گاز رومیزی برقی اخوان

گاز رومیزی برقی اخوان

امروز قصد داریم در رابطه با گاز رومیزی برقی اخوان با شما صحبت کنیم. این گازهای رومیزی همانطور که از نام آن‌ها پیداست کارکرد برقی دارند و به هیچ عنوان شعله ای برای پخت غذا که توسط نیروی گاز ایجاد شود ندارند. به همین خاطر کسانیکه ترجیح می‌دهند از نیروی برق برای پخت غذا استفاده نمایند یا دسترسی به گازکشی شهری ندارند از این گازهای رومیزی استفاده می‌کنند. گازهای رومیزی برقی اخوان از بهترین اجاق های برقی تولید شده در کشور می‌باشد که بیشترین فروش را در میان برندهای ایرانی دارند.

اجاق های صفحه ای اخوان که کارکرد برقی دارند بصورت دوشعله، 4 شعله و … تولید می‌شوند و ضمانتنامه  24 ماهه دارند. در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.

معرفی انواع گاز رومیزی برقی اخوان

در این بخش قصد داریم گازهای رومیزی برقی را  که تولید شده در کارخانه اخوان می‌باشد را به شما معرفی نماییم.

گاز برقی رومیزی کد GE3 اخوان

اجاق صفحه ای برقی GE3 یکی از محصولات اخوان می‌باشد که بصورت 4 شعله طراحی شده است و کارکرد تمام برقی دارد. نوع شعله پخش کن این محصول Hot plate infrared بوده و جنس صفحه آن شیشه مشکی است. ابعاد این محصول 59*52 می‌باشد و پنل تنظیمات آن لمسی است. برای خریداین گاز رومیزی باکیفیت با بیشترین میزان تخفیف با فروشگاه هود سینک گاز در ارتباط باشید.
قیمت گاز رومیزی GE3 اخوان

گاز رومیزی اخوان برقی مدل GE3

 

گاز صفحه ای اخوان مدل GE2

یکی دیگر از گازهای رومیزی برقی پرفروش گاز مدل GE2 می‌باشد که دارای ابعاد 52*29.5 می‌باشد و بصورت دو شعله طراحی شده است. نوع شعله پخش کن این محصول نیز Hot plate infrared بوده و با بیشترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می‌باشد. برای خرید گاز رومیزی برقی دو شعله اخوان از لینک زیر استفاده نمایید.

گاز رومیزی برقی GE2

گاز رومیزی اخوان برقی مدل GE2

قیمت گاز رومیزی برقی اخوان

ما در سایت فروشگاهی خود توانسته ایم قیمت به روز محصولات خود را در کنار ویژگی های آن ها بگنجانیم. پس با خیال راحت از سایت ما خرید محصول خود را انجام دهید. قیمت اجاق گازهای برقی اخوان به نسبت اجاق گازهای دیگر که با انرژی گاز کار می‌کنند بیشتر است. برای خرید محصولات باکیفیت اخوان وارد سایت فروشگاهی ما شده و محصول ورد نیاز خود را سفارش دهید. با ما همراه باشید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم شما را با گاز رومیزی برقی اخوان آشنا نماییم و به معرفی دو مدل پرطرفدار این گازهای رومیزی برقی پرداختیم. برای خرید این محصولات می‌توانید با کارشناسان ما در بازرگانی اورست تماس بگیرید و یا بصورت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. اگر قصد خرید سایر محصولات این برند را دارید ما در فروشگاه هود سینک گاز فروش ویژه محصولات اخوان را نیز برعهده داریم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصولات وارد سایت ما شوید و برای طرح پرسش های خود با ما تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه