روش تمیز کردن مایکروفر با چند راه ساده و سریع

در این مبحث قصد داریم روش تمیز کردن مایکروفر با چند راه ساده و سریع به شما آموزش دهیم. با استفاده از این روش شما می‌توانید به راحتی از شر چربی های انباشته شده بر روی مایکروویو یا ماکروفر خود راحت شوید. استفاده از جرمگیرهای شیمیایی شاید نتیجه مطلوبی را که ما انتظار داریم نداشته باشد. به همین دلیل روش های خانگی مختلفی را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با استفاده از آن بتوانید چربی های قدیمی و انباشته شده را از روی وسایل برقی پاک کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با روش های مختلف پاکسازی ماکروفر یا مایکروویو آشنا نماییم.

روش تمیز کردن مایکروفر با چند راه ساده و سریع

روش اول برای تمیز کردن ماکروفر

روش اول استفاده از سرکه سفید برای تمیز کردن مایکروفر می باشد. به این منظور ابتدا باید یک لیوان که قابلیت قرار گیری در ماکروفر را داشته باشد را انتخاب نمایید و داخل آن را تا دو سوم از سرکه پر نماییم. سپس درون ماکروفر  گذاشته و تا سه دقیقه به آن اجازه دهیم درون ماکروفر روشن بماند. بعد که سه دقیقه تمام شد درب ماکروفر را باز می‌نماییم و با یک دستمال به پاک کردن چربی هایی که حال بافت آن ها نرم شده است و به راحتی می توان آن را تمیز کرد می‌پردازیم.

روش دوم برای تمیز کردن مایکروفر

با چند راه ساده و سریع می‌توان مایکروفر را تمیز کرد. روش بعدی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم ترکیب آب لیمو با سرکه می باشد. اضافه کردن آب لیمو به سرکه و مخلوط کردن آن با آب و قرار دادن آن داخل ماکروفر می تواند باعث شود که چربی های انباشته از داخل ماکروفر پاک شوند.

روش دوم برای تمیز کردن مایکروفر

برای این کار آب، آب لیمو و سرکه سفید را به نسبت های مساوی با هم ترکیب کنید و آن را به مدت 5 دقیقه داخل ماکروفر قرار دهید خواهید دید که چربی ها پس از گذشت 10 دقیقه چقدر بافت نرم تری گرفته و به راحتی قابل پاکسازی می باشند. البته پس از گذشت 5 دقیقه درب ماکروفر را باز نکنید و بگذارید بخار ایجاد شده تاثیر خود بر روی چربی را کاملا انجام دهد.

روش سوم برای از بین بردن چربی ماکروفر

استفاده از جوش شیرین می‌تواند به شما کمک کند که چربی های موجود در ماکروفر را از بین ببرید. روش استفاده مثل روش های قبلی می باشد. یعنی یک کاسه آب و یک قاشق جوش شیرین را درون ماکروفر بگذارید و آن را روشن کنید. پس از مدتی می‌توانید آن را خاموش کنید و بگذارید بخار حاصل به چربی زدایی کمک کند. در مرحله آخر با یک دستمال چربی های انباشته شده را بزدایید.

تمیز کردن مایکروفر

روش چهارم جهت از بین بردن چربی داخل ماکروفر

اگر هنوز استفاده از مایع ظرفشویی را امتحان نکرده اید از این روش برای تمیز کردن داخل ماکروفر استفاده نمایید. برای این کار مقداری آب گرم را در یک کاسه مخصوص مایکروویو پر کنید و به مقدار دلخواه مایع ظرفشویی داخل آن بریزید و آن را با قدرت بالا در مایکروویو قرار دهید تا بخار روی درب شیشه ظاهر شود. بعد از این کار شما می‌توانید با یک دستمال روی چربی ها بکشید تا کاملا چربی ها از بین برود.

جمع بندی

در این مقاله روش تمیز کردن مایکروفر با چند راه ساده و سریع را به شما توضیح دادیم و روش های ساده خانگی را برای سهولت در نظافت ماکروفر شما نام بردیم. ما در فروشگاه هود سینک گاز انواع تجهیزات آشپزخانه اعم از هود، سینک، گاز و فرهای توکار را برای شما فراهم نموده ایم تا شما بتوانید با خیال راحت محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید از فروشگاه ما با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه