سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟

سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟

سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین سینک های ایرانی آشنا نماییم. همانطور که می‌دانید از ضروری ترین تجهیزات هر آشپزخانه‌ای سینک می‌باشد. سینک‌های ظرفشویی دارای تنوع بالا در طرح و جنس می‌باشند. برخی از سینک های ظرفشویی یک لگنه و برخی دولگنه هستند. سینک هایی که در کشور موجود می‌باشد و از برندهای ایرانی می‌باشد دارای استانداردهای جهانی است و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه هود سینک گاز ارائه می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با سینک های ظرفشویی برتر آشنا نماییم.

سینک ظرفشویی چه مارکی بخرم؟

سینک های ظرفشویی دارای تنوع بسیار بالایی می‌باشند. در ابتدا سینک های ظرفشویی را از لحاظ تعداد لگن به شما معرفی می‌نماییم.

سینک ظرفشویی تک لگن

سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ در ادامه در رابطه با این موضوع با هم به محاسبه خواهیم پرداخت.سینک های ظرفشویی تک لگن در مدل های مختلفی تولید می شود و دارای یک لگن برای قرارگیری ظروف میباشند. همچنین این سینک ها می‌توانند دارای یک سینی باشند یا هیچ سینی نداشته باشند. شما می‌توانید بسته به نیاز خود سینک ظرفشویی خود را انتخاب نمایید و با بالاترین کیفیت آن را خریداری نمایید. ابعاد سینک های ظرفشویی تک لگن سینی دار بین 80 تا 100 سانتی متر و بدون سینی بین 40 تا 80 سانتی مترمتغیر می‌باشد.

سینک ظرفشویی دو لگن

سینک های ظرفشویی دو لگنه دارای دو لگن و یک سینی هستند و برخی از مدل های آن فاقد سینی می‌باشند. امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید سینک ظرفشویی را دارند اگر فضای کافی را در اختیار داشته باشند ترجیح می دهند سینک دو لگنه خریداری نمایند تا در هنگام شستشوی ظروف احساس راحتی بیشتری کنند. برخی از سینک ها دارای یک میوه شور نیز می‌باشند که در کنار و یا وسط سینک تعبیه شده است و عمق و ابعاد متفاوتی دارند.

بطور معمول ابعاد سینک دولگنه استاندارد 120 در 60 سانتیمتر می باشد و برخی مدل ها دارای طول  116 و 120 سانتيمتر است. ابعاد سینک ظرفشویی دو لگنه به همراه سینی 50 در 120 سانتیمتر، 50 در 100 سانتیمتر، 60 در 100 سانتیمتر و ابعاد مختلف دیگر می باشد. بنابراین قبل از خرید سینک ظرفشویی ابعاد برش کابینت خود را در نظر بگیرید.

معرفی سینک ظرفشویی با کیفیت

سینک های ظرفشویی با کیفیت دارای معیارهای خاصی می باشد که درا دامه به شما توضیح خواهیم داد.

ضخامت ورق متناسب

سینک ظرفشویی معقول دارای ضخامت ورق 8 میلیمتر به بالا می باشد. این ضخامت ورق به ماندگاری و طول عمر سینک کمک بسیاری می کند. شما با خریداری سینک با ضخامت بالا می‌توانید یک محصول با کیفیت و دارای مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه تهیه نمایید.

عمق لگن متناسب

اگر سینک ظرفشویی دارای عمق متناسبی نباشد ممکن است آب به بیرون سینک ریخته شود. به همین دلیل سعی کنید سینکی را تهیه نمایید که دارای عمق متناسب باشد. عمق مناسب برای سینک از 16 سانتیمتر به بالا میباشد.

داشتن و یا نداشتن متعلقات (جامایع، تخته گوشت)

برخی از سینک های موجود در بازار دارای تجهیزاتی مثل جامایع و تخته گوشت هستند و برخی از آن ها فاقد این تجهیزات هستند. هنگام خرید سینک ظرفشویی به این موارد توجه نمایید.

سینک ظرفشویی اخوان

یکی از بهترین سینک های ظرفشویی موجود در بازار سینک ظرفشویی اخوان می باشد. این محصولات دارای ضمانت بلند مدت کارخانه اخوان می باشد و از با کیفیت ترین سینک های موجود در بازار است. این سینک ها بصورت توکار، روکار و زیرکورینی ساخته می شود و با توجه به نیاز شما در ابعاد مختلف و نمای ظاهری متفاوت قابل عرضه است. برای خرید سینک ظرفشویی اخوان با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

سینک ظرفشویی اخوان

سینک ظرفشویی آلتون

یکی دیگر از سینک های ایرانی با کیفیت سینک ظرفشویی آلتون می باشد که با بیشترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه میباشد. این سینک های ظرفشویی نیز با ضخامت ورق های مختلف و ابعاد گوناگون قابل عرضه می باشد. آلتون یکی از کارخانه های قدیمی و اصیل ایرانی میباشد که فعالیت خود را از سال 1386 شروع نموده است و تا به امروز توانسته است محصولات بی نظیر خود را عرضه نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید سینک ظرفشویی آلتون به سایت ما مراجعه نمایید.

سینک ظرفشویی آلتون 

سینک ظرفشویی کن

از دیگر سینک های ظرفشویی تایید شده در کشور سینک های ظرفشویی کن میباشد. این سینک ها نیز هم بصورت استیل و هم بصورت گرانیتی تولید می گردد و با بالاترین کیفیت و بیشترین تخفیف در فروشگاه ما قابل ارائه می باشد. ضخامت ورق سینک های کن از 0.8  تا 1 سانتیمتر میباشد. برای خرید سینک ظرفشویی کن با بالاترین کیفیت با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل نمایید.

سینک ظرفشویی کن 

سینک ظرفشویی وارداتی

سینک ظرفشویی وارداتی که در فروشگاه ما با تخفیف ویژه به فروش می رسد یکی از محصولاتی است که بصورت ویژه طراحی شده است. این سینک دارای 5 کلید، لیوان شور و لگن گرانیتی با کیفیت میباشد.  سینک آبشاری 5 کلید از ورق استیل 304 با ضخامت 3 میلیمتر و روکش نانو که نقش بسزایی در طول عمر این محصول دارد تولید شده است. برای خرید سینک وارداتی 5 کلید که در رنگ های مشکی، طلایی و سفید عرضه میشود با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

سینک ظرفشویی وارداتی 

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با بهترین سینک های ظرفشویی موجود در کشور آشنا نماییم. این سینک ها دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت بی نظیر می باشند. خرید سینک استیل و گرانیتی که از پر فروش ترین سینک های ظرفشویی در کشور می باشند در فروشگاه ما قابل عرضه است. امیدواریم این سوال شما را پاسخ داده باشیم ” سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ ” با ما همراه باشید.

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه