بررسی ویژگی هود کن آرتیما 1

آرتیما 1 کن

در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی هود کن آرتیما 1 بپردازیم. همانطور که می‌دانید هودهای کن از بهترین و قدیمی ترین هودهای موجود در کشور می باشد که توانسته است در میان رقبای خود جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهند. اگر به دنبال خرید هودهای مخفی هستید که از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برخوردار باشند پیشنهاد ما به شما خرید هودهای کن می‌باشد. بسیاری از شما عزیزان در رابطه با ویژگی های هود آرتیما 1 کن که یکی از بهترین هودهای مخفی کن می باشد همیشه از ما پرسش‌هایی دارید. در ادامه به معرفی این هود و بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

معرفی و بررسی ویژگی هود کن آرتیما 1

اول از هر چیزی باید عنوان کرد که هود آرتیما 1 دارای دو مدل استیل و مشکی می‌باشد. هر یک از این مدل‌ها نمای مخصوص به خود را دارا می‌باشد. اما کاربرد آن ها با یکدیگر مشابه می‌باشد. اگر بخواهیم از خصوصیات این مدل هود به شما بگوییم باید خاطر نشان کنیم که این هود بصورت مخفی طراحی شده است و ابعاد آن 70*30 سانتیمتر می‌باشد. این محصول دارای پروانه فلزی می‌باشد و حلزونی آن از جنس کامپاند نسوز است.

این هود دارای مد خاموشی بعد از 8 ساعت بصورت اتوماتیک می‌باشد و همچنین عملکرد کاملا الکترونیکی با حذف رله هاي مکانیکی راه انداز موتور را دارا می‌باشد. در ادامه در یک جدول عملکرد کلی این هود را به شما نمایش خواهیم داد.

بررسی ویژگی هود کن آرتیما 1

قیمت هود کن آرتیما 1

کارخانه کن جزو کارخانه هایی است که قیمت های خود را بسیار متناسب با وضعیت اقتصادی کشور تنظیم نموده است و به نسبت کیفیت بی نظیری که برای تجهیزات آشپزخانه خود در نظر گرفته است قیمت های بسیار متناسبی نیز برای آن ها در نظر گرفته است. با توجه به اینکه در مکانیزم ساخت برخی از قطعات این لوازم و دستگاه های تولید شده ، از کشورهای دیگر کمک گرفته می‌شود و تحریم ها باعث تغییر در قیمت تمام شده محصول می شود این کارخانه نیز همانند سایر تولیدکنندگان داخلی مجبور است قیمت محصولات خود را در طول سال تغییر دهد.

بنابراین اگر قصد خرید هود آرتیما 1 را دارید و می‌خواهید از قیمت آن اطلاع پیدا کنید بهتر است به سایت فروشگاهی ما سری بزنید و قیمت به روزشده این محصول را که در دو مدل استیل و مشکی قابل خریداری است مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

خرید و قیمت هود کن مدل آرتیما 1 استیل

خرید و قیمت هود کن مدل آرتیما 1 مشکی

هود کن آرتیما 1 مشکی (Artima 1) 70

اطلاعات بیشتر در رابطه با هود کن مدل آرتیما 1

هود کن مدل آرتیما 1 هودی است که تقریبا به تازگی تولید شده است و بیشتر از یک سال از تولید آن نمی‌گذرد. از ویژگی های بسیار خوب این هود دارا بودن فیلتر آلومینیومی می باشد که باعث می‌شود بتوانیم در فواصل کوتاه فیلترها را نظافت و شستشو نماییم. این هود تمامی استانداردهای مورد نیاز یک هود را دارا می باشد.یعنی قدرت موتور متناسب و میزان صدای استاندارد. این هود جزو هودهای کم صدا محسوب می شود و قابلیت نصب آن بصورت توکار می باشد.

برای اقتصادی بودن قیمت این محصول از پنل تنظیمات مکانیکی استفاده شده است و به همین دلیل نیز فاقد ریموت کنترل است. استفاده از لامپ SMD در آن برای روشنایی محیط به علت صرفه جویی در مصرف برق است.  موتور هود آرتیما 1 توربو و ساخت کشور ایتالیا بوده و جنس مواد حلزونی آن پروپلین الیاف دار می‌باشد. از مهم ترین ویژگی‌هایی که برای جلوگیری از آتش سوزی برای این هود و سایر هودهای کن در نظر گرفته شده است مجهز بودن به ترموگارد می باشد.

برای خرید و استعلام قیمت این محصول با شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز تماس حاصل نمایید.

جمع بندی

در این مبحث تلاش کردیم بررسی ویژگی هود کن آرتیما 1 را انجام دهیم و تمامی امکانات این محصول را برای آشنایی بیشتر شما مفصل برای شما شرح دادیم. هود کن دارای مدل های بسیاری است که در مدل های مخفی، زیرکابینتی، مورب و شومینه ای قابل ارائه می باشند. کیفیت این محصولات بسیار بالا می باشد و گارانتی 24 ماهه آن‌ها باعث شده است که طرفداران بسیاری به خود اختصاص دهد.

بررسی ویژگی هود آرتیما 1-1

اگر شما نیز به دنبال خرید هود مخفی آرتیما 1 هستید که دارای قیمت بسیار متناسب و کیفیت بی نظیر می باشد می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت هود سینک گاز با ما ارتباط برقرار نمایید و خرید خود را بصورت اینترنتی، تلفنی و حضوری انجام دهید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه