بهترین هودهای کن در سال 1402

بهترین هودهای کن در سال 1402

بررسی بهترین هودهای کن در سال 1402 هدف اصلی ما در این مقاله می باشد. بنابراین با ما همراه باشید تا به معرفی این محصولات بپردازیم. همچنین مزایا و معایب هر یک را برشماریم و درباره فروش و قیمت آن با شما گفتگو نماییم. همانطور که می‌دانید هودهای تولید شده در کارخانه کن دارای کیفیت بی نظیر و قیمت بسیار مناسب می‌باشند. در میان برندهای ایرانی کن توانسته است از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. به این دلیل که این کمپانی علاوه بر کیفیت بی نظیری که در ساخت هودهای خود در نظر گرفته است، خدمات پس از فروش بسیار معتبری نیز دارد که سبب شده است افراد با رضایتمندی کامل محصولات کن را برای تجهیز آشپزخانه خود خریداری نمایند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین هود کن در سال 1402 را از نگاه مشتری به شما معرفی کنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هودهای کن در سال 1402

زمانیکه قصد خرید هود برای آشپزخانه خود دارید باید این را در نظر بگیرید که با توجه به نیاز خود باید آن را انتخاب نمایید. به این معنی که با توجه به متراژ آشپزخانه و مکش مورد نیاز باید اقدام به خرید هود آشپزخانه نمایید. همچنین با توجه به سلیقه خود  تعیین نمایید که هود شما جزو هودهای مخفی باشد یا از نوع مورب و شومینه ای. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده می‌‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی بهترین هودهای آشپزخانه کن در سال 1402 می‌پردازیم.

هود کن مدل اطلس

یکی از مدل‌های برتر کن مدل اطلس می‌باشد. این هود با کیفیت جزو بهترین هودهای کن محسوب می‌شود که بصورت مورب طراحی شده است. این هود در ابعاد 60،80 و 90 سانتیمتر طراحی شده است و طراحی منحصربفرد آن بگونه‌ای است که می‌تواند کل اجاق را پوشش دهد. همچنین نمای ظاهری شیشه‌ای یک تکه باعث جلوه بسیار زیبای بصری شده است. این هود دارای ریموت کنترل و تایمر می‌باشد و تماما لمسی تولید گردیده است. میزان صدای هود بسیار کم بوده و مکش فوق العاده آن 700 متر مکعب بر ساعت می‎‌باشد. برای خرید این مدل هود می‌توانید از طریق فروشگاه هود سینک گاز اقدام نمایید.

هود-اطلس-بهترین-هود-کن-1402

هود کن مدل آرتیما 7

بهترین هود کن در سال 1402 که با استقبال بی نظیر خریداران روبرو بوده است هود کن مدل آرتیما 7 می‌باشد. این هود جزو هودهایی مخفی شناخته می‌شود و ابعاد آن 70 سانیمتر می‌باشد. نمای ظاهری جذاب این محصول و قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده آن، آن را به محصولی با کیفیت و پر فروش تبدیل نموده است. این هود با کیفیت دارای صفحه کلید مکانیکی می باشد و دارای موتور با کیفیت با قدرت مکش 700 مترمکعب در ساعت می باشد. قیمت مناسب این هود سبب شده است طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

هود-کن-آرتیما-7-بهترین-هود-کن-1402

هود آرتیما 3 کن

یکی از مواردی که باعث پر فروش بودن یک محصول می‌شود قیمت مناسب و کیفیت عالی می‌باشد. این محصول دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب می باشد و به همین دلیل از بهترین هودهای کن سال 1402 محسوب می‌شود. این هود دارای ابعاد 70 سانتیمتری و نمای ظاهری استیل می‌باشد و صفحه کلید آن نیز مکانیکی است. پروانه و حلزون موتور  این هود کم صدا با تحمل دمایی تا 155 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. همچنین این هود دارای موتور توربو 3 دور می باشد. می‌توان گفت بهترین هود کن در سال 1402 آرتیما 3 می‌باشد.

هود آرتیما 3 کن 

هود کن مدل آرتیما 6

هود آرتیما 6 یکی از هودهای باکیفیت شرکت کن می باشد که دارای نمای ظاهری مشکی و استیل می باشد که دارای عرض 80 سانتیمتر می‌باشد. قدرت مکش این محصول 700 متر مکعب بر ساعت است. هود آرتیما 6 دارای ریموت کنترل و لامپ SMD که قابلیت تغییر رنگ دارد میباشد. برای خرید این هود با کیفیت می‌توانید از طریق سایت هود سینک گاز اقدام نمایید.

بهترین هودهای کن در سال 1402

هود کن مدل پاردیک

هود پادریک یکی از پرفروش ترین هودهای کن در سال 1402 بوده است. این هود دارای نمای ظاهری مشکی یا سفید  می‌باشد. هود پادریک جزو خانواده هودهای مورب قرار میگیرد و امکان ست کردن با سایر ملزومات آشپزخانه را برای شما فراهم می‌کند. ابعاد این محصول 90 سانتیمتر بوده و برای گازهای رومیزی سایز بزرگ و آشپزخانه‌های بزرگ قابل استفاده می‌باشد. این هود بسیار کم صدا می باشد و صدایی که ایجاد می‌نماید 58 الی 63 دسیبل می‌باشد. قیمت مناسب در کنار کارایی مفید و همچنین نمای ظاهری بسیار زیبا باعث شده است که این محصول جزو هودهای پر فروش و بهترین هودهای کن محسوب شود. برای خرید این سینک فقط کافیست وارد سایت هود سینک گاز شوید و سپس خرید خود را انجام دهید.

هود کن مدل پاردیک

هود کن مدل پادنا

هود کن مدل پادنا با سایز 90  و 80 یکی از بهترین هودهای کن در سال 1402 می‌باشد که دارای موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا می باشد. از امکانات این هود میتوان به ریموت کنترل راه دور، نمایشگر دما، فیلتر آلومینیومی قابل شستشو، تایمر و ساعت،لامپ SMD کم مصرف می‌باشد. صفحه نمایش این محصول بصورت لمسی طراحی شده است که بسیار ظریف و دقیق طراحی شده است. برای خرید هود کن مدل پادنا با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

هود کن مدل پادنا

 

هود کن مدل آمور

هود کن مدل AMOR یکی از بهترین هودهای مورب کن می‌باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب‎‌ترین قیمت در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می‌باشد. این محصول دارای ابعاد 90 سانتیمتری باشد و نمای ظاهری آن استیل و شیشه مشکی است. صفحه کلید این هود با کیفیت لمسی می‌باشد و با بالاترین کبفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه هود سینک گاز قابل ارائه می‌باشد. برای اینکه در هنگام آشپزی دید بهتری داشته باشید، تولیدکنندگان، درون هود لامپ‌هایی تعبیه می‌کنند. این هود از لامپ SMD کم‌مصرف بهره می‌برد. اگر به دنبال یک هود با نمای زیبا و کارایی بسیار مفید هستید پیشنهاد ما به شما خرید هود کن مدل آمور می‌باشد.

هود-آمور-کن

قیمت بهترین هودهای کن در سال 1402

حال که با پرفروش‌ترین هودهای کن در سال 1402 آشنا شدید باید در رابطه با قیمت آن نیز اطلاعات مفیدی به دست آورید. قیمت هودهای کن با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت به دلیل تفاوتی است که در استفاده از امکانات آن می‌باشد. برای اینکه با انواع هودهای کن آشنا شوید می‌توانید وارد سایت هود سینک گاز شده و دسته بندی هودها را باز کرده و هودهای کن را مشاهده نمایید. ما در سایت فروشگاهی خود تمامی محصولات را به همراه قیمت های به روز آن برای شما فراهم کرده‌ایم و برای آسایش مشتریان عزیز ارسال آن به درب منزل شما رایگان صورت می‌پذیرد. برای استعلام قیمت بهترین هود کن در سال 1402 به سایت ما مراجعه نمایید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با بهترین هودهای کن در سال 1402 آشنا نماییم. همچنین به معرفی انواع هودهای کن که فروش مطلوبی در سال 1402 داشته اند پرداختیم. همانطور که می‌دانید هود جزو وسایل ضروری قابل استفاده در آشپزخانه می‌باشد و کیفیت بالای هود به تهویه مناسب هوا کمک شایانی می‌کند. برای اینکه بتوانیم بهترین کارایی را از یک هود مدنظر داشته باشیم باید موارد مختلفی را در نظر بگیریم. از جمله بودجه مورد نظر، ابعاد آشپزخانه، ابعاد گاز، محل قرارگیری هود و … حال که با این هودهای پرطرفدار و پرفروش آشنا شدید با خیال راحت می‌توانید کالای مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب نمایید. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. برای خرید هودهای کن با ما در ارتباط باشید.

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه