سینک ظرفشویی مات بخرم یا براق

سینک ظرفشویی مات بخرم یا براق

سینک ظرفشویی مات بخرم یا براق ؟ این سوالی است که بسیاری از مشتریان از ما می پرسند تا بتوانند خرید خود را با نهایت رضایتمندی انجام دهند. در حال حاضر سینک های استیل موجود در کشور بصورت مات و برق قابل ارائه می باشد. این مساله بسیار سلیقه ای بوده و بسته به دکور آشپزخانه و سلیقه خانم خانه قابل تغییر می باشد. در ادامه توضیحات مفصل تری در رابطه با این موضوعات خدمت شما عرض خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پاسخ به سوال سینک ظرفشویی مات بخرم یا براق

قبل از اینکه بخواهیم بگوییم بین این دو مدل سینک کدام یک بهتر است، به بررسی هر یک از ویژگی های این دو مدل می پردازیم. استیل مات بهتره یا براق؟ هر کدام را بصورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

خصوصیات سینک های براق

سینک های براق اولین سینک هایی هستند که به بازار عرضه شده اند. سینک‌های براق از زمانی که تولید شد توانست طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. از لحاظ ظاهری سینک های برق دارای جلوه بیشتری هستند و در صورتی که نظافت مداوم داشته باشند سطح آنها صیقلی و زیبا و درخشان می باشند. این سینک‌ها برای کسانیکه اهل نظافت بیشتری هستند بسیار مناسب است و در برندهای مختلف قابل خریداری است. سینک‌های براق معمولا از انواع استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند.

سینک ظرفشویی براق

سینک های براق برعکس سینک‌های مات به راحتی قابل نظافت هستند و برای تمیز شدن نیاز به مواد شوینده خیلی قوی ندارند. به راحتی با یک اسفنج و مایع ظرفشویی می‌توان آلودگی‌های موجود بر روی آن را از بین برد. از لحاظ قیمت نیز سینک‌های براق شاید با اختلاف قیمت کمتری ارزان تر باشند.

خصوصیات سینک های مات

سینک های ظرفشویی مات یکی از سینک های پرطرفدار می‎‌باشد که مناسب سخت پسندان می‌باشد و در آشپزخانه هایی که از رنگ و تجهیزات براق استفاده نشده است باعث ایجاد جلوه بصری بسیار خاص خواهد شد. سینک‌های براق از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و سینک های مات طرفداران کمتر ولی خاص تری دارد.

برای نظافت این سینک ها باید از مواد خاص استفاده نمود و نسبت به سینک های براق نظطافت سخت تری دارند. از لحاظ قیمتی نیز به دلیل کمتر بودن تولید این محصولات از قیمت بیشتری نسب به نوع براق برخوردارند.

حال سینک استیل مات یا براق بخریم ؟

اینکه کدام یک از این محصولات را انتخاب کنید کاملا بستگی به سلیقه شما دارد. برای خرید سینک استیل می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هود سینک گاز اقدام نمایید. ما در فروشگاه خود سینک های استیل را هم بصورت مات و هم بصورت براق به فروش می رسانیم. سینک های قابل ارائه در فروشگاه ما سینک استیل مات اخوان، سینک استیل براق اخوان، سینک های ظرفشویی کن، سینک های ظرفشویی آلتون و … می باشند. برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

سینک ظرفشویی مات بخرم یا براق

قیمت سینک‌های براق و مات

سینک‌های مات و براق از لحاظ قیمتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند سینک های کلاسیک براق را برای آشپزخانه خود انتخاب نمایند. اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم قیمت سینک های ظرفشویی مات قیمت بیشتری نسبت به سینک های استیل براق دارند.

نصب سینک استیل مات راحت تر است یا سینک استیل براق

نصب هر دوی این سینک ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد. بنابراین شما می‌توانید برای نصب هر دوی این سینک ها از نمایندگان رسمی همان شرکت تولید کننده بخواهید که نصب این محصولات را نیز انجام دهد. بعد از نصب این محصولات هم سینک های استیل براق و هم سینک های استیل مات توسط کارخانه گارانتی می شود.

جمع بندی

ذر این مقاله تلاش کردیم پرسش شما را در رابطه با سینک ظرفشویی مات بخرم یا براق پاسخ دهیم. همچنین تفاوت های هر یک از سینک ها را برای شما برشمردیم و به معرفی سینک هایی که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه هود سینک گاز ارائه می‌شوند پرداختیم. داشتن یک سینک مدرن و جذاب تأثیر مثبت بر زیبایی آشپزخانه شما خواهد گذاشت. امروزه، سینک‌های براق و مات دو نوع محبوب در بازار هستند که هر کدام از طرفداران خود برخوردارند.

برای طرح پرسش های خود و یا خرید محصول مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه