همه چیز درباره سینک گرانیتی

همه چیز درباره سینک گرانیتی

در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره سینک گرانیتی را برای شما بازگو نماییم. سینک های گرانیتی از 70 درصد گرانیت و  30 درصد مواد اکریلیک یا رزین ساخته می‌شوند. این محصولات زیبایی و ظرافت خاصی دارند و جزو سینک‌ های مدرن شناخته می شوند. بسیاری از افرادی که به دنبال آشپزخانه منحصربفرد هستند سینک گرانیتی را برای تجهیز آشپزخانه خود انتخاب می‌کنند. حال می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که مزایا و معایب سینک گرانیتی چیست؟ قیمت آن چند است و برای آشپزخانه شما مناسب است یا خیر. همه مطالب مربوط به سینک های گرانیتی را در این مقاله به شما خواهیم گفت. در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای سینک گرانیتی

سینک‌های گرانیتی دارای ویژگی‌هایی است که ما را ترغیب به خرید می‌نماید. به این معنی که بین سینک استیل و سینک گرانیتی تفاوت‌هایی وجود دارد که افراد با توجه به مزایا و معایب هر یک اقدام به خرید آن‌ها می‌نمایند. در ادامه به مزایای سینک گرانیتی می‌پردازیم.

نمای ظاهری خاص سینک گرانیتی

سینک گرانیتی که برخی مواقع به آن سینک سرامیکی نیز گفته میشود، نمای بسیار خاص و ویژه ای دارد و در رنگ‌های مختلفی تولید شده است. اینکه نمای ظاهری این محصول به گونه‌ای است که جلوه ای سرامیکی دارد و متفاوت با سینک های استیل متداول می‌باشد. امروزه بسیاری از افرادی که به دنبال تنوع و زیبایی هستند حتما این نوع محصول را انتخاب می‌کنند.

همه چیز درباره سینک گرانیتی

ماندگاری و استحکام سینک ظرفشویی گرانیتی

همه چیز درباره سینک گرانیتی این است که این محصول دارای استحکام و مقاومت بالا، جلوه ای خاص و متفاوت و رنگبندی جذاب و متفاوت است. اگر سینک گرانیتی خود را از برندی خریداری نمایید که کیفیت بالایی داشته باشد به طور حتم طول عمر بسیار بالایی خواهد داشت. ترکیب گرانیت با رزین از این محصول یک سینک با استحکام و دارای طول عمر بالا ساخته است.

ضد خش و ضد لک بودن سینک گرانیتی

از ویژگی‌های بارز سینک گرانیتی این است که ضد خش و ضد لک می‌باشد. این ویژگی در سینک های استیل هم وجود دارد اما به دلیل بافت خاصی که سینک های گرانیتی دارند به هیچ عنوان لک‌های آب را نشان نمی‌دهند. همچنین در اثر شستشو و اصابت اجسام تیز خش نمی‌افتند. اگر این محصولات دچار لکه های ادویجات و مواد رنگی شوند، با یک شستشوی ملایم دوباره به شکل قبل بازخواهند گشت.

سینک گرانیتی

معایب سینک گرانیتی

سینک‌های گرانیتی معایبی نیز دارند که با توجه به اینکه در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره سینک گرانیتی را به شما بگوییم به شرح آن نیز میپردازیم.

امکان ترک خوردگی در سینک های گرانیتی

از آنجا که بیش‌تر مواد تشکیل دهنده این محصول سنگ گرانیت است بنابراین احتمال شکست و ترک خوردگی در آن وجود دارد. در سینک‌های استیل احتمال ترک خوردگی و شکستگی به هیچ عنوان وجود ندارد و در سینک گرانیتی احتمال آن وجود دارد. البته بنا به جنسی که خریداری می‌نمایید این احتمال کمتر خواهد بود.

احتمال تغییر رنگ سینک گرانیتی

یکی دیگر از مواردی که ممکن است برای سینک های گرانیتی پیش بیاید تغییر رنگ آن می باشد. اگر این محصول با موادشیمیایی و یا مواد نظافتی غیر استاندارد و یا قوی شسته شود احتما اینکه سینک تغییر رنگ بدهد زیاد است. به همین دلیل بهتر است برای شستشوی این سینک ها از مواد شستشوی بسیار ملایم استفاده نماییم.

قیمت بالایی سینک گرانیتی

از موارد دیگر معایب سینک گرانیتی قیمت بالای آن است. قیمت این سینک ها نسبت به سینک های استیل بسیار بیشتر است و حتی برخی از مدل های خارجی آن قیمت باورنکردنی دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد توانایی خرید سینک گرانیتی را ندارند.

قیمت سینک گرانیتی

همه مواردی که درباره سینک های گرانیتی خدمت شما عزیزان توضیح دادیم، باعث می‌شود بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. برای خرید سینک گرانیتی با کیفیت ممکن است شما بیشتر هم هزینه کنید. به همین خاطر بهتر است با سینک‌های باکیفیت آشنا شوید. در ادامه سینک های با کیفیت گرانیتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت سینک گرانیتی

سینک گرانیتی ونهر

سینک گرانیتی ونهر vonher یکی از سینک های باکیفیت گرانیتی میباشد که با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه هود سینک گاز به فروش میرسد. اگر شما قصد خرید سینک گرانیتی دارید باید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما هم توضیحات مفصلی درباره انواع سینک های گرانیتی موجود در فروشگاه ما به شما بدهند و هم از قیمت به روز آن به همراه تخفیف ویژه ما با شما گفتگو کنند. برای خرید سینک گرانیتی ونهر با ما در ارتباط باشید.

سینک گرانیتی ونهر

سینک گرانیتی بهتره یا استیل

درباره سینک گرانیتی معایب و مزایایی وجود داشت که در این مقاله به شما توضیح دادیم. حال باید این را نیز در نظر بگیرید که با خرید این سینک می‌خواهید سالیان درازی از آن استفاده نمایید. همین موضوع افراد بسیاری را به شک می اندازد که سینک گرانیتی بخرند یا استیل. اگر قصد و تصمیم شما استفاده همیشگی از محصول می باشد پیشنهاد ما به شما سینک استیل است. اما اگر زیبایی برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است بهتر است سینک گرانیت را خریداری نمایید. سینک گرانیتی بخرم یا استیل؟ پاسخ این پرسش را به شما با توضیحات مفصل دادیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

جمع بندی همه چیز درباره سینک گرانیتی

در این مقاله تلاش کردیم همه چیز درباره سینک گرانیتی را به شما توضیح دهیم. همچنین با مواردی از قبیل مزایا و معایب سینک گرانیتی با شما صحبت کردیم و توضیحات مفصلی در رابطه با خرید سینک استیل یا سینک گرانیت به شما عزیزان دادیم. برای خرید سینک گرانیتی و سینک استیل می‌توانید از طریق سایت فروشگاهی ما که با بیشترین میزان تخفیف اقدام به فروش این محصولات نموده است اقدام نمایید. ما در این فروشگاه خرید را برای شما عزیزان بسیار ساده نموده ایم. شما می‌توانید خرید خود را هم از طریق سایت، هم از طریق تماس و هم مراجعه حضوری انجام دهید و خرید خود را درب منزل بصورت رایگان تحویل بگیرید. امیدواریم این که مطالب برای شما مفید بوه باشد. با ما در تماس باشید.

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه