همه چیز درباره محصولات میکس پلاس

همه چیز درباره محصولات میکس پلاس

در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره محصولات میکس پلاس را به شما عزیزان توضیح دهیم. میکس پلاس یکی از برندهای بسیار مطرح ایرانی می‌باشد که تولیدکننده انواع تجهیزات آشپزخانه با بالاترین کیفیت و تنوع در کشور است. این کمپانی سال‌های متوالی است که تولید تجهیزات آشپزخانه اعم از سینک، هود، گاز و فرهای توکار برقی را برعهده دارد و توانسته است رضایتمندی بسیاری از مردم کشور را فراهم آورد. لوازم خانگی میکس پلاس دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد. بنابراین اگر شما تا حالا شناخت درستی از این محصولات نداشته اید بهتر است با ما همراه باشید تا ما تمامی موارد مورد نیاز شما را که به آن نیاز دارید به شما توضیح دهیم.

تاریخچه کارخانه میکس پلاس

شرکت میکس پلاس که فعالیت خود را از 40 سال پیش آغاز نموده است در ابتدا نام تجاری کوروش صنعت آذین را برای خود برگزیده بود. این کمپانی فعالیت خود در زمینه تولید لوازم خانگی را با نام جدید میکس پلاس آغاز نموده است و تولید محصولات آشپزخانه اعم از هود، سینک، گاز و فرهای توکار را برعهده دارد. این کمپانی با ارزیابی نیاز مشتریان تلاش نموده است بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را برای تجهیز آشپزخانه فراهم نموده است. این محصولات دارای درجه کیفی بسیار عالی با قیمت بسیار مناسب می‌باشد. مدیریت این مجموعه جناب آقای سعید قرآنی می باشد که توانسته است با راه اندازی تولید محصولات آشپزخانه، رضایتمندی مشتریان گرامی را فراهم آورد.

فر توکار میکس پلاس

یکی از محصولاتی که میکس پلاس اقدام به تولید آن نموده است، فر توکار میکس پلاس می باشد. فرهای میکس پلاس دارای ابعاد استاندارد و حدودی 60 در 60 بوده و از ویژگی‌های مشترک آن ها می‌توان به لعاب کریستال کلین، فن خنک کننده اتوماتیک، قفل ایمنی کودک، توربو فن، پخت یکنواخت، برنامه پخت متنوع و … اشاره کرد. همچنین این محصولات بسته به مدل دارای امکانات گوناگون و متفاوتی  از جمله، سنسور پخت گوشت، جوجه گردان، صفحه نمایشگرهای دیجیتالی و ساده، سیستم ایمنی خودکار و بسیاری از آپشن‌های دیگر می باشند. ما در فروشگاه هود سینک گاز ارائه دهنده انواع فرهای برقی میکس پلاس با بیشترین میزان تخفیف و بیشترین تنوع هستیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

فر توکار میکس پلاس

هودهای میکس پلاس

همه چیز درباره محصولات میکس پلاس در این مقاله قابل مشاهده است. میکس پلاس تولید کننده انواع هودهای مخفی با بالاترین کیفیت می‌باشد که توانسته است رضایتمندی مشتریان محترم را فراهم آورد. هودهای میکس پلاس دارای ویژگی‌های مشترکی از جمله موتور فلزی، با تکنولوژی ایتالیا، مجهز به محافظ حرارتی (ترموگارد) ، قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت، میزان صدای 58 تا 63 دسیبل و توان مصرفی 150 وات می باشد. همچنین هود میکس پلاس، بسته به مدل دارای امکاناتی نظیر تایمر، فیلتر آلومینیومی، سنسور دما، فن گردش هوای داغ، مجهز به سنسور دما، ریموت کنترل و … می‌باشد. برای خرید هودهای میکس پلاس با ما در ارتباط باشید.

هودهای میکس پلاس

گاز رومیزی میکس پلاس

گاز میکس پلاس گازهای رومیزی میکس پلاس دارای استانداردهای مشخصی از جمله بالاترین توان حرارتی سرشعله در کشور، سرشعله‌های ایتالیایی و ایرانی، فندک‌های اتوماتیک و … نمای ظاهری استینلس و یا شیشه ای در رنگ های  مشکی و سفید و یا استیل در کشور می‌باشد. این محصولات دارای گارانتی 24 ماهه ، نشان استاندارد اتحادیه اروپا، شعله پلوپز و دسته کنترل های مقاوم به حرارت می باشند. امکانات مختلف دیگری نیز بسته به مدل آن ها وجود دارد. از جمله قطعات اصلی ایتالیایی و یا ایرانی. برای خرید گاز رومیزی میکس پلاس با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

گاز رومیزی میکس پلاس 

سینک میکس پلاس

سینک‌های میکس پلاس یکی از محصولات با کیفیت این مجموعه می‌باشد که دارای ویژگی‌های مشترکی مثل سطح براق، 60 ماه ضمانت، عمق لگن 20 سانتیمتری، فولاد ضد زنگ 304 و سینی عمیق می باشد. همچنین این سینک‌ها بسته به مدل دارای امکاناتی مثل تخته گوشت و سبد، جامایع و … است. سینک های این برند بصورت تک لگن، دو لگن، سینی دار و بدون سینی و … قابل ارائه است و خدمات پس از فروش مادام العمر را دارا می باشد. برای خرید سینک میکس پلاس با ما تماس حاصل نمایید. این محصولات در فروشگاه هود سینک گاز با بیشترین تنوع و میزان تخفیف ارائه می‌شود.

سینک میکس پلاس

فروشگاه هود سینک گاز نمایندگی میکس پلاس

در این مقاله تلاش کردیم همه چیر درباره هود سینک و گاز رومیزی میکس پلاس را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم. همچنین در رابطه با تاریخچه این برند نام آشنا نیز با شما صحبت کردیم. ما در فروشگاه هود سینک گاز فروش همه محصولات میکس پلاس را برعهده داریم. بیشترین میزان تخفیف در  فروشگاه هود سینک گاز مربوط به محصولات میکس پلاس می باشد که بصورت رایگان به دست شما عزیزان خواهد رسید. اگر برای خرید محصولات میکس پلاس به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید ما در این فروشگاه که دارای نماد الکترونیک یا اینماد نیز برای جلب اعتماد مشتریان محترم می باشد بهترین و متنوع ترین مدلهای تجهیزات آشپزخانه را ارائه می‎‌دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

جمع بندی

کارخانه بزرگ میکس پلاس تولیدکننده تجهیزات با کیفیت آشپزخانه می‌باشد که با بالاترین کیفیت محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه کرده است. امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید از میکس پلاس را دارند ترجیح می‌دهند خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهند. چرا که هم می‌توانند با خیال آسوده تمامی مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند و هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد خرید از این شرکت بزرگ را دارید با ما از طریق سایت فروشگاهی ما در ارتباط باشید. قابل ذکر است ارسال محصولات به سراسر استان البرز توسط بازرگانی اورست بصورت رایگان صورت می‌پذیرد.

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه