علت شکستن شیشه گاز صفحه ای

علت شکستن شیشه گاز صفحه ای

علت شکستن شیشه گاز صفحه ای چه می‌تواند باشد ؟ در این مقاله قصد داریم در رابطه با این موضوع توضیحات مفصلی بدهیم. حتما به گوشتان خورده است که شیشه گاز رومیزی اطرافیانتان شکسته است و حتی ممکن است برای خودتان نیز اتفاق افتاده باشد. بسیاری از افرادی که این اتفاق برای آن ها می‌افتد معتقدند که زمانی این اتفاق برای آن‌ها پیش آمده است که گاز رومیزی خاموش بوده است و اصلا کسی داخل آشپزخانه نبوده است. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به علل شکستن شیشه گاز صفحه ای بپردازیم. با ما همراه باشید.

بررسی علت شکستن شیشه گاز صفحه ای

  • یکی از علل شکستن شیشه گاز صفحه ای نامرغوب بودن صفحه‌ شیشه‌ای گاز رومیزی می باشد. برخی کارگاه‌های غیر استاندارد محصولاتی را تولید می کنند که از جنس درجه یک تولید نشده اند. دلیل آن نیز کم بودن هزینه تمام شده آن می‌باشد.
  • علت دیگر شکستن شیشه اجاق گاز رومیزی ممکن است به دلیل ضربه ای باشد که به گاز رومیزی خورده است و باعث ایجاد ترک روی آن شده است. اگر این اتفاق افتاده باشد می تواند به مرور زمان و با گرم و سرد شدن باعث خرد شدن شیشه اجاق گاز شود.
  • یک دلیل دیگر نیز می تمواند عدم تطابق برش فضای اجاق گاز با کابینت باشد. یعنی بزرگ تر از حد مجاز بودن فضای برش کابینت می‌تواند باعث این اتفاق باشد.
  • علت دیگر انبساط و انقباضی است که ممکن است در سطح گاز رومیزی ایجاد شود. اگر شیشه گاز رومیزی دارای مقاومت بالایی نباشد در اثر ریختن آب سرد و یا گرم ممکن است دچار شکستگی شود. به خصوص که از ترکیب پلاستیک در مکانیزم ساخت شیشه گاز رومیزی برای جلوگیری از خطر استفاده شده است و به محض شکستگی بصورت پودر درمی آید.
  • در حقیقت برای جلوگیری از شکستن شیشه اجاق گاز رومیزی بهتر است از برندهای مطرح خرید خود را انجام دهید. زیرا استفاده از گازهای رومیزی غیراستاندارد خطرات جانی و مالی زیادی به همراه دارد.

علت شکستن شیشه گاز صفحه ای-2

خرید شیشه گاز صفحه ای استاندارد

اگر به دنبال خرید اجاق گاز رومیزی شیشه ای هستید که تمامی استانداردهای ساخت در آن ها رعایت شده باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم که گازهای رومیزی اخوان را خریداری نمایید. زیرا این اجاق های صفحه ای دارای شیشه بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد و تمامی استانداردهای ساخت در آن رعایت شده است. ما در فروشگاه هود سینک گاز ارائه تمامی محصولات اخوان را با بیشترین میزان تخفیف برعهده داریم. برای مشاهده محصولات کافی است وارد سایت ما شده و روی محصول مورد نظر کلیک کنید. حتی محصول مورد نظر را در قسمت جستجو می توانید وارد نموده و محصولات مشابه را نیز مشاهده کنید.

علت شکستن شیشه گاز صفحه ای-4

قیمت اجاق گاز رومیزی اخوان

برای مشاهده قیمت اجاق گاز رومیزی اخوان می توانید وارد سایت هود سینک گاز با نام تجاری www.hoodsinkgaz.com شوید و در قسمت محصولات وارد بخش گاز رومیزی اخوان شوید و قیمت تمامی محصولات را به همراه عکس و ویژگی های آن مشاهده نمایید. برای خرید هر یک از این محصولات نیز می توانید آن ها را به سبد خرید خود اضافه نمایید و بصورت اینترنتی هزینه خرید را پرداخت نمایید و در نهایت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم شما را با علت شکستن شیشه گاز صفحه ای آشنا نماییم و دلیل شکست شیشه گاز صفحه ای را به شما شرح دهیم. اگر گازهای رومیزی خود را از برندهای معتبر خریداری نمایید خیلی بعید است که دچار شکستگی شود. به همین دلیل در هنگام خرید به این مساله توجه نمایید تا هم از شعله قدرتمند برخوردار باشد و هم شیشه مستحکمی داشته باشد. برای خرید گاز رومیزی اخوان و استعلام قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه