انواع هود اخوان

انواع هود اخوان

آشنایی با هود اخوان

هود وسیله ای برای مکش اصلی دود بو رطوبت گاز و چربی های آشپزخانه است مخصوصا اگر آشپزخانه پنجره ای نداشته باشد. اگر در آشپزخانه به خصوص در آشپزخانه هایی با فضای کم نصب نشود ، ذرات و چربی ناشی از پخت و پز را در همه جا پخش می کند که بهترین محیط برای رشد باکتری ها هستند. هودهای اخوان را میتوان بعد ازمدتی شست یا تعویض کرد. در ادامه مطلب معروف ترین و زیباترین مدل ها را همراه با عکس معرفی می کنیم.

هود زيرکابينتی اخوان

هود زيرکابينتی
هود زيرکابينتی

 

هود زیرکابینتی در زیر کابینت و روی گاز نصب شده اصطلاح دیگر آن هود دیواری است. این مدل هود دارای یک دکمه فشاری مثل پیریز برق است و ریموت ندارد و یک یا دوموتور دارند. قیمت مناسبی دارند برای هر فضا قابل استفاده است و نگهداری آنچنانی نمی خواهد که صدای بلند و مکش کم از معایب این مدل می باشد.

هود جزیره ای اخوان

هود جزیره ای
هود جزیره ای

هود آشپزخانه جزیره شیک و مدرن به نظر می رسد و از سایر وسایل کوچکتر است. این مدل عمدتا برای آشپزخانه هایی که اغلب آشپزی نمی کنند مناسب است. هود های جزیره صفحه مکش کوچکی دارند ولی قدرت مکش عالی است و هود زیبا هوشمند است. این نوع هودها با الگوهای کره ای ، استوانه ای و مکعبی ساخته می شوند

هود شومینه ای اخوان

هود شومینه ای
هود شومینه ای

هود شومینه ای به شکل دودکش معکوس است و روی دیوار نصب می شود. هواکش را می توان روی دیوار یا سقف نیز نصب کرد. این مدل با مخلوطی از فولاد ، شیشه ، شیشه و فولاد طراحی شده و مجهز به فیلتر آلومینیوم برای شستشو و تعویض است .عملکرد آن از طریق صفحه لمسی ، دکمه های مکانیکی یا کنترل از راه دور قابل کنترل است. بعضی از آنها به صفحه نمایش و سنسورهای دود و گاز مجهز هستند. لامپ های نصب شده در مدل شومینه ، لامپ های LED یا هالوژنی هستند.

هود تلسکوپی اخوان

هود تلسکوپی
هود تلسکوپی

برای آشپزخانه هایی که فضای کافی برای نصب سیستم تهویه ندارند ، هود تلسکوپی ایده آل است. این هود به قسمت کنار اجاق متصل می شود و به جای اینکه دود و بخار آن بالا برود ، از یک طرف پایین می آید یا پایین می آید و برای آشپزخانه های کوچک گزینه بسیار خوبی است.

 

هود دکوراتیو مورب اخوان

هود دکوراتیو مورب
هود دکوراتیو مورب

این سبک ظریف تر و متفاوت از سبک قدیمی است. در صفحه گاز با زاویه مایل و 45 درجه قرار می گیرد. از آنجا که مورب است و مستقیماً روی صفحه گاز نمی افتد ، احتمالاً , وجود بو هست.

هودهای مورب از استیل ، شیشه یا ترکیبی از این دو ساخته شده است ، دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو و مجهز به سیستم تشخیص شستشو و تعویض است. صدای این هود تزئینی به موتور آن بستگی دارد و صدای زیادی ایجاد نمی کند ، بنابراین می توان این مدل را هود کم صدا نامید.

هود مخفی یا توکار اخوان

هود مخفی یا توکار
هود مخفی یا توکار

هود توکار اخوان از نظر عملکرد با مدل شیب دار تفاوتی ندارد و مکش و حجم آن شبیه به این مدل است. این هود اجاق گاز فضایی را در آشپزخانه اشغال نمی کند و در زیر کابینت بالای صفحه قرار گرفته است. یک سارق مخفی عالی که کیفیت آن را می توان تضمین کرد و یک پوشش پنهان به حساب می آید.

 

مزایای استفاده از هود در آشپزخانه

ویروس ها و باکتری ها را از بین می برد و رشد و تولید مثل کپک ها و قارچ ها را متوقف می کند

مانع از بین رفتن ذهن و حافظه بچه ها می شود

این کمک بزرگی برای افراد مبتلا به آلرژی یا آسم است و تهویه مطبوع مشکلات آنها را کاهش می دهد.

جلوگیری از تخریب وسایل برقی مانند لامپها و صفحه نمایش های آلوده

توانایی جذب گازهای مضر و سمی در هوا ، از جمله گازهای مضر مانند مونوکسیدکربن

نگهداری انواع هود آشپزخانه

روی پوششهای شیشه ای ، حداقل 1 ساعت پس از خاموش کردن آنها را تمیز کنید.

اگر در حین کار اجاق گاز هود را روشن کردید ، آن را در دمای پایین نگه دارید تا گرمای مشعل به داخل هود آسیب نرساند.

هود باید در فاصله 60-40 سانتی متر از اجاق گاز نصب شود.

برای تمیز کردن میله های استیل هود از مواد شوینده مخصوص استفاده کنید.

برای شستشو و تغییر فیلتر به علامت توجه کنید ، سپس این کار را انجام دهید.

دلایل خرید هود اخوان و ترجیح آن بر سایر برندها

هود های اخوان از طراحی جدید و بروز دنیا برخوردار است و نمای ظاهری آن از شیشه و استیل و … است که این خود باعث لوکس تر شدن آشپرخانه شما میشود. علاوه بر زیبایی، عملکرد و کیفیت مناسب هود های اخوان باعث شده این هود ها محبوبیت زیادی بین مشتریان داشته باشد. همه این ویژگی باعث شده که محصولات اخوان و هود اخوان را به یکی از بهترین برند در بازار و رقیب محصولات خارجی و ایتالیایی قرار بگیرد.

تمام محصولات اخوان که در سایت هود سینک گاز ، به مشتریان عرضه می شوند، دارای 20 ماه گارانتی شرکت اخوان جم می باشند و تمامی محصولات عرضه شده در این سایت، مشمول خدمات پس از فروش این شرکت می باشند. بنابراین، اگر قصد خرید هود با کیفیت برای آشپزخانه دارید، توصیه میشود از انواع مدل های موجود در سایت دیدن نموده و به راحتی و در کم ترین زمان ممکن، خرید خود را انجام دهید و از ضمانت و اصالت کالای خریداری شده  کاملا آسوده خاطر باشید.

خرید هود اخوان

مدیر سایت
ارسال دیدگاه