گاز رومیزی اخوان استیل

گاز رومیزی اخوان استیل

یکی از تجهیزات آشپزخانه که بسیار ضروری و کاربردی است گاز رومیزی می باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی گاز رومیزی اخوان استیل بپردازیم. گازهای رومیزی استیل مزایای بی شماری نسبت به گازهای شیشه ای دارند. مثلا برعکس گازهای رومیزی شیشه ای نمی شکنند. طول عمر زیادی دارند. با توجه به اینکه این مبحث درباره گاز رومیزی استیل اخوان می باشد ما قصد داریم بهترین گازهای رومیزی استیل اخوان را به شما معرفی نماییم. بنابراین با ما همراه باشید.

معرفی بهترین گازهای رومیزی استیل اخوان

گازهای رومیزی استیل در دو نوع قطعات ایتالیایی و قطعات ایرانی تولید می شود. این قطعات شامل ترموکوپل، سرشعله و فندک اتوماتیک می باشند که در گازهای ایرانی این قطعات ساخت کشور ایران می باشد و در گازهای ایتالیایی این قطعات ایتالیایی است. در ادامه به معرفی گازهای رومیزی استیل اخوان که پرفروش و محبوب نیز هستند می پردازیم.

گازهای رومیزی استیل اخوان مدل GI135

گاز رومیزی GI135 یکی از گازهای صفحه ای اخوان می‌باشد که دارای ویژگی‌های منحصربفرد بوده و از باکیفیت ترین محصولات در این زمینه محسوب می شود. ابعاد این گاز رومیزی 86 در 50 بوده و دارای 5 شعله پرقدرت می باشد. تمامی قطعات این گاز رومیزی استیل ایرانی بوده و دارای قفل و بست در سرشعله ها می باشد.

گازهای رومیزی استیل اخوان مدل GI135

این گاز صفحه ای شامل 1 شعله کوچک ، 2 شعله متوسط ، 1 شعله بزرگ ، 1 شعله پلوپز می باشد و با مناسب ترین قیمت در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می‌شود. اگر قصد خرید گاز رومیزی استیل اخوان را دارید با ما در ارتباط باشید یا از طریق سایت بصورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

گازهای رومیزی استیل اخوان مدل Gi145

یکی دیگر از گازهای رومیزی بسیار پر فروش  اخوان گاز رومیزی GI145 با قطعات اصلی ایرانی می باشد. این اجاق دارای ابعاد 91 در 51 بوده و شعله پخش کن های آن دارای قفل و بست می باشد. گاز 5 شعله GI145 دارای پلوپز در مرکز می باشد و دو شعله کوچک و دو شعله متوسط را دارا می‌باشد. فضای ولوم ها در این گاز بصورت تخت طراحی شده است اما از یک سپر حرارتی برای جلوگیری از داغ شدن ولوم ها در آن استفاده شده است. ما در فروشگاه هود سینک گاز این محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهیم.

گازهای رومیزی استیل اخوان مدل Gi145

اجاق گاز رومیزی GI13 اخوان

اجاق گاز رومیزی GI13 اخوان دارای قطعات ایرانی بوده و بصورت پنج شعله طراحی شده است. این محصول دارای یک شعله کوچک، دو شعله متوسط، یک شعله بزرگ و یک پلوپز می‌باشد. ابعاد این گاز 86 در 50 می باشد.جای ولوم این گاز رومیزی بصورت شیبدار طراحی شده است. این گاز رومیزی دارای ویژگی های بسیار منحصربفردی است. قیمت مناسب و کیفیت عالی آن را تبدیل به پرفروش ترین گازهای رومیزی در این برند کرده است. با ما همراه باشید.

اجاق گاز رومیزی GI13 اخوان

اجاق گاز رومیزی ونوس 22

این اجاق گاز رومیزی با کیفیت دارای ابعاد 86 در 50 می باشد و قطعات اصلی آن ایتالیایی می باشد. یکی از زیباترین گازهای استیل اخوان این اجاق می باشد که با کیفیت بی نظیری که دارد توانسته است جایگاه بسیار ویژه ای در میان محصولات مشابه به خود اختصاص دهد. چدن های این محصول بی نظیر بسیار متفاوت طراحی شده است و راندمان حرارتی آن به دلیل استفاده از سرشعله های ایتالیایی 25 درصد بیشتر از سایر گازهای معمولی می‌باشد. برای خرید گازهای رومیزی ونوس با ما تماس حاصل نمایید.

اجاق گاز رومیزی ونوس 22

گاز رومیزی ونوس 5 اخوان

گاز رومیزی اخوان استیل ونوس 5 که به آن V5 هم گفته می شود یکی دیگر از گازهای باکیفیت اخوان می باشد که این محصول نیز با قطعات ایتالیایی طراحی شده است. ابعاد این گاز 86 در 50 بوده و با بالاترین کیفیت در فروشگاه ما عرضه می‌شود. سرشعله های این گاز رومیزی دارای راندمان حرارتی بسیار بالاتر به میزان 25 درصد نسبت به اجاق گازهای معمولی می‌باشد. اگر قصد خرید گاز رومیزی 5 شعله با 49 درصد میزان آلودگی کمتر و ولوم های شیب دار دارید این گاز رومیزی مناسب استفاده شما می باشد. برای خرید گازهای رومیزی استیل اخوان با ما تماس حاصل نمایید.

گاز رومیزی ونوس 5 اخوان

گاز رومیزی استیل مدل G133

یکی دیگر از گازهای رومیزی استیل ایتالیایی اخوان گاز رومیزی G133 می باشد. این محصول دارای ویژگی‌های بسیار منحصربفردی است و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. ابعاد آن بصورت استاندارد طراحی شده است و 86 در 50 است. این گاز رومیزی دارای 5 شعله ساباف ایتالیا می باشد که حرارت فوق العاده ای برای پخت غذا ایجاد می‌نماید. پلوپز این محصول در وسط قرار دارد و جای ولوم ها در این مدل بصورت تخت طراحی شده است. برای خرید گاز رومیزی استیل G133  با ما تماس حاصل نمایید.

گاز رومیزی استیل مدل G133

قیمت گاز رومیزی اخوان استیل

گازهای رومیزی استیل دارای تنوع بسیار بالایی هستند و هرکدام قیمت های متفاوتی را دارا می‌باشند. برای اطلاع از قیمت‌های گازهای رومیزی استیل وارد سایت هود سینک گاز شوید و لیست محصولات اخوان را مشاهده نمایید. در این لیست قیمت محصولات بصورت لیست شده وجود دارد که به روز شده و با توجه به آخرین تولیدات کارخانه کن می باشد. همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی به پرسش های شما هستند. قیمت گاز استیل پنج شعله، گازهای رومیزی 4 شعله و تمامی محصولات اخوان را می توانید از طریق تماس تلفنی استعلام نمایید. با ما همراه باشید.

 

جدیدترین گاز رومیزی اخوان

ما در این مقاله علاوه بر اینکه گاز رومیزی اخوان استیل را به شما معرفی نمودیم گازهای رومیزی جدید این برند را به شما معرفی کردیم. پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان نیز گازهای سری گیتا که با عبارت G یا GI شروع می شود می باشند. با خرید گازهای صفحه ای اخوان شما از گارانتی 24 ماهه این برند بهره مند خواهید شد. با ما همراه باشید تا بتوانیم بهترین محصولات در زمینه تجهیزات آشپزخانه را به شما معرفی نماییم. خرید از بازرگانی اورست و سایت اینترنتی هود سینک گاز بیشترین میزان تخفیف در میان فروشگاه های کشور را برای شما در برخواهد داشت.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با گاز رومیزی اخوان استیل و انواع آن ها آشنا نماییم. همچنین در رابطه با قیمت انواع گازهای رومیزی به شما توضیحاتی دادیم و تفاوت قطعات ایرانی و ایتالیایی در این اجاق ها را نیز برای شما برشمردیم. برای خرید گازهای رومیزی استیل باید به موارد مختلفی از جمله قیمت، کیفیت و کارایی محصول توجه بفرمایید. ما به روزترین محصولات را در زمینه اجاق رومیزی در انبار بازرگانی اورست برای رفاه مشتریان گرامی در اختیار داریم. با ما در ارتباط باشید.

امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. از اینکه مقاله ما را در زمینه گازهای رومیزی استیل اخوان مطالعه نمودید از شما سپاسگزاریم.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه