یخ زدایی با فر توکار

یخ زدایی با فر توکار

یکی از مواردی که بسیاری از افراد در رابطه با آن اطلاعات زیادی ندارند یخ زدایی با فر توکار می باشد. همانطور که می‌دانید و علم روز ثابت کرده است ذوب شدن یخ گوشت، مرغ و سایر خوراکی هایی که فریز شده است در دمای اتاق یا داخل آن به رشد باکتری های مضر آن کمک می‌کند و این می‌تواند به مسموم شدن آن منجرشود. در حال حاضر توصیه اکید می‌شود که از این روش برای یخ زدایی استفاده نکنید.

روش جایگزین برای جلوگیری از ایجاد باکتری در گوشت و سایر خوراک ها استفاده از فر توکار می باشد. فرهای توکار که برقی و گازی هستند قابلیت جدیدی دارند که با نام یخ زدایی شناخته میشود. یخ زدایی با فر توکار باعث صرفه جویی در وقت و حفظ ارزش غذایی خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات مفصل تری در این رابطه به شما عزیزان بدهیم.

چگونه از فر توکار برای یخ زدایی استفاده نماییم

فرهای برقی فرهایی هستند که عمل یخ زدایی را به سادگی انجام می‌دهند و دلیل آن استفاده از فن کانوکشن و المنت های برقی است که دمای یکنواختی را در سراسر فر ایجاد می‌نماید. فرهای گازی نیز عمل یخ زدایی را انجام می دهد اما سرعت کمتری نسبت به فرهای برقی دارد. یخ زدایی در حقیقت عمل گرم کردن با دمای بسیار پایین می‌باشد که باعث می‌شود مواد غذایی از حالت انجماد خارج شده اما پخته نشوند.

عمل یخ زدایی به‌گونه‌ای انجام می‌شود که دمای بیرون و درون مواد غذایی در حالت یخ زدایی به یک میزان باشد و فضای بیرون آن پخته نشود و درون آن منجمد باقی نماند.یخ زدایی با فر توکار را در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

یخ زدایی با فر توکار-2

تمامی فرهایی که قابلیت یخ زدایی دارند یک دکمه جهت انجام فرایند یخ زدایی برای مصف کننده در نظر گرفته اند. اما اگر فر برقی شما به هر دلیلی این دکمه را نداشت به روش زیر عمل کنید.

مراحل تنظیم فر توکار برای یخ زدایی

1- ابتدا گوشت، مرغ و یا هر ماده غذایی که مد نظر شما می باشد را از ظرف خارج نمایید و درون سینی قرار دهید. زیرا اگر داخل سینی نباشد آب ایجاد شده در اثر ذوب شدن به بیرون می ریزد و فضای فر را آلوده می کند.

2- فر را در دمای 80 درجه تنظیم کنید.

3- تایمر را رای 20 دقیقه تنظیم نمایید.

4- حتما قبل از اتمام تایم در نظر گرفته شده مواد غذایی در نظر گرفته شده را چک کنید. زیرا ممکن است زودتر از زمان در نظر گرفته شده عمل یخ زدایی انجام شود.

علامت یخ زدایی در فر برقی

علامتی که روی فر برای یخ زدایی در نظر گرفته شده است Defrosting نام دارد. این دکمه یا بصورت مکانیکی بر روی فر برقی در نظر گرفته شده است و یا بصورت لمسی. فرهای مدرن این قابلیت را در کنار امکانات دیگر بر روی صفحه تنظیمات خود اضافه کرده اند مگر اینگه فر شما فر قدیمی باشد که باید بصورت دستی تنظیمات بر روی آن انجام شود.

ما به شما تمامی این مراحل برای یخ زدایی دستی را توضیح دادیم. یخ زدایی نان در فر برقی، یخ زدایی مرغ در فر، یخ زدایی انواع سبزیجات در فر و دیگر موارد قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از دفترچه راهنمای فر توکار خود از امکانات و نحوه استفاده از هر یک از آن ها مطلع شوید.

بهترین فرهای توکار ایرانی

فرهای زیادی در بازار موجود می باشد که از بهترین برندهای ایرانی می‌باشند که نظیر آن را کمتر دیده اید. ما در فروشگاه اینترنتی هود سینک گاز تمامی این محصولات را که مجهز به برنامه یخ زدایی می‌باشند را برای شما تهیه کرده ایم و در نظر گرفته ایم.

اگر شما نیاز به هر یک از این محصولات بی نظیر و باکیفیت دارید پیشنهاد ما به شما این است که آن را با بیشترین میزان تخفیف از فروشگاه هود سینک گاز تهیه نمایید. در ادامه به معرفی بهترین فرهای توکار که در فوشگاه ما به فروش می‌رسند می‌نماییم.

فرهای توکار اخوان

از بهترین محصولاتی که در کشور داریم می‌توان به فرهای اخوان اشاره نمود. فرهای اخوان بصورت فرهای برقی، فرهای برقی-گازی و فرهای گازی ارائه می‌شوند. برای خرید و آشنایی با این فرهای توکار وارد سایت ما شده و تمامی فرهای اخوان را از این طریق مشاهده نمایید. اگر فرهای توکار اخوان مطابق با سلیقه و نیاز شما بود می توانید از طریق سایت خرید خود را انجام دهید و یا سفارش خود را بصورت تلفنی و حضوری بدهید.

فرهای توکار اخوان 

خرید فرهای توکار اخوان 

فرهای توکار کن

یکی دیگر از فرهای باکیفیت ایرانی فرهای توکار کن می‌باشد که با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می‌باشد. این برند یکی از بهترین و با امکانات ترین فرهای کشور را تولید می‎‌نماید و از لحاظ ظاهری نیز به محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد. اگر قصد خرید فرهای برقی کن را دارید که عملیات یخ زدایی را نیز به بهترین نحو انجام می‌دهد، از لینک زیر استفاده نمایید تا بتوانید این محصولات را با بیشترین میزان تخفیف تهیه نمایید.

یخ زدایی با فر توکار

خرید فرهای توکار کن 

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم شما را با یخ زدایی با فر توکار آشنا نماییم. همچنین بهترین فرهای توکار ایرانی را به شما معرفی نمودیم. شما نیز می توانید از طریق سایت فروشگاهی ما تمامی فرهای برقی و فرهای توکار که در کشور حرف اول را می‌زند را برای خود تهیه کنید و با بیشترین میزان تخفیف خریداری کنید.

امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید یخ زدایی با فرتوکار را آموخته باشید. این نکته را در نظر بگیرید که خواص مواد غذایی تازه بسیار بیشتر از مواد غذایی منجمد می باشد و سعی کنید از مواد غذایی سالم و تازه برای سلامت بدن خود استفاده نمایید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه