جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان با قیمت

جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان با قیمت

در این مقاله قصد داریم جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان با قیمت را به شما معرفی نماییم. سینک های ظرفشویی اخوان دارای مدل های مختلفی است که بصورت روکار،توکار و باکسی طراحی شده اند. معمولا سینک های توکار از طرفداران بیشتری برخوردار می باشند. به همین دلیل فروش این محصولات بیشتر از سایر سینک ها در فروشگاه ما انجام می شود. به همین دلیل برای خرید سینک ظرفشویی اخوان بصورت توکار با ما در ارتباط باشید.

همچنین ما در فروشگاه اینترنتی خود سایر محصولات اخوان را نیز به فروش می رسانیم . قابل ذکر است این محصولات با بیشترین میزان تخفیف در سراسر کشور از طریق سایت فروشگاهی ما به فروش می رسد. اگر قصد دارید جدیدترین سینک ظرفشویی اخوان با قیمت را رویت نمایید و آن را خریداری کنید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

معرفی جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان با قیمت

بهترین محصولات کارخانه اخوان در زمینه سینک ظرفشویی را در ادامه به شما معرفی می نماییم.

سینک ظرفشویی اخوان کد ۱۹

یکی از سینک‌های ظرفشویی توکار اخوان که از فروش بسیار خوبی نیز برخوردار است کد ۱۹ می‌باشد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ابعاد 120 در 50 ضخامت ورق 0.8 میلیمتر عمق لگن 18 سانتی‌متر اشاره نمود. این محصول دارای طراحی دولگنه است. از لوازم جانبی سینک 19 می‌توان به تخته گوشت شیشه‌ای، جامایع، سبد فلزی باکسی اشاره نمود. ما در فروشگاه هود سینک گاز ارائه این سینک ظرفشویی پرفروش را با بیشترین میزان تخفیف بر عهده داریم.

سینک ظرفشویی اخوان کد ۱۹

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۳۰۰

سینک توکار اخوان کد 300 که طراحی آن به صورت باکسی می‌باشد یکی از سینک‌های بسیار پرفروش این کارخانه محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ابعاد ۱۲۰ در ۵۰، طراحی دو لگنه عمق لگن ۲۰ سانتی متر و ضخامت ورق 0.8 میلیمتر اشاره نمود.

تمامی سینک‌های ظرفشویی اخوان دارای ضمانت ۱۰ ساله می‌باشند و خدمات پس از فروش این کمپانی به صورت مادام العمر می‌باشد. اگر قصد دارید برای تجهیز آشپزخانه خود سینک ظرفشویی اخوان را خریداری نمایید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم سینک 300 اخوان را تهیه کنید و از ویژگی‌های منحصر به فرد آن نهایت استفاده را ببرید. قیمت سینک ظرفشویی اخوان را می‌توانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید. کارشناسان ما آماده اسخگویی به پرسش‌های شما در زمینه خرید سینک ظرفشویی هستند.

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۳۰۰

سینک ظرفشویی اخوان روکار مدل 511

سینک روکار کد ۵۱۱ یکی دیگر از سینک‌های پرطرفدار کارخانه اخوان کد ۵۱۱ می‌باشد این سینک دارای ضخامت ورق 1میلیمتر، ابعاد ۱۲۰ در ۶۰، عمق لگن ۲۰ سانتی‌متر و جا مایع می باشد. از لوازم جانبی همراه با سینک ‌توان به تخته گوشت شیشه‌ای، جامایغ، سبد فلزی باکسی اشاره نمود. برای خرید سینک باکسی ۵۱۱ از طریق سایت هود سینک گاز اقدام نمایید.

سینک ظرفشویی اخوان روکار مدل 511

سینک ظرفشویی توکار کد 373 اخوان

سینک ظرفشویی 373 در ابعاد 100 در 50 طراحی شده است و دارای ویژگی های بسیار خاص و ظاهری زیبا می باشد. از امکانات این سینک می توان به سیفون و زیرآب، جامایع، تخته گوشت شیشه ای و … اشاره نمود. بازرگانی اورست نماینده رسمی محصولات اخوان با بالاترین کیفیت و بیشترین درصد تخفیف می باشد. شما برای خرید سینک توکار اخوان 373 می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

سینک ظرفشویی توکار کد 373 اخوان

قیمت سینک های ظرفشویی اخوان

ما در سایت فروشگاهی هود سینک گاز با نشانی www.hoodsinkgaz.com تمامی محصولات قابل تولید در کارخانه اخوان را برعهده داریم. بیشترین میزان تخفیفی که در سطح کشور قابل اعمال می باشد توسط بازرگانی اورست ارائه میشود. به همین دلیل می توانید سینک  مورد نظر خود را با بیشترین میزان تخفیف و بالاترین کیفیت از طریق سایت ما تهیه نمایید. برای رویت جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان با قیمت کافی است روی لینک زیر کلیک نمایید و تصاویر محصول و قیمت به روز آن را به همراه ویژگی های منحصربفرد آن مشاهده نمایید.

جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان با قیمت

جمع بندی

در این مبحث جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان با قیمت را به شما معرفی نمودیم و در رابطه با ویژگی های آن ها به شما توضیحات مفصلی دادیم. برای اینکه بتوانید خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهید در سایت فروشگاهی هود سینک گاز اقدامات لازم را انجام داده ایم. همچنین شرایط خرید حضوری را نیز برای شما فراهم آورده ایم. برای خرید بصورت حضوری به آدرس درج شده در سایت همه روزه به غیر از روزهای تعطیل می توانید مراجعه نمایید. برای ثبت سفارشات خود همچنین می توانید با شماره های درج شده در سایت نیز تماس بگیرید.

امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. برای طرح پرسش های خود با ما تماس حاصل نمایید.

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه