قابل قبول می باشد.

قیمت گاز رومیزی کن

قیمت گاز رومیزی کن بسته به مدلی که انتخاب می نمایید با یکدیگر متفاوت می باشد. بطور کلی این برند دارای قیمت بسیار منااسبی می باشد که نسبت به کیفیتی که دارد کاملا توجیه اقتصادی برای خرید آن وجود درد. کمپانی کن محصولات خود را با کیفیت بالا عرضه می کند. همچنین تنوع بسیار زیادی در نمای ظاهری آن ها وجود دارد که انتخاب را برای شما راحت تر میکند. کلیه اجاق گازهای کن دارای گرید انرژی A هستند و کلیه قطعات اصلی اجاق گاز ساخت شرکت DEFENDI ایتالیا میباشند. برای استعلام قیمت گاز رومیزی کن و خریدپرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن در سال 1402 آشنا نماییم. با کارشناسان ما در بازرگانی اورست تماس حاصل نمایید.

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه