هود آشپزخانه ارزان قیمت

هود آشپزخانه ارزان قیمت

در این مقاله قصد داریم درباره هود آشپزخانه ارزان قیمت با شما صحبت کنیم. هودهای آشپزخانه از تجهیزاتی است که برای تهویه هوای آشپزخانه شما ضروری است و به زدودن چربی حاصل از آشپزی کمک می‌کند. امروزه بسیاری از افرادی که تصمیم دارند هودهای قدیمی خود را تعویض کنند قیمت هود جدید برایشان مهم است. هودهای ارزان قیمت اگر از یک برند معتبر تهیه نشوند نمی‌توانند کارایی مفیدی داشته باشند.

به همین دلیل نمی توان تنها مساله قیمت را در نظر گرفت. باید کیفیت و کارایی هود آشپزخانه را نیز مد نظر قرار داد. در ادامه ما قصد داریم هودهای باکیفیتی را که قیمت نهایی آن ها نیز مناسب است خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

معرفی هود آشپزخانه ارزان قیمت

در ادامه به معرفی چند هود آشپزخانه با قیمت مناسب و کیفیت عالی خواهیم پرداخت.

هود مخفی اخوان مدل H202

هود مخفی اخوان مدل H202 یکی از پرطرفدارترین هودهای این برند می باشد که با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می‌باشد. این هود دارای ابعاد 70 سانتیمتر، صفحه کلید مکانیکی، قدرت مکش 560 متر مکعب بوده که بسیار کارا و پرقدرت است و گارانتی 18 ماهه دارد. برای خرید این هود با کیفیت از لینک زیر استفاده نمایید.

هود مخفی اخوان مدل H202

هود مخفی اخوان مدل H202

هود آلتون H703B مشکی

این هود مخفی که از باکیفیت ترین هودهای موجود دربازار است یکی از محصولات کارخانه آلتون می‌باشد که با بالاترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می‌باشد. ابعاد این محصول 70 سانتیمتر بوده و رنگ آن مشکی می باشد. میزان صدای هود آلتون مدل H703 58 دسیبل بوده و کلیدهای آن لمسی است. از ویژگی های متمایز این هود می توان به سنسور حرکت دست و سنسور دود و حرارت اشاره نمود. برای خرید این هود و سایر هوهای تولید شده در آلتون با شماره های درج شده درسایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

هود آلتون مدل H703 مشکی

هود آلتون H703B مشکی

هود زیرکابینتی مدل 2200 کن W

هود زیرکابینتی کن که یکی از بهترین و باکیفیت ترین هودهای موجود در بازار می باشد که با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان تخفیف در فروشگاه ما قابل ارائه است. این هود زیرکابینتی از قدیی ترین هودهایی است که این کارخانه تولید می کند و قدرت موتور آن 450 متر مکعب می باشد. این هود دارای میزان صدای 56 دسیبل است و برای کسانیکه به دنبال هود ارزان قیمت هستند بسیار مناسب است. برای خرید هود زیرکابینتی 2200 کن از لینک زیر استفاده نمایید.

هود زیرکابینتی مدل 2200 کن W

هود زیرکابینتی مدل 2200 کن W

 

لیست قیمت هودهای ارزان

برای مشاهده لیست قیمت هودهای ارزان می‌توانید وارد سایت هود سینک گاز شوید و محصولات ما که از برندهای معتبر ایرانی می باشد را مشاهده نمایید. این محصولات به همراه مشخصات و ویژگی‌های ذکر شده در توضیحات ارائه شده است و مهم ترین ویژگی آن ها این است که به همراه قیمت با بیشترین میزان تخفیف قابل ارائه است. برای دریافت لیست قیمت محصولات اخوان، آلتون، کن، میکس پلاس وارد سایت ما شوید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم شما را با هود آشپزخانه ارزان قیمت آشنا نماییم و به معرفی چند هود ارزان پرداختیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید هود مورد نظر خود را انتخاب نمایید. اگر برای انتخاب هود نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتری دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به پرسش های شما دارند. برای خرید هود مورد نظر خود راه های مختلفی پیش رو دارید. خرید مستقیم از سایت فروشگاهی ما، تماس تلفنی و مراجعه حضوری به دفتر فروش ما در استان البرز.

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه