خرید هود کن با بیشترین تخفیف

خرید هود کن با بیشترین تخفیف

اگر قصد دارید خرید هود کن با بیشترین تخفیف را داشته باشید می‌توانید خرید خود را از طریق سایت هود سینک گاز انجام دهید. تمامی محصولات کن در سایت فروشگاهی ما با بیشترین میزان تخفیف ارائه می‌شود. همانطور که می دانید کارخانه کن یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین کارخانه های موجود در کشور می باشد که در زمینه تجهیز آشپزخانه محصولات خود را تولید می نمابد. این تجهیزات عبارتند از هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی، گاز رومیزی و فرهای برقی توکار. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه خرید هود کن با بیشترین تخفیف آشنا نماییم.

نحوه خرید هود کن با بیشترین تخفیف

اگر قصد خرید محصولات کن را دارید راه های مختلفی در پیش دارید.

روش اول : 

روش اول این است که وارد سایت فروشگاهی ما شده و به بخش محصولات رفته و هر یک از محصولات کن را که تمایل به خرید آن را دارید انتخاب نمایید. با توجه به اینکه ما بیشترین تخفیف در سراسر کشور را داریم شما می توانید با مناسب ترین قیمت این محصولات را خریداری نمایید. فقط کافیست روی محصول مورد نظر کلیک نمایید و آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید. پس از پرداخت هزینه آن را درب منزل دریافت خواهید کرد.

روش دوم : 

خرید حضوری از فروشگاه ما روش بعدی است که شما می توانید برای خرید از آن استفاده نمایید. برخی از مشتریان محترم ما جهت اینکه راحت تر خرید کنند به دفتر پخش ما مراجعه می نمایند و محصول مورد نیاز خود را انتخاب می نمایند. قابل ذکر است انبار بازرگانی اورست همیشه به روز است و هرگونه محصولی که کارخانه کن تولید نموده است در آن یافت می شود. بنابراین برای خرید با ما در ارتباط باشید.

روش سوم : 

خرید هود کن با بیشترین تخفیف را می توانید از طریق تماس تلفنی نیز انجام دهید. کارخانه کن همواره سطح کیفیت محصولات خود را در بالاترین حد ممکن حفظ کرده است و تا به امروز بهترین تولیدکننده هود آشپزخانه در ایران بوده است. با تماس تلفنی از سراسر کشور شما می توانید سفارش خود را بصورت تکی و تعداد خریداری نمایید و در شهر خود تحویل بگیرید.

خرید و قیمت هود مخفی کن

هودهای مخفی و یا هودهای توکار کن یکی از پرطرفدارترین هودهای موجود در کشور می باشد که در فروشگاه اینترنتی هود سینک گاز با بالاترین میزان تخفیف قابل ارائه می باشد. هودهای مخفی کن دارای طول 70 و 80 سانتیمتر می باشد. این محصولات در دو نوع موتور فلز و موتور پلاستیک ارائه می شود. همچنین تفاوت قیمت آن بسته به داشتن سنسور و نداشتن آن و موارد دیگر با یکدیگر متفاوت است.

برای خرید هود مخفی کن و قیمت هود کن توکار روی لینک زیر کلیک کنید.

هود مخفی کن 

لیست قیمت هود مورب کن

نوع دیگری از هودهای کن نوع مورب آن می باشد. هودهای مورب دارای نمای زیبای شیشه ای و یا استیل هستند که با تنوع بالا در فروشگاه ما موجو می باشد. امروزه بسیاری از خریداران ترجیح می دهند که اگر  فضایی در اختیار دارند از هودهای مورب برای تجهیز آشپزخانه خود استفاده کنند. ما به شما پیشنهاد می دهیم هودهای مورب خود را از برند کن تهیه نمایید زیرا هم ظاهر بسیار متفاوت و زیبایی دارند و هم کارکرد قوی و بی رقیبی را از آن خواهید دید.

برای خرید هود مورب کن و استعلام قیمت و دریافت لیست قیمت هود کن آن با مشاوران ما در ارتباط باشید و یا روی لینک زیر کلیک نمایید.

قیمت هودهای مورب کن 

قیمت هودهای شومینه ای کن

برای خرید هود کن با بیشترین تخفیف شما می توانید هودهای شومینه ای را نیز انتخاب نمایید. هودهای شومینه ای به شکل تی برعکس طراحی شده اند و نمای ویژه و زیبایی دارند و به دلیل نحوه طراحی که دارند مکش بسیار بالا و کاربردی ایجاد می کنند. کارخانه پر افتخار کن توانسته است بهترین هودهای شومینه ای را در سراسر کشور عرضه نماید و ما با نام تجاری بازرگانی اورست نمایندگی فروش محصولات کن با بیشترین تخفیف هستیم که عرضه این محصولات را هم به صورت تلفنی و هم بصورت اینترنتی و حتی حضوری برعهده داریم.

برای خرید این محصولات با ما در ارتباط باشید و یا از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

قیمت هودهای شومینه ای کن

خرید هود شومینه ای کن 

بهترین مدل هود کن

هودهای کن همانطور که خدمتتان توضیح دادیم دارای کیفیت بی نظیر و کارکردی بسیار ویژه می باشند. اگر بخواهیم بهترین هودهای کن را به شما معرفی نماییم باید به دو نمونه از این محصولات که در سال 1403 بیشترین فروش را داشته است اشاره نماییم. در ادامه با معرفی این محصولات در خدمت شما هستیم.

هود کن مدل آمور (AMOR) مشکی استیل

هود amor یکی از هودهای مورب این برند می باشد که با ابعاد 90 سانتیمتر،موتور باکالیت و قدرت مکش 700 متر مکعب در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می باشد. این هود دارای سنسور دود و حرارت بوده و میزان صدای آن 56 دسیبل می باشد. این محصول دارای صفحه نمایش لمسی بوده و بصورت شومینه ای طراحی شده است.

هود کن مدل آمور

هود کن مدل 1430 GI جزیره ای مشکی

از هودهای باکیفیت کن، هود جزیره ای مشکی GI1430 می‌باشد که دارای ابعاد 90 سانتیمتر، صفحه کلید لمسی، ریموت کنترل، سنسور دود و حرارت و بسیاری از ویژگی های منحصر بفرد دیگر می باشد. اگر شما به دنبال هود شومینه ای باکیفیت هستید پیشنهاد ما به شما این محصول می باشد که با بیشترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه است.

هود کن مدل 1430 GI جزیره ای

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم درباره خرید هود کن با بیشترین تخفیف با شما صحبت کنیم و بهترین هودهای کن را به شما معرفی نماییم. همچنین نحوه خرید از سایت هود سینک گاز و بازرگانی اورست را نیز به شما توضیح دادیم. اگر قصد دارید محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم این هودها را از سایت هود سینک گاز تهیه نمایید. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه