بهترین مدل اجاق گاز رومیزی آلتون

بهترین مدل اجاق گاز رومیزی آلتون

آلتون یکی از برندهای جذاب ایرانی می‌باشد که تولیدکننده تجهیزات توکار آشپزخانه می‌باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین مدل اجاق گاز رومیزی آلتون را به شما معرفی نماییم. از مواردی که برای خرید یک گاز رومیزی باید در نظر گرفت این است گاز رومیزی انتخابی شما دارای استحکام بدنه کافی باشد و از شیشه و یا استیل مقاوم در برابر ضربه و حرارت برخوردار باشد.  مجهز بودن به سیستم ترموکوپل از مزایای گاز رومیزی محسوب می‌شود. طراحی زیبا نیز از مزیت های یک گاز رومیزی باکیفیت محسوب می‌شود. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مدل های گاز رومیزی آلتون آشنا نماییم.

معرفی بهترین مدل اجاق گاز رومیزی آلتون

گازهای رومیزی آلتون دارای تنوع بیار بالایی هستند و با بدنه استیل، شیشه و ترکیب این دو عناصر ساخته شده اند. امروزه بسیاری از گازهای رومیزی آلتون دارای قطعات ایتالیایی و ایرانی به همراه ضمانتنامه معتبر ارائه می‌شوند. کارخانه آلتون در سال 1383 شروع به فعالیت کرد و انواع گازهای رومیزی و مبله، هودهای خانگی، فرهای توکار و … را عرضه نمود. کارخانه آلباگاز در زمینی به مساحت 18000 مترمربع در ناحیه صنعتی دماوند واقع شده است. شرکت آلتون توانسته است با شرکت های اروپایی نیز رقابت کند. در ادامه به معرفی بهترین گازهای رومیزی آلتون می پردازیم.

معرفی بهترین مدل اجاق گاز رومیزی آلتون

گاز رومیزی آلتون مدل IG531D

گاز رومیزی آلتون مدل IG531D یکی از مدل‌های پرطرفدار و  پرفروش آلتون می باشد که با اینکه با قطعات ایرانی ساخته شده است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و جزو پرفروش‌ترین محصولات آلتون محسوب می‌شود. مدلهای اجاق گاز رومیزی آلتون بسیار متنوع در طراحی و قیمت می‌باشد. از امکانات این گاز رومیزی می‌توان به نمای مشکی و ابعاد 90 در 50، رده انرژی A، مجهز به شعله ی زمان دار با قطع کن اتومات، 24ماه ضمانت از تاریخ نصب و … می‌توان اشاره کرد.

گاز رومیزی آلتون مدل IG531D

معرفی گاز توکار S517 آلتون

یکی از بهترین گازهای رومیزی آلتون مدل S517 می‌باشد که دارای ابعاد 50 در 90 و 5 شعله قدرتمند می‌باشد. این گاز صفحه‌ای استیل با سرشعله‌های با کیفیت ایرانی تولید شده است. همچنین این محصول دارای ترموکوبل تاپ تایم است که به حض بازکردن ولوم‌ها گاز را روشن می‌کند و در صورت قطع جریان گاز، آن را خاموش می‌کند. آلتون تمام استانداردهای جهانی را در طراحی و تولید خود رعایت می‌کند و به همین دلیل توانسته است رتبه انرژی A را برای این گاز کسب نماید.  این گاز دارای استاندارد اروپا و ایران می‌باشد.

معرفی گاز توکار S517 آلتون

گاز صفحه ای آلتون G530D

یکی دیگر از گازهای رومیزی آلتون که جزو بهترین محصولات نیز محسوب می‌شود، گاز رومیزی G530D می‌باشد. این گاز صفحه‌ای دارای تایمر دیجیتال می‌باشد. بنابراین می‌توانید تایمر آن را تنظیم کنید تا بعد از پخت غذا شعله را خاموش کند. نمای ظاهری این گاز رومیزی شیشه مشکی می‌باشد و فندک اتوماتیک بسیار پرقدرت دارد. ترموکوپل تاپ تایم به روشن شدن شعله به محض باز کردن ولوم کمک می‌کند و به محض قطع شدن گاز جریان گاز را قطع می‌کند. ابعاد آن نیز 50 در 90 است و دارای شعله پلوپز با راندمان بالا می‌باشد. این گاز رومیزی  مجهز به پوشش آسان تمیز شونده برای روغن گیرها، 24ماه ضمانت از تاریخ نصب و شیشه مقاوم در برابر ضربه و حرارت میباشد.

گاز صفحه ای آلتون G530D

گاز رومیزی آلتون IG521w

گاز صفحه ای آلتون IG521w یکی دیگر از محصولاتی است که از طراحی خاص و کیفیت بی نظیر برخوردار است. نمای شیشه‌ای سفید به همراه خطوط طلایی باعث شده است که این محصول هم برای سبک‌های مدرن و هم برای سیک‌های کلاسیک مناسب باشد. این گازهای رومیزی به همراه سپر حرارتی و سرشعله پلوپز با راندمان بالا و پوشش اسان تمیزشونده برای روغن گیرها ارائه می‌شوند. آلتون مدل IG521W دارای قطعات اصلی ایتالیایی میباشد. قطعات اصلی شامل سرشعله ترموکوپل و … می‌باشد. یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گازهای رومیزی آلتون این مدل می‌باشد که دارای ضمانتنامه کتبی 24 ماهه از زمان نصب می باشد.

گاز رومیزی آلتون IG521w

قیمت گاز صفحه ای آلتون تایمردار

گازهای رومیزی آلتون در برخی مدل‌ها دارای تایمر هستند و این تایمرها به پخت غذا بصورت زماندار کمک شایانی می‌کند.معرفی بهترین گازهای رومیزی آلتون به شما کمک می کند که انتخاب راحت تری در هنگام خرید داشته باشید. با استفاده از اجاق گاز تایمردار، می‌توانید تنظیم کنید که پخت غذا در چه تایمی صورت پذیرد و بدون نگرانی از سوختن غذا به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید. اجاق گاز رومیزی تایمردار برای مواقعی که شما می‌خواهید از خانه خارج شوید نیز بسیار مناسب است. با خیال آسوده غذا را روی اجاق بگذارید و برای آن زمان تعیین کنید که در انتهای زمان در نظر گرفته شده  خاموش شود. برای استعلام قیمت گاز صفحه ای آلتون تایمردار با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

گاز رومیزی آلتون

قیمت گاز صفحه ای استیل آلتون

گاز صفحه‌ای آلتون دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که آن را تبدیل به بهترین گازهای رومیزی در کشور نموده است. امروزه گازهای رومیزی استیل طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. گاز رومیزی استیل دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به گازهای رومیزی شیشه‌ای می‌باشد. همچنین کسانیکه از دکوراسیون استیل در آشپزخانه استفاده می‌کنند می‌توانند گاز رومیزی خود را نیز با دیگر وسایل آشپزخانه ست نمایند. قیمت گازهای رومیزی استیل برند آلتون تفاوت زیادی با گازهای شیشه‌ای ندارد. بسته به سلیقه خود می‌توانید گاز رومیزی مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. قیمت گاز صفحه ای استیل آلتون را از طریق سایت هود سینک گاز استعلام نمایید.

قیمت گاز صفحه ای استیل آلتون

گاز رومیزی آلتون شیشه ای

یکی دیگر از محصولات آلتون گاز رومیزی شیشه‌ای می‌باشد که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. گازهای رومیزی شیشه ای آلتون در برخی مدل‌ها ساخت کشور ایران و برخی ساخت ایتالیا می‌باشد. شیشه گازهای صفحه ای آلتون دارای ضمانتنامه کتبی کارخانه آلتون می باشد که در صورت آسیب احتمالی امکان تعویض آن وجود دارد. در گازهای رومیزی شیشه ای، نمای ظاهری اجاق گاز کاملا بصورت شیشه ای طراحی شده است و چدن‌ها روی آن قرار می‌گیرند. بهترین مدل اجاق گاز رومیزی آلتون آن اجاق گازی است که برای آشپزخانه شما مناسب است. حال شیشه‌ای یا استیل بودن آن از لحاظ کیفیتی خیلی تفاوتی ندارد. با این حال تنوع زیادی در انتخاب خواهید داشت اگر بخواهید از برند آلتون محصول خود را خریداری نمایید.

گاز رومیزی آلتون شیشه ای

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین مدل اجاق گاز رومیزی آلتون آشنا نماییم. همچنین به معرفی بهترین گازهای رومیزی آلتون، این برند نام آشنا پرداختیم و شما را با گازهای رومیزی استیل و شیشه‌ای باکیفیت آشنا نمودیم. برای اینکه بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی اورست در ارتباط باشید تا با توجه به نیاز شما بهترین مدل گاز صفحه ای آلتون را به شما پیشنهاد دهند. همچنین بیشترین میزان تخفیف در میان همکاران ما را می‎‌توانید از ما انتظار داشته باشید. قیمت اجاق گاز آلتون بصورت بروز شده در سایت هود سینک گاز قابل مشاهده می باشد. حال که با این گاز رومیزی با کیفیت ایرانی اشنا شدید وقت آن است که خرید خود را بدون واسطه از فروشگاه ما انجام دهید و محصول مورد نظر را بصورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید بصورت حضوری با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه