سینک ظرفشویی دست ساز چیست

سینک ظرفشویی دست ساز چیست

در این مقاله قصد داریم در رابطه با سینک ظرفشویی دست ساز با شما صحبت کنیم. سینک ظرفشویی دست ساز چیست؟ آیا با سینک های معمولی متفاوت است؟ چه کاربردی دارد؟  بهترین مارک سینک دست ساز چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این سینک‌ها آشنا نماییم و در رابطه با آشپزخانه‌هایی که می‌توان در آن ها از این نوع سینک‌ها استفاده نمود توضیح دهیم.

تعریف سینک ظرفشویی دست ساز

سینک ظرفشویی دست ساز یا سینک باکسی یکی از جدیدترین سینک‌های تولید شده می‌باشد که بدون هیچ انحنایی و بصورت کاملا 90 درجه و مستطیلی شکل تولید می‌شود. این نوع سینک معمولا بصورت توکار طراحی می‌شود و از جذابیت بصری بسیار چشم نوازی برخوردار است. علت نامگذاری این سینک‌ها این است که در مکانیزم ساخت آن از خمکاری‌های دستی استفاده می‌شود که منجر به ایجاد زاویه 90 درجه بدون هیچ انحنایی خواهد شد. در ساخت این نوع سینک‌ها از ورق‌های استیل ضخیم‌تری استفاده می‌شود که باعث طول عمر بیشتر و ایجاد صدای کمتر در مواقع استفاده می‌شود. سینک باکسی یا سینک ظرفشویی دست ساز یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در این زمینه می‌باشد که با بالاترین میزان تخفیف در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می‌باشد.

سینک ظرفشویی دست ساز

بهترین مارک سینک دست ساز چیست

سینک‌های دست ساز در برندهای معتبر ایرانی و خارجی تولید شده است و هر کدام معایب و مزایای مختلفی را دارند. امروزه برای خرید انواع سینک‌های ایرانی و خارجی می‌توانید از طریق سایت‌های اینترنتی اقدام نمایید و سینک‌های مورد نظر خود را تهیه کنید. سینک‌های دست ساز یا باکسی شرکت اخوان که یک تولیدکننده ایرانی می‌باشد از کیفیت بی نظیری برخوردار می‌باشند و از لحاظ قیمتی نیز بسیار مناسب می‌باشند. برای خرید سینک باکسی یا سینک های دست ساز با ما تماس حاصل نمایید.

مشخصات سینک باکسی

سینک‌های باکسی دارای متریال ساخت متفاوت اعم از استیل و گرانیت می‌باشند. از لحاظ ساخت نیز بصورت تک لگنه و دولگنه تولید شده اند. این مدل سینک‌ها دارای لبه‌های تخت هستند و  به همین دلیل فضای بیشتری برای شستشو خواهد داشت. عمق لگن این نوع سینک‌ها معمولا بیشتر از سایر سینک‌های موجود در بازار می‌باشد. به همین دلیل در هنگام شستشو آب به بیرون از سینک نمی‌ریزد و سر و صدای کمتری در زمان شستشو ایجاد می‌نماید. سینک باکسی معمولا دارای 30 سال طول عمر هستند و از جنس استیل ضد زنگ می‌باشند. اکثر سینک‌های دست ساز دارای لوازم جانبی از جمله بست فلزی، لوازم سیفون و زیرآب، جامایع، سبد میوه شور، تخته گوشت و … هستند.

سینک های باکسی اخوان

سینک های دست ساز شرکت اخوان یکی از برترین سینک‌های باکسی تولید شده در کشور می‌باشند. این سینک‌ها از جنس ورق استیل استنلس با ضخامت 1 میلیمتر و بصورت تک لگن و دو لگن طراحی شده اند. کارخانه اخوان در تولید این نوع سینک‌ها خلاقیت‌های زیبایی انجام داده است و مدل‌های جدید خود را بصورت متفاوت تولید نموده است. این مدل های جدید سینک‌های باکسی بصورت تک لگن طراحی شده اند و نصب آن‌ها بصورت توکار می‌باشد. روی این لگن یک تکه، یک عدد لگن متحرک، سینی آبچکان نواری، سبد استیل قرار دارد که همگی از طریق جاسازی بر روی لگن ثابت، قابل جابجایی می‌باشند. اگر قصد خرید سینک های توکار اخوان را دارید با ما از طریق خطوط ارتباطی در تماس باشید.

سینک های باکسی

مزایای سینک ظرفشویی دست ساز

حال به شرح مزایای سینک‌های باکسی خواهیم پرداخت. همانطور که می‌دانید این سینک‌های ظرفشویی قیمت بالاتری نسبت به سایر سینک‌های ظرفشویی دارند و این اختلاف قیمت به دلیل کیفیت بالاتر این محصولات می‌باشد. مزایای سینک های باکسی عبارتند از:

کیفیت سینک های باکسی

متریال ساخت  سینک های دست ساز با کیفیت تر از سایر سینک های ظرفشویی می‌باشد. استفاده از استیل ضد زنگ 1 میلیمتری باعث شده است طول عمر این محصول بسیار بیشتر از سایر سینک‌ها باشد و مقاومت آن در برابر ضربه و فشار بسیار بیشتر است.

 

آب بندی سینک های دست ساز

از مزیت‌های دیگر سینک‌های باکسی این است که این نوع سینک نیازی به آب بندی با چسب آکواریوم ندارد. نحوه قرارگیری این سینک بر روی کابینت بصورتی است که به هیچ عنوان درزی وجود ندارد که آب به داخل آن نفوذ کند و باعث خرابی در کابینت شود. سینک‌های باکسی چه بصورت تک لگن و چه دو لگن کاملا آببندی مناسبی دارند و هیچگونه درز و شکاف در طراحی آن‌ها وجود ندارد.

نمای ظاهری سینک های دست ساز

سینک های باکسی دارای ظاهری مدرن تر و زیباتر نسبت به سینک‌های دیگر هستند. نمای ظاهری این سینک‌ها کاملا مستطیلی شکل است و نحوه قرارگیری آن‌ها بر روی صفحه کابینت به قدری متفاوت است که نظر شما را کاملا جلب خواهد کرد. سینک باکسی چه بصورت تک لگن و چه بصورت دو لگن زیبایی منحربفردی به آشپزخانه شما خواهد بخشید.

عمق سینک‌های باکسی

همانطور که عرض کردیم سینک‌های باکسی دارای عمق بیشتری نسبت به سینک های معمولی می‌باشند. معمولا عمق این سینک ها از 20 سانتیمتر به بالا می باشد و این به این معنی است که دستان شما در هنگام شستشو احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.

معایب سینک ظرفشویی دست ساز چیست

در کنار تمام مزایایی که این محصولات دارند بد نیست که درباره معایب آن نیز توضیح مختصری بدهیم.

قیمت سینک ظرفشویی دست ساز

سینک های ظرفشویی باکسی یا دست ساز به نسبت سینک‌های دیگر بیشتر است. به دلیل استفاده از ورق استیل با ضخامت بیشتر و متریال با کیفیت قیمت تمام شده این سینک‌ها بسیار بیشتر از سایر سینک های متفرقه می باشد.

تنوع کمتر سینک های دست ساز

سینک های ظرفشویی زیادی در بازار موجود است که از لحاظ ظاهری دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. اما سینک‌های باکسی دارای تنوع زیادی نیست و انتخاب را برای افراد مشکل خواهد کرد. البته برندهای مختلف ایرانی و خارجی از این نوع سینک‌ها را به بازار عرضه خواهند نمود اما به دلیل قیمت بیشتر این محصولات در تنوع کمتری تولید می‌شود.

سینک باکسی برای چه آشپزخانه ای مناسب است

اگر آشپزخانه شما دارای ابعاد خیلی کوچک می باشد استفاده از سینک باکسی تک لگن می‌تواند برای شما مناسب باشد. زیرا عمق زیادتری نسبت به سایر سینک ها دارد و ابعاد کلی آن نیز کوچک است. اما در صورتی که مشکل کمبود فضا ندارید هر نوع سینک باکسی مناسب برای آشپزخانه شما می باشد.اگر علاوه بر کارایی یک سینک ظرفشویی کیفیت آن نیز برای شما دارای اهمیت است بهتر است خرید این محصول را انجام دهید. زیرا استفاده از سینک باکسی نمای بسیار جذابی به آشپزخانه شما خواهد بخشید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم که شما را با انواع سینک های باکسی آشنا نماییم و به سوال شما درباره اینکه سینک دست ساز چیست پاسخ دهیم. همچنین موارد استفاده از این نوع سینک ها را به شما توضیح دادیم. ما در فروشگاه هود سینک گاز ارائه انواع سینک‌های دست ساز را در برندهای مختلف بر عهده داریم و با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان تخفیف آن‌ها را به فروش می‌رسانیم. بنابراین شما برای خرید هر نوع سینک باکسی و سینک‌های روکار و توکار دیگر می‌توانید با ما تماس حاصل نمایید و یا سفارش خود را بصورت آنلاین انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بازرگانی اورست در تماس باشید.

 

 

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه