نصب هود اخوان در کرج

نصب هود اخوان در کرج

یکی از خدماتی که در دفتر ما صورت می‌پذیرد نصب هود اخوان در کرج می باشد. بازرگانی اورست یکی از دفاتر ارائه دهنده خدمات پس از فروش اخوان در کرج می باشد که در نظر دارد کلیه خدمات گارانتی و تعمیر محصولات اخوان را در سراسر استان البرز انجام دهد. نصابان و تعمیرکاران این مجموعه از با تجربه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران کشور می‌باشد. برای استفاده از این خدمات کافی است وارد سایت ما شده و با ورود به قسمت نصب و گارانتی و تعمیرات  درخواست خود را ثبت نمایید. راه دیگری نیز برای ثبت درخواست نصب یا تعمیر محصولات اخوان وجود دارد که می‌توانید از آن نیز استفاده نمایید. تماس با کارشناسان ما می‌تواند به شما در این راه کمک کند. بنابراین با ما در ارتباط باشید.

نصب هود اخوان در کرج

 

برای نصب هود اخوان در کرج با چه شماره ای تماس بگیریم ؟

بازرگانی اورست نمایندگی رسمی اخوان در کرج می باشد که می‌توانید جهت نصب هود خریداری شده خود با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. علاوه بر خدمات نصب ما در فروشگاه اینترنتی خود فروش هودهای مخفی اخوان، هودهای مورب و شومینه‌ای را نیز برعهده داریم. بنابراین شما می‌توانید خرید هود اخوان را نیز از طریق فروشگاه ما انجام دهید. ما با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان تخفیف ارائه محصولات اخوان را برعهده داریم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره های درج شده در سایت ما تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

نمایندگی اخوان در گوهردشت کرج

عمده فعالیت این شرکت در کرج و استان البرز می‌باشد. گوهردشت، مهرشهر، گلشهر، هفت تیر، طالقانی، شاهین ویلا، میانجاده، آزادگان، عظیمیه، جهانشهر و سایر مناطق مختلف استان البرز تحت خدمات رسانی ما میباشند. همچنین شهرستان های اطراف کرج مثل فردیس، نظرآباد، کمالشهر و … نیز می‌توانند از خدمات ما استفاده نمایند. برای اطلاع از هزینه ها و دریافت خدمات نصب و گارانتی و تعمیرات اخوان با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

نصب هود اخوان در کرج

خدمات پس از فروش اخوان در کرج

شما می‌توانید علاوه بر دریافت خدمات نصب هود اخوان از خدمات دیگر ما نیز بهره مند شوید. به عنوان مثال بازرگانی اورست نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان در کرج نیز می‌باشد که هم خدمات فروش و هم نصب و گارانتی آن را برعهده دارد. برای استفاده از این خدمات شما می‌توانید با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید و نصب، گارانتی و تعمیرات محصول مورد نظر خود ا انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای نصب هود اخوان در کرج با ما در تماس باشید.

شرایط دریافت گارانتی محصولات اخوان چیست

همانطور که می‌دانید شرط اولیه دریافت گارانتی اخوان این است که نصب و راه اندازی محصول توسط تکنسین‌های رسمی این کارخانه صورت پذیرد. در غیر اینصورت به هیچ عنوان مسئولیت عدم سالم بودن کالا و گارانتی نشدن آن به عهده شرکت نبوده و تبعات آن به ضرر مشتری خواهد بود. بنابراین پس از تحویل محصولات اخوان درب منزل ای محل مورد نظر بدون اینکه درب کارتن را باز نمایید با نمایندگی های مجاز نصب محصولات اخوان تماس بگیرید و بازکردن کارتن و نصب آن را به عهده نصاب بگذارید. بعد از اینکه کالای مورد نظر نصب گردید نصاب برگه گارانتی آن را به همراه مهر رسمی شرکت و تاریخ انقضای گارانتی به شما تحویل خواهد داد. نصب هود اخوان در کرج برعهده بازرگانی اورست و نصابان حرفه ای ما می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

  • نمایندگی اخوان در فردیس کرج
  • نمایندگی اخوان در مهرشهر کرج
  • نمایندگی اخوان در استان البرز
  • نمایندگی تعمیرات اخوان در فردیس کرج

شماره نمایندگی اخوان

02632256001

02632256002

02632256003

02632256004

02632256005

مدیر سایت
ارسال دیدگاه